Fredrik 90 Skrevet August 30 Skrevet August 30 2 timer siden, liffi skrev: Fant den. Hva er spesielt med denne? Ikke noe mer enn at det er en 750i som i seg selv gjør bilen verd å redde. Men jeg ser nå at jeg opprinnelig postet denne i helt feil tråd, skulle vært i Finn.no tråden liffi reagerte på dette 1
Markus E30 Skrevet August 30 Skrevet August 30 Hva er bedre enn å ha 1 e32 750i? Må være 2 det da😁 Marius2002, Skulebollen, eivi91 og 7 andre reagerte på dette 10
sveigis Skrevet August 30 Skrevet August 30 3 timer siden, Markus E30 skrev: Hva er bedre enn å ha 1 e32 750i? Må være 2 det da😁 Gratulerer ja 😊,ble ikke kvitt den røde ? Men ja to 750 er innafor 😎😎 Markus.
Markus E30 Skrevet August 30 Skrevet August 30 1 time siden, sveigis skrev: Gratulerer ja 😊,ble ikke kvitt den røde ? Men ja to 750 er innafor 😎😎 Markus. Ikke prøvd så hardt å bli kvitt den heller🤪 Får ta meg tiden til å registrere den i Norge til Våren så er mye gjort. Denne jeg har hentet nå, er solgt ny I Monaco så det er litt fett😎 sveigis, ehaugsnes, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4
Fredrik 90 Skrevet August 30 Skrevet August 30 5 timer siden, Markus E30 skrev: Hva er bedre enn å ha 1 e32 750i? Må være 2 det da😁 Så den på Finn, er vel ett greit utgangspunkt dette 👍 V12 felger og greier, skal ha meg en sånn slede om ikke alt for lenge. Det er en kløe som må kløs 😎 sveigis og Markus E30 reagerte på dette 2
sveigis Skrevet August 30 Skrevet August 30 38 minutter siden, Markus E30 skrev: Ikke prøvd så hardt å bli kvitt den heller🤪 Får ta meg tiden til å registrere den i Norge til Våren så er mye gjort. Denne jeg har hentet nå, er solgt ny I Monaco så det er litt fett😎 Stilig 😊 Så den på Face for det er denne med gåen motor ? Du får oppdatere tråden for gamle 7 serier er hyggelig .
Markus E30 Skrevet August 30 Skrevet August 30 (endret) 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Så den på Finn, er vel ett greit utgangspunkt dette 👍 V12 felger og greier, skal ha meg en sånn slede om ikke alt for lenge. Det er en kløe som må kløs 😎 Absolutt! Ekstra motor som er nybygd gjør det enklere. Kjempe bra stand, da denne har hatt en meget velstående eier siden den kom til Norge I 2004😁 Elsker V12 felgene! 51 minutter siden, sveigis skrev: Stilig 😊 Så den på Face for det er denne med gåen motor ? Du får oppdatere tråden for gamle 7 serier er hyggelig . Stemmer! Råde ut av blokka etter et verksted besøk, så det er kjipt.. Men nå skal den på veien igjen 😁 Endret August 30 av Markus E30 GtiGtr, fupsaker, norbakken og 8 andre reagerte på dette 11
FransEirik Skrevet August 31 Skrevet August 31 Innsugsporter ser helt forferdelig ut. Swirl flaps var enormt store av koks-oppbygning. Inntaksmanifold så også helt j**** ut.. på bilde er det rengjort Ampera, E.C., Ingvaldsen og 2 andre reagerte på dette 5
Øyvind L. Skrevet August 31 Skrevet August 31 3 timer siden, FransEirik skrev: Innsugsporter ser helt forferdelig ut. Swirl flaps var enormt store av koks-oppbygning. Inntaksmanifold så også helt j**** ut.. på bilde er det rengjort Godt å få vasket det vekk. Kast swirlflaps i søpla når du først er i gang.
FransEirik Skrevet August 31 Skrevet August 31 1 time siden, Skulebollen skrev: Det var ekstremt, hvor langt har denne gått? 178k!
FransEirik Skrevet August 31 Skrevet August 31 42 minutter siden, Øyvind L. skrev: Godt å få vasket det vekk. Kast swirlflaps i søpla når du først er i gang. Det er gjort. før valnøttblåsing: etter noen minutt: Øyvind L. reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet August 31 Skrevet August 31 Kom litt farger på himmelen på slutten av en ellers våt og grå søndag Saltkjelen, ///M-ini95, sveigis og 11 andre reagerte på dette 14
liffi Skrevet September 1 Skrevet September 1 Dagens fangst Dusy, fupsaker, eivi91 og 7 andre reagerte på dette 10
Øyvind L. Skrevet September 2 Skrevet September 2 Litt flere bilder fra årets tur til Nürburgring første helgen i august. Stawky, mossing 92, Marius2002 og 17 andre reagerte på dette 20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå