Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Skulebollen skrev:

W221 med AMG styling og godt nedjustert på luften må være noe av det mest bøse som går på norske veger 🥰 

Liker de godt med AMG pakke men en helt orginal utførelse med/uten facelift er også helt innafør. Gjerne i sølv/grå/diamanthvit med lyst beige interiør. W221 er en drøm å kjøre 👍Siste jeg rattet var en 2008 S500 4Matic som gjorde sterkt inntrykk.Hmmmm har det med å friste meg selv😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Sørlandet!

Parkerte utenfor Sørlandssenteret etter en sykkelhandel. 
Det er vanskeligere å få tak i nye sykler også, kanskje verre enn biler.
Derfor ble det en brukt Fastroad - nok om det.

Der stod det en kvinne å tok bilder, litt beskjemmet sa jeg «beklager, jeg kom kanskje i veien for bildet ditt». Men det gikk visst bra, hun måtte ta bilder av en grom i4. 
Hun hadde nettopp testet en og ville kjøpe en.  
Slang et «lykke til» og foreviget herligheten.

 

 

10FB1923-E0E6-4309-9489-23925C75A706.jpeg

D166AA9E-891A-4A11-BEDC-AC080576AD2F.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Denne gangen var det ingen iX å se, deilig! Her står det pene biler på rekke og rad som sikkert skal ut til kunder i løpet av uken. Når det kommer til X5’n så synes jeg det viser designet til BMW fra sin beste side, lekkert. Samme med G31 lci
 

64FF4A7E-BD2D-4335-80A5-051C5B65D8E7.thumb.jpeg.ad98ead99ac9063d0d747234304cdee2.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ikke lange tiden før jeg fikk viljen min, denne var mye råere i virkeligheten @danskiii en på bilder. Lekkert! Første Alpina på nært hold, jeg ble ikke mindre gira på å eie noe slikt selv en dag etter denne. 
 

4714F5C6-2D95-48DA-86B8-A9F5FEDB18E5.thumb.jpeg.182bd3e5c618a859494c157f5894ba26.jpeg

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Snagg30 said:

Tok ikke lange tiden før jeg fikk viljen min, denne var mye råere i virkeligheten @danskiii en på bilder. Lekkert! Første Alpina på nært hold, jeg ble ikke mindre gira på å eie noe slikt selv en dag etter denne. 

Hehe herlig. Fikk ikke opp bildet da dessverre, bare en tom rute :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/2/2022 at 12:47 AM, Fredrik 90 said:

Jeg har regnet litt på CL600, man får inn en 2007-2008 for rett under 400 000,- fra Sverige. S500 er lettere å finne, men den er det ikke noe spesielt med synes jeg. Det er noe med den V12ern som fascinerer 😎 

Riktig tankegang her. Skal du først ha en S-klasse med større motor så må det nesten bli en S63 eller S65/S600. S500 har riktignok en V8er, men den er tunet for komfort og høres omtrent ut som en støvsuger, minner veldig om hvordan Rolls Royce tuner ned lyden på sine V12ere.

Hvis man vil ha en S-klasse uten lyd så kan man like gjerne kjøpe en av dieselvariantene og spare en god del penger på både innkjøp og vedlikehold.

Endret av BrokeBoi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ron Jeremy skrev:

Støtte på denne igår, for de av oss som ramlet rundt på 70’ tallet så er dette et morsomt gjensyn, riktig farge og motor også, her stemmer egentlig det meste! 👍🏻

7FC4A67A-6244-40C4-B81C-18E9CA4384B3.jpeg

Nydelig å se klassikere som dette .

Pokker hvor mye gøyere det var før på 80/ 90 tallet ,da hadde jo ungdom alltid forskjellige merker alt fra tyske ,svenske og japsebiler .

Nå er det jo bare Bmw og Audi føler jeg .


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...