papertiger Skrevet Juli 19, 2018 Share Skrevet Juli 19, 2018 Rålekker den Golf Rallyen (?) med telt der @Marius2002! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 19, 2018 Share Skrevet Juli 19, 2018 2 minutter siden, papertiger skrev: Rålekker den Golf Rallyen (?) med telt der @Marius2002! Lokal helt, treffer den stadig papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juli 19, 2018 Share Skrevet Juli 19, 2018 Staselig Bentley spotta i Ålesund men var skodd med Landsail dekk er det innafor❓😊 Daniel., Saltkjelen og DonaldT reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juli 19, 2018 Share Skrevet Juli 19, 2018 Brages Ålesund i dag 😊 Marius2002 og Mathiseen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 19, 2018 Share Skrevet Juli 19, 2018 16 minutter siden, Tony Soprano skrev: Staselig Bentley spotta i Ålesund men var skodd med Landsail dekk er det innafor❓😊 Thats how you stay rich Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 19, 2018 Share Skrevet Juli 19, 2018 (endret) Nå har jeg ikke bilde da, men passerte en mørk E90 eller E92 tror jeg det var (ikke fordi jeg ikke kjenner igjen en E9x når jeg ser en, men mer fordi jeg fokuserte mer på modsene enn selve bilen og rett og slett ikke husker ) som stod parkert i en busslomme på toppen av Nordby i Follo (Kongeveien like ved E18) som hadde noe kamuflasjeaktig dekor og sykt bredda skjermer og brede hjul. Noen som kjenner til den? Endret Juli 19, 2018 av macrorain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 19, 2018 Share Skrevet Juli 19, 2018 4 minutter siden, macrorain skrev: Nå har jeg ikke bilde da, men passerte en mørk E90 eller E92 tror jeg det var (ikke fordi jeg ikke kjenner igjen en E9x når jeg ser en, men mer fordi jeg fokuserte mer på modsene enn selve bilen og rett og slett ikke husker ) som stod parkert i en busslomme på toppen av Nordby i Follo (Kongeveien like ved E18) som hadde noe kamuflasjeaktig dekor og sykt bredda skjermer og brede hjul. Noen som kjenner til den? Har sett den på treff i våres. Breddet ganske greit ja. Tror det er en 320d. Så low and slow macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 19, 2018 Share Skrevet Juli 19, 2018 Ble forbikjørt av denne: ...veldig tett etterfulgt av denne: ...på vei mot Eurotunnel i england, og der jeg fikk tatt bildene. Traff ellers på denne i Portsmouth: ...og denne i Calais. Utrolig rå lyd, og neppe original. Den hører forøvrig til bak i «garasjen» til denne. Blinklys, DonaldT og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet Juli 19, 2018 Share Skrevet Juli 19, 2018 1 time siden, Slavearbeider'n skrev: Har sett den på treff i våres. Breddet ganske greit ja. Tror det er en 320d. Så low and slow Det er kanskje en egen kategori på BMW treff "beste får i ulvekær" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 20, 2018 Share Skrevet Juli 20, 2018 Mineral grey(?) M2 i Ås i dag da, er det noen her som kjører den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juli 22, 2018 Share Skrevet Juli 22, 2018 Fet 1997 Lincoln Town Car. I USA er dette en ordentlig gubbebil, men jeg har sansen for dem. Spesielt fronten er barsk. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 4, 2018 Share Skrevet August 4, 2018 I Trondheim! Svært uvanlig! Blinklys og Marius2002 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 4, 2018 Share Skrevet August 4, 2018 Denne har gått rundt her noen år, uten at jeg har tenkt noe særlig over det. Aner ikke om motor og/eller drivverk er skiftet ut en gang eller fem, men nærmere 900K km på en e65 er likevel godt gjort vil jeg si. Mathiseen, Hpi, Daniel. og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 4, 2018 Share Skrevet August 4, 2018 Naboen min har handla seg ny bil, har ikke fått snakket med han ennå, men er en lp560-4 så vidt jeg kunne se. Mathiseen, Marius2002, Daniel. og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 4, 2018 Share Skrevet August 4, 2018 49 minutter siden, awt skrev: Denne har gått rundt her noen år, uten at jeg har tenkt noe særlig over det. Aner ikke om motor og/eller drivverk er skiftet ut en gang eller fem, men nærmere 900K km på en e65 er likevel godt gjort vil jeg si. Ja den bilen har jeg også møtt jevnt og trutt i mange år, ser den e importert i 2007 så med tanke på kjørelengde så har den sannsynligvis gått som taxi hele tiden i Norge. Alltid samme mann som kjører. Er ikke godt å si hva som er gjort med motor/drivverk nei men det er en M57D30 motor og en ZF 6HP26 girkasse så med godt vedlikehold så kan de nok vare lenge også, i hvert fall motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå