Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Gorg skrev:

Passer helt perfekt de der! Skulle hatt sånne i litt annen farge på min bil :P Har jo ikke hvit vettu

Tror litt mørk bronze hadde funket bra på svart bil :D Tror jeg hadde gått for det om jeg skulle lakkere vinterhjulene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gorg skrev:

Passer helt perfekt de der! Skulle hatt sånne i litt annen farge på min bil :P Har jo ikke hvit vettu

Takk for det! Ja, synes det ser veldig greit ut. Men etter tre sesonger med gull blir det nok en annen farge neste år. Spesielt sammen med LAWYER-skiltet blir det litt på grensen til for mye bling nå synes jeg ;) 

46 minutter siden, Daniel. skrev:

Tror litt mørk bronze hadde funket bra på svart bil :D Tror jeg hadde gått for det om jeg skulle lakkere vinterhjulene mine :)

Ja, det kunne blitt bra! Jeg vurderte også bronse, men det kom ikke hos Foliatec før året etter jeg hadde kjøpt inn gullspray. Bronse og sort er en veldig fin kombo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1.11.2017 at 0.16, fupsaker skrev:

Endelig fikk jeg så tjukt skum jeg ønsket! Snow foam-lanse til Nilfisk er en knall investering! Og Angelwax skum funker. Renner ikke så godt jeg ønsker, får prøve noe annet når den er tom.. Ellers vasket med Angelwax shampoo, deretter tørket Og påført smart wax. Muligens ikke nødvendig når den i sommer ble behandlet med kamikaze. Klar for tur til Kvitfjell i morgen! 

20171031_160406.jpg

Veldig fornøyd med BH Autofoam :) Ikke det tykkeste skummet, men bra effekt. Prøver ut Nerta Active Diamond Foam nå, men virker nesten for sterk for den daglige vasken...

A.J.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stund siden jeg la ut noe på forumet sist....

Her er et tilbakeblikk på sommeren i år 8) 

Bilen har M Performance Diffuser. Det er ikke lenge til den får både sideskjørt og leppe montert, men må innrømme at jeg er nysgjerrig på hva folket tenker om lakkering av leppe etc. før delene limes og skrus til bilen. Jeg har kjøpt helt originale M Performance deler, så det er ikke dårlig kvalitet på kit.

Når alt er montert så må jeg nesten trekke sorgens sukk og selge god-bilen, da jeg rett og slett må prioritere større bil :P4034FCBE-DAE9-4A2E-A56E-C2C26C315C9E.thumb.jpeg.1c00009fbc1135598506cc623ca09c9f.jpeg7747F1F8-34A8-41D7-BDCB-A7D7782EBCD2.thumb.jpeg.36a5edbec5a676e08bdd596ae1e7c4f1.jpeg

32531632-6791-40A9-A87A-EB2BD9DE656F.jpeg

Endret av Lifeasiknowit_bmw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...