scoot Skrevet Juni 6, 2018 Share Skrevet Juni 6, 2018 Fikk glane litt på en slik Jaguar her forrige uke, og jeg syns det var en skikkelig pen bil - ser bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Skjønner hvorfor den treffer godt salgsmessig her til lands Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 7, 2018 Share Skrevet Juni 7, 2018 Kamera fokuserte dessverre på interiøret mitt, men hadde en tøff C6 Corvette foran meg et stykke. Rå lyd når han ga på! N.E.W. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 7, 2018 Share Skrevet Juni 7, 2018 Maserati og Mazdarati Marius2002 og DonaldT reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juni 8, 2018 Share Skrevet Juni 8, 2018 Ikke hver dag jeg møter på biler som er lavere enn meg når jeg er ute og kjører MG Og i lille Lillehammer da gitt der det ikke kryr av voldsomme biler. For et skue av karbon og detaljer... N.E.W., sluquet, magneten og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALBUAK Skrevet Juni 8, 2018 Share Skrevet Juni 8, 2018 8 timer siden, larserso skrev: Ikke hver dag jeg møter på biler som er lavere enn meg når jeg er ute og kjører MG Og i lille Lillehammer da gitt der det ikke kryr av voldsomme biler. For et skue av karbon og detaljer... Mener det er eneste Mclaren 720S i Norge. Sett den i Trondheim før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 8, 2018 Share Skrevet Juni 8, 2018 Alfa GTV, sært men kult. Werther, N.E.W. og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 8, 2018 Share Skrevet Juni 8, 2018 Dette så ikke bra ut 🙈👎🏻 MGunders, Shattered, papertiger og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juni 8, 2018 Share Skrevet Juni 8, 2018 Meldte du ifra om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 9, 2018 Share Skrevet Juni 9, 2018 Den burde vært sentrert, men utover det er det ingenting galt i det så lenge den er forvsvarlig sikret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 9, 2018 Share Skrevet Juni 9, 2018 2 timer siden, awt skrev: Den burde vært sentrert, men utover det er det ingenting galt i det så lenge den er forvsvarlig sikret. Den var ikke optimalt festet er jeg redd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 10, 2018 Share Skrevet Juni 10, 2018 Marius2002, fupsaker og N.E.W. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juni 10, 2018 Share Skrevet Juni 10, 2018 850 CI, Werther sin kule Caprice og en Evora. Marius2002, Werther og DonaldT reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juni 10, 2018 Share Skrevet Juni 10, 2018 On 8.6.2018 at 17.20, ALBUAK skrev: Mener det er eneste Mclaren 720S i Norge. Sett den i Trondheim før. Den holder nok vanligvis til i det området ja etter hva jeg fant ut. Tippa det er veldig få av den, men om det er eneste er det litt ekstra stas Fin bil over Dovrefjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juni 12, 2018 Share Skrevet Juni 12, 2018 Kleveland på tur i sin styggkule Sonett og en "Modball" Ferrari. Werther, DonaldT og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 15, 2018 Share Skrevet Juni 15, 2018 On 6.6.2018 at 11.44, scoot skrev: Fikk glane litt på en slik Jaguar her forrige uke, og jeg syns det var en skikkelig pen bil - ser bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Spotta nettopp en slik selv, ser veldig mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder uten tvil. Veldig pen bil, egentlig. Likte den scoot reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå