sveigis Skrevet Torsdag kl. 13:23 Skrevet Torsdag kl. 13:23 1 time siden, awt skrev: Jeg savner litt dette "mangfoldet" jeg. Begynnelsen av 2000-tallet var det ikke helt uvanlig med en Toyota Avensis med tilsvarende utseende. Eller en Accord, eller en Mazda 626. Man fant alle mulige bilmerker utenfor Shell, og ingenting var rett eller feil. Nå er 90% av "rånebiler" en eller annen form for sliten 3-serie med M-sport. Unntaket er de bygdene der man treffer en og annen Volvo. Enig og det til de grader . Før var der alt av merker og like mange meninger om hva slags bil som var best . Du sa fasiten her mtp bilene som står i rekker nå for tiden. En og annen sliten a4 eller C classe og dukker og opp. Maxmek og Orjan reagerte på dette 2
Olaandref Skrevet Torsdag kl. 18:46 Skrevet Torsdag kl. 18:46 Ja takk til variasjon, selv om det ikke er alt jeg liker av det jeg ser 🙂 siste uka på jobb har jeg sett mye fint på veiene, alt fra gamle Opler av forskjellig slag, en fin rød E30, E39 som ble lagt ut bilde av her, en meget pen Volvo 240 med grp A look, pluss litt forskjellig annet, som en gryende alderdom dessverre har visket bort fra minnet alt 😅 sveigis og Orjan reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet Torsdag kl. 19:44 Skrevet Torsdag kl. 19:44 En ting jeg synes er litt rart er at mange rånere absolutt skal ha seg gubbebil. Som f eks en E60 eller F10 sedan, hvorfor ikke noe mer sporty eller en "hot hatch" slik som ungdommene ellers i Europa kjører. Er kun i Norge at jeg ser ungdom i 5-serie, er dette ett norsk fenomen? I stede for Golf GTI så er det 525d med automat som er tingen…skikkelig revisor bil. Nå skal det sies at jeg selv hadde en helt stock facelift E39 sedan med 16” når jeg var 18 år. En oriental blå elegant slede som alltid var blankpolert og som gjorde at jeg ubemerket kunne parkere på lærer parkeringen på videregående. Men så har jeg alltid vært en gammel mann fanget i en ung kropp…"der kommer skipsrederen" pleide de å si når jeg kom kjørende 😂 sveigis, Orjan og Werther reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå