Werther Skrevet Tirsdag kl. 17:17 Skrevet Tirsdag kl. 17:17 23 hours ago, Lars89 said: Litt artig, men jeg kjente igjen registreringsnummeret på denne her. En tidligere kamerat av meg eide denne på starten av 2000-tallet - da var den helt original utenom et Momo tre-ratt , KN-filter og bøs eksos. Artig bil! En annen eplekjekk kamerat skulle prøvekjøre bilen inne på et industriområde en lørdagskveld, og endte med å få sladd i ca 80 km/t ut i grøfta, men kom seg opp igjen og ut på veien. Var en halvmeter fra å havne ned i et dik der bilen ville gått rundt og blitt totalvraket. Men slapp unna med skadet frontfanger, ødelagt radiator og litt annet smådill. Det beste av alt er at jeg har det på film 😂 Men kjekt å se at bilen fortsatt lever i beste velgående. N.E.W., Lars89, ///FredriK.S og 2 andre reagerte på dette 5
Lars89 Skrevet Tirsdag kl. 17:32 Skrevet Tirsdag kl. 17:32 Artig! Ikke helt min stil på den nå, men den er i god stand og representerer jo en stil-epoke
fupsaker Skrevet Onsdag kl. 07:30 Skrevet Onsdag kl. 07:30 På 7.4.2025 den 20.02, Lars89 skrev: Litt juks men... Veldig gøy å se bilder derfra, er flere år siden sist jeg var der. Familien hører til på Skarpøya utenfor Høllen, så har tråkket rundt der siden jeg var en liten pjokk.
N.E.W. Skrevet Onsdag kl. 08:31 Skrevet Onsdag kl. 08:31 (endret) Nydelig 912 SWB en sjelden KAEGE retro Classic og en Aerodeck fra Hondas glanstid. Endret Onsdag kl. 09:01 av N.E.W. Orjan, laffe, Peak og 9 andre reagerte på dette 11 1
Orjan Skrevet Torsdag kl. 07:24 Skrevet Torsdag kl. 07:24 WOW - en norskregistrert KAEGE - det er jo helt fantastisk! Er nok en 4-5 millioner kroner som ruller der... Jeg synes KAEGE har de peneste restomod-Porschene, og detaljnivået er jo ut av en annen verden. KAEGE RETRO Porsche 911 Restomod 993 Backdate F-Modell | Stetten Pfalz Germany - home N.E.W., fupsaker, tambur4 og 3 andre reagerte på dette 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå