Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Du har sniffet lukten av Fussoen for mye😂

Prøver jo å bruke den opp. Og hva er vel bedre enn å bruke den der hvor man dekker til :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2006 116i med 44 000 km på telleren. Min mor kjører nok ikke stort, men jaggu så skitten bilen hadde blitt. Sikkert en milliard prikker på den som ingen avfetting ville ta. Clayet hele bilen og håndpolert dels med Autoglym Super Resin Polish og Paint Renovator. Avsluttet med UHD Wax, stedvis to lag. Herdet et døgn og så spylt og behandlet med Gyeon Q2m Wetcoat. Kosearbeid! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutes ago, Eivind92 said:

Ja, vokst opp i Asker og syklet mye gjennom Heggedal.

Så gøy, veldig liten verden vi lever i! Du får si fra om du har lyst til å treffes og snakke bil en dag! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Marius2002 skrev:

Jasså 🤔 Hva er planen videre? :) 

Bremsene skal av og selges, eller hvertfall calliperne. Synes ikke de stod til forventningene, blir veldig lite med banekjøring resten av sesongen. Kan ikke kjøre på Rudskogen før jeg har oppgradert oljepumpa, den får jeg se på i vinter. Derfor selges også hjula da jeg synes det blir for smått med orginale M3 bremser bak hjula og går derfor tilbake til de 3-delte RH hjula jeg var hatt i snart 5 år. You never change a winning team er det noe som heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...