mossing 92 Skrevet Desember 1, 2021 Share Skrevet Desember 1, 2021 Marius2002 og Pekka reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Quark Skrevet Desember 5, 2021 Share Skrevet Desember 5, 2021 Snublet over denne i kveld. 1972 280S Automatic. Så veldig bra ut både utvendig og innvendig. fupsaker, Skulebollen, Kvasi og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Quark Skrevet Desember 15, 2021 Share Skrevet Desember 15, 2021 Jaguar F-type S. Jeg har ikke noe kjennskap til disse, men må innrømme at jeg liker karosseriet. Kvasi, Pekka, Weltzin og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Desember 27, 2021 Share Skrevet Desember 27, 2021 Fin julepynt i Halden 🎅 Blinklys, Marius2002, Pekka og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 2, 2022 Share Skrevet Januar 2, 2022 (endret) Såg iX3 lci for første gang i dag, deilig med en elektrisk bil som ser ut som en vanlig bil Også en pen 7-serie Denne F10 M5 har stått på Bavaria i godt over et år, den er av og til flyttet på men ser ikke ut til å komme seg vekk fra Bavaria. Skal tro om det er motor havari uten forsikring? Endret Januar 2, 2022 av Snagg30 Blinklys, fupsaker, Sjakalen og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Januar 2, 2022 Share Skrevet Januar 2, 2022 17 minutter siden, Snagg30 skrev: Denne F10 M5 har stått på Bavaria i godt over et år, den er av og til flyttet på men ser ikke ut til å komme seg vekk fra Bavaria. Skal tro om det er motor havari uten forsikring? De kunne da parkert den innendørs? Bilen står jo "midt i" der de brøyter forbi og dermed også mulig utsatt for steinsprut fra siden for eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 2, 2022 Share Skrevet Januar 2, 2022 11 minutter siden, GreenE36Cab skrev: De kunne da parkert den innendørs? Bilen står jo "midt i" der de brøyter forbi og dermed også mulig utsatt for steinsprut fra siden for eksempel Det hadde ikke jeg gjort om jeg var daglig leder, når en bil har stått i over 1 år så er det nok en grunn for det og det er tvilsomt pga Bavaria selv. Og da kan ikke en bil stå inne og ta opp plass så lang tid, eier kan hente den hjem om han ikke liker den står der Saltkjelen, Sjakalen, ///M-ini95 og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Januar 2, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2022 (endret) Her er noen av spottene jeg gjorde i løpet av året som var: Endret Januar 2, 2022 av Galro Pekka, Sjakalen, N.E.W. og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 5, 2022 Share Skrevet Januar 5, 2022 Var i butikken hos Bavaria Bryne mens jeg ventet på at min skulle bli ferdig på verksted. Må innrømme at IX var råtøff i mineralhvit 👌🏻 Med alle de sorte elementene så synes jeg det var mye kule detaljer og linjer. Er så mye penere i virkeligheten enn på biler. Utenfor stod det en I4 som de hadde glemt den blanke klarlakken på. Lekker bil med feil type lakk. Blinklys, Pekka, mathiseeen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Januar 5, 2022 Share Skrevet Januar 5, 2022 32 minutter siden, StigJ skrev: Utenfor stod det en I4 som de hadde glemt den blanke klarlakken på. Lekker bil med feil type lakk. Må jo være en sjakkspiller som eier den, siden den er.. matt Mer seriøst, matt mørk blå er jo en flott farge da, men er vel wrap det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 5, 2022 Share Skrevet Januar 5, 2022 @StigJ Var det bevisst at du ikke tok bilde av iXen forfra 😅 Sjakalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 5, 2022 Share Skrevet Januar 5, 2022 12 minutter siden, GreenE36Cab skrev: Må jo være en sjakkspiller som eier den, siden den er.. matt Mer seriøst, matt mørk blå er jo en flott farge da, men er vel wrap det der? Høhø. Den var tørr 😂 Nei det er Frozen Portimao Blue. Matt lakk som er et av fargevalgene på blant annet i4. Matt lakk er grusomt å holde, kan ikke poleres og visstnok vanskelig å få 100 ved lakkering. 7 minutter siden, Fredrik 90 skrev: @StigJ Var det bevisst at du ikke tok bilde av iXen forfra 😅 Nei for den står jo klistret mot vinduet. Jeg har begynt å like grillen til både denne og i4/4-serien. Blinklys og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 6, 2022 Share Skrevet Januar 6, 2022 Den er da fin i hvit. Marius2002, StigJ, Weltzin og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Januar 6, 2022 Share Skrevet Januar 6, 2022 20 timer siden, StigJ skrev: Nei det er Frozen Portimao Blue. Matt lakk som er et av fargevalgene på blant annet i4. Matt lakk er grusomt å holde, kan ikke poleres og visstnok vanskelig å få 100 ved lakkering. Ah ante ikke det var en option på nye biler Nei å polere matt lakk er nok ikke noe.. Sjakktrekk 20 timer siden, StigJ skrev: Nei for den står jo klistret mot vinduet. Jeg har begynt å like grillen til både denne og i4/4-serien. Ser ut som du kunne tatt bilde fra utsiden der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 6, 2022 Share Skrevet Januar 6, 2022 5 timer siden, Reef89 skrev: Den er da fin i hvit. Absolutt pen i hvit 😀 G30 er virkelig en av de peneste og mest elegante bilene BMW lager i dag. Perfekte proposjoner og typisk BMW 👍 Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå