Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

BMW for store og små her i familien 👍 Utstyrt med BMW i8 og brannmann hjelm for anledningen bak frem så gjør 2 åringen gårdsplassen utrygg. Her får hjulet på E34en seg en dult, forøvrig den bilen hun aller helst vil kjøre. Begge ungene (2 og 5 år) er totalt likegyldige til alle andre biler, bortsett fra E34en. Den vil de kjøre med, kjøre i og leke i. Må låse den hver gang hvis ikke så kryper de inn i den, slår på nødblink, tuter og holder på 😂😂

IMG_4071.thumb.jpeg.dcc243e22da271c14ebbb276792eb15d.jpeg

Skrevet (endret)

Dagens utflukt fra basen i Tvedestrand: Risør. Herlige sørlandsvibber! Bildet ble tatt mens en dame gikk rundt i gata og hadde en meget oppheta og høylytt telefonsamtale med en eller annet kundesenter vedrørende en faktura hun ikke skulle betale, for HUN HAR DA ALDRI FÅTT DEN SMSEN! Alt en skal få med seg. 

IMG_7803.thumb.jpeg.d5bd3a3612c48466e8f14d91d7fab8ec.jpeg

Endret av papertiger
Skrevet
13 timer siden, papertiger skrev:

Dagens utflukt fra basen i Tvedestrand: Risør. Herlige sørlandsvibber! Bildet ble tatt mens en dame gikk rundt i gata og hadde en meget oppheta og høylytt telefonsamtale med en eller annet kundesenter vedrørende en faktura hun ikke skulle betale, for HUN HAR DA ALDRI FÅTT DEN SMSEN! Alt en skal få med seg. 

IMG_7803.thumb.jpeg.d5bd3a3612c48466e8f14d91d7fab8ec.jpeg

Kos deg på ferie i Sørlandet 😊

Tvedestrand og Risør er flotte plasser .

Og bilen din passer perfekt inn her .

Skrevet
1 hour ago, sveigis said:

Kos deg på ferie i Sørlandet 😊

Tvedestrand og Risør er flotte plasser .

Og bilen din passer perfekt inn her .

Takk! Kunne tenkt meg å tatt en tur innom deg mens jeg var her, men har gått slag i slag de dagene her, nå venter Dyrepark og Kunstsilo før nasen vendes nordøstover til nok en park. Må prøve å få til noe neste gang! :) 

Skrevet
7 minutter siden, papertiger skrev:

Takk! Kunne tenkt meg å tatt en tur innom deg mens jeg var her, men har gått slag i slag de dagene her, nå venter Dyrepark og Kunstsilo før nasen vendes nordøstover til nok en park. Må prøve å få til noe neste gang! :) 

Du er hjertelig velkommen neste gang ,vært gøy .😊

Skrevet
10 minutter siden, Skulebollen skrev:

Par dager forsinket, kanskje likegreit med det superværet som var hjemme 😬

IMG_20250716_184555620_HDR.jpg

Rimelig kjekk ekvipasje dette ja og god tur 😎

Skrevet

Har så syyykt lyst på 5er med sekser diesel igjen når jeg ser bildene av tur rigga 530’er. Ikke at jeg er misfornøyd med X5, eller hverken kjører med campingvogn eller sykler bakpå. Det er bare den mest komplette allround bilen som finnes, verdens beste bil i mine øyne 😎

Men slik situasjonen er for oss nå så gir X5 45e mer mening👍 Og den fikk seg en vask i dag, i 30 varmegrader 🥵

IMG_3227.thumb.jpeg.140723e1ec3b13beb082b54d5eb7fb84.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...