Olaandref Skrevet August 16 Skrevet August 16 15 minutter siden, Eystein Ose skrev: Jepp, blir slik når fruen kjøper Duplo brukt uten å sjekke hvor selger bor😅 Heldigvis er jeg ikke vanskelig å be når det gjelde biltur. Hehe, jepp! Men satser å få tatt den utvendig snart sann standarden blir lik hele vegen😃 Ble dyr bruktduplo det der
Eystein Ose Skrevet August 16 Skrevet August 16 12 minutter siden, Olaandref skrev: Ble dyr bruktduplo det der Var tilbud på gulost i Stryn, så satsa på å handle så mye at vi gikk i pluss Stawky, Olaandref, Skulebollen og 3 andre reagerte på dette 6
Yngvejos Skrevet August 16 Skrevet August 16 papertiger, Marius2002, KMT og 4 andre reagerte på dette 7
hanssae Skrevet August 18 Skrevet August 18 Kaffepause med god utsikt i dag 🤩 Reef89, Øyvind L., Marius2002 og 19 andre reagerte på dette 21 1
Ampera Skrevet August 20 Skrevet August 20 Liten luftetur. sveigis, eivi91, papertiger og 18 andre reagerte på dette 21
*MrB* Skrevet August 21 Skrevet August 21 Gamlingen har fått være bruksbil denne uken, da været er bra og ingen prosjekter er pågående. Olaandref, Werther, ehaugsnes og 18 andre reagerte på dette 21
papertiger Skrevet August 21 Skrevet August 21 17 minutes ago, *MrB* said: Gamlingen har fått være bruksbil denne uken, da været er bra og ingen prosjekter er pågående. Kan ikke tenke meg annet enn at det gir en ekstra dimensjon av glede å kjøre M5 til jobb hver dag 😍 *MrB* reagerte på dette 1
liffi Skrevet August 21 Skrevet August 21 Vaska den pene andungen… klar for finn Ampera, sveigis, Reef89 og 1 annen reagerte på dette 4
*MrB* Skrevet August 21 Skrevet August 21 1 hour ago, papertiger said: Kan ikke tenke meg annet enn at det gir en ekstra dimensjon av glede å kjøre M5 til jobb hver dag 😍 Litt skrekkblandet fryd. Er jo en gammel bil, og som pessimisten jeg er, frykter jeg jo de potensielle «gavene» den kan ha på lur… Men for all del - Mest glede.
EspenM3css Skrevet August 22 Skrevet August 22 Fahad, Dusy, FransEirik og 14 andre reagerte på dette 17
liffi Skrevet August 22 Skrevet August 22 Da sa man farvel til den pene 745’n 🥶 antar kappa fjærer å rakrør neste for denne doningen Ampera, Andreas_R og EspenM3css reagerte på dette 2 1
JMossige Skrevet August 23 Skrevet August 23 Nye hjul idag 👌 Stawky, KKME30, Lars89 og 13 andre reagerte på dette 16
Slavearbeider'n Skrevet August 23 Skrevet August 23 (endret) 1 time siden, JMossige skrev: Nye hjul idag 👌 Angrer som ei bikkje på at jeg solgte mine 513M hjul! Endret August 23 av Slavearbeider'n Stawky reagerte på dette 1
Slavearbeider'n Skrevet August 23 Skrevet August 23 Stuket på e46 er det få biler som slår M-jakob, Werther, Stawky og 13 andre reagerte på dette 16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå