sdhild99 Skrevet Tirsdag kl. 12:16 Skrevet Tirsdag kl. 12:16 16 hours ago, Skulebollen said: Fått orden på dynamoproblemet?
ball Skrevet Tirsdag kl. 19:35 Skrevet Tirsdag kl. 19:35 TiAg Marius2002, papertiger og Orjan reagerte på dette 3
Skulebollen Skrevet Tirsdag kl. 20:40 Skrevet Tirsdag kl. 20:40 8 timer siden, sdhild99 skrev: Fått orden på dynamoproblemet? Tja 😅 skal få oppdatert tråden
Fredrik 90 Skrevet Tirsdag kl. 21:30 Skrevet Tirsdag kl. 21:30 BMW for store og små her i familien 👍 Utstyrt med BMW i8 og brannmann hjelm for anledningen bak frem så gjør 2 åringen gårdsplassen utrygg. Her får hjulet på E34en seg en dult, forøvrig den bilen hun aller helst vil kjøre. Begge ungene (2 og 5 år) er totalt likegyldige til alle andre biler, bortsett fra E34en. Den vil de kjøre med, kjøre i og leke i. Må låse den hver gang hvis ikke så kryper de inn i den, slår på nødblink, tuter og holder på 😂😂 Saltkjelen, papertiger, Ampera og 3 andre reagerte på dette 6
papertiger Skrevet Tirsdag kl. 22:09 Skrevet Tirsdag kl. 22:09 (endret) Dagens utflukt fra basen i Tvedestrand: Risør. Herlige sørlandsvibber! Bildet ble tatt mens en dame gikk rundt i gata og hadde en meget oppheta og høylytt telefonsamtale med en eller annet kundesenter vedrørende en faktura hun ikke skulle betale, for HUN HAR DA ALDRI FÅTT DEN SMSEN! Alt en skal få med seg. Endret Tirsdag kl. 22:11 av papertiger Saltkjelen, sveigis, Dusy og 12 andre reagerte på dette 15
sveigis Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden 13 timer siden, papertiger skrev: Dagens utflukt fra basen i Tvedestrand: Risør. Herlige sørlandsvibber! Bildet ble tatt mens en dame gikk rundt i gata og hadde en meget oppheta og høylytt telefonsamtale med en eller annet kundesenter vedrørende en faktura hun ikke skulle betale, for HUN HAR DA ALDRI FÅTT DEN SMSEN! Alt en skal få med seg. Kos deg på ferie i Sørlandet 😊 Tvedestrand og Risør er flotte plasser . Og bilen din passer perfekt inn her .
Lars89 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Bryllupskjøring Orjan, Tore Høgvold, Marius2002 og 6 andre reagerte på dette 9
papertiger Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden 1 hour ago, sveigis said: Kos deg på ferie i Sørlandet 😊 Tvedestrand og Risør er flotte plasser . Og bilen din passer perfekt inn her . Takk! Kunne tenkt meg å tatt en tur innom deg mens jeg var her, men har gått slag i slag de dagene her, nå venter Dyrepark og Kunstsilo før nasen vendes nordøstover til nok en park. Må prøve å få til noe neste gang! sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden 7 minutter siden, papertiger skrev: Takk! Kunne tenkt meg å tatt en tur innom deg mens jeg var her, men har gått slag i slag de dagene her, nå venter Dyrepark og Kunstsilo før nasen vendes nordøstover til nok en park. Må prøve å få til noe neste gang! Du er hjertelig velkommen neste gang ,vært gøy .😊 papertiger reagerte på dette 1
Eystein Ose Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Vart en snarvisitt på østlandet i år siden været var bedre hjemme Tilbake på M3 hjula for en periode papertiger, Markus E30, Saltkjelen og 6 andre reagerte på dette 9
Skulebollen Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Par dager forsinket, kanskje likegreit med det superværet som var hjemme 😬 ahj, Lars S, papertiger og 8 andre reagerte på dette 11
sveigis Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden 10 minutter siden, Skulebollen skrev: Par dager forsinket, kanskje likegreit med det superværet som var hjemme 😬 Rimelig kjekk ekvipasje dette ja og god tur 😎
Fredrik 90 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Har så syyykt lyst på 5er med sekser diesel igjen når jeg ser bildene av tur rigga 530’er. Ikke at jeg er misfornøyd med X5, eller hverken kjører med campingvogn eller sykler bakpå. Det er bare den mest komplette allround bilen som finnes, verdens beste bil i mine øyne 😎 Men slik situasjonen er for oss nå så gir X5 45e mer mening👍 Og den fikk seg en vask i dag, i 30 varmegrader 🥵 sveigis, EspenM3css, ahj og 4 andre reagerte på dette 7
StigJ Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Tur til Lønstrup i DK til noen venners sommerhus for turen gikk videre til Århus hvor jeg nå har gjemt bilen lengst bort 😁 EspenM3css, sveigis, hanssae og 5 andre reagerte på dette 8
sveigis Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Fjerning av grønske og mose : : EspenM3css, Marius2002, papertiger og 3 andre reagerte på dette 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå