Fredrik 90 Skrevet August 30 Skrevet August 30 2 timer siden, liffi skrev: Fant den. Hva er spesielt med denne? Ikke noe mer enn at det er en 750i som i seg selv gjør bilen verd å redde. Men jeg ser nå at jeg opprinnelig postet denne i helt feil tråd, skulle vært i Finn.no tråden liffi reagerte på dette 1
Markus E30 Skrevet August 30 Skrevet August 30 Hva er bedre enn å ha 1 e32 750i? Må være 2 det da😁 Marius2002, hanssae, norbakken og 7 andre reagerte på dette 10
sveigis Skrevet August 30 Skrevet August 30 3 timer siden, Markus E30 skrev: Hva er bedre enn å ha 1 e32 750i? Må være 2 det da😁 Gratulerer ja 😊,ble ikke kvitt den røde ? Men ja to 750 er innafor 😎😎 Markus.
Markus E30 Skrevet August 30 Skrevet August 30 1 time siden, sveigis skrev: Gratulerer ja 😊,ble ikke kvitt den røde ? Men ja to 750 er innafor 😎😎 Markus. Ikke prøvd så hardt å bli kvitt den heller🤪 Får ta meg tiden til å registrere den i Norge til Våren så er mye gjort. Denne jeg har hentet nå, er solgt ny I Monaco så det er litt fett😎 gnilb, sveigis, ehaugsnes og 1 annen reagerte på dette 4
Fredrik 90 Skrevet August 30 Skrevet August 30 5 timer siden, Markus E30 skrev: Hva er bedre enn å ha 1 e32 750i? Må være 2 det da😁 Så den på Finn, er vel ett greit utgangspunkt dette 👍 V12 felger og greier, skal ha meg en sånn slede om ikke alt for lenge. Det er en kløe som må kløs 😎 sveigis og Markus E30 reagerte på dette 2
sveigis Skrevet August 30 Skrevet August 30 38 minutter siden, Markus E30 skrev: Ikke prøvd så hardt å bli kvitt den heller🤪 Får ta meg tiden til å registrere den i Norge til Våren så er mye gjort. Denne jeg har hentet nå, er solgt ny I Monaco så det er litt fett😎 Stilig 😊 Så den på Face for det er denne med gåen motor ? Du får oppdatere tråden for gamle 7 serier er hyggelig .
Markus E30 Skrevet August 30 Skrevet August 30 (endret) 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Så den på Finn, er vel ett greit utgangspunkt dette 👍 V12 felger og greier, skal ha meg en sånn slede om ikke alt for lenge. Det er en kløe som må kløs 😎 Absolutt! Ekstra motor som er nybygd gjør det enklere. Kjempe bra stand, da denne har hatt en meget velstående eier siden den kom til Norge I 2004😁 Elsker V12 felgene! 51 minutter siden, sveigis skrev: Stilig 😊 Så den på Face for det er denne med gåen motor ? Du får oppdatere tråden for gamle 7 serier er hyggelig . Stemmer! Råde ut av blokka etter et verksted besøk, så det er kjipt.. Men nå skal den på veien igjen 😁 Endret August 30 av Markus E30 ehaugsnes, norbakken, Fredrik 90 og 8 andre reagerte på dette 11
FransEirik Skrevet August 31 Skrevet August 31 Innsugsporter ser helt forferdelig ut. Swirl flaps var enormt store av koks-oppbygning. Inntaksmanifold så også helt j**** ut.. på bilde er det rengjort Ampera, Ingvaldsen, E.C. og 2 andre reagerte på dette 5
Øyvind L. Skrevet August 31 Skrevet August 31 3 timer siden, FransEirik skrev: Innsugsporter ser helt forferdelig ut. Swirl flaps var enormt store av koks-oppbygning. Inntaksmanifold så også helt j**** ut.. på bilde er det rengjort Godt å få vasket det vekk. Kast swirlflaps i søpla når du først er i gang.
FransEirik Skrevet August 31 Skrevet August 31 1 time siden, Skulebollen skrev: Det var ekstremt, hvor langt har denne gått? 178k!
FransEirik Skrevet August 31 Skrevet August 31 42 minutter siden, Øyvind L. skrev: Godt å få vasket det vekk. Kast swirlflaps i søpla når du først er i gang. Det er gjort. før valnøttblåsing: etter noen minutt: Øyvind L. reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet August 31 Skrevet August 31 Kom litt farger på himmelen på slutten av en ellers våt og grå søndag papertiger, ahj, eivi91 og 11 andre reagerte på dette 14
liffi Skrevet September 1 Skrevet September 1 Dagens fangst Marius2002, eivi91, Lars89 og 7 andre reagerte på dette 10
Øyvind L. Skrevet September 2 Skrevet September 2 Litt flere bilder fra årets tur til Nürburgring første helgen i august. mslello, hanssae, Marius2002 og 17 andre reagerte på dette 20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå