Slavearbeider'n Skrevet Juli 14, 2018 Share Skrevet Juli 14, 2018 Litt blårøyk er lov.... Knipset av @mcelgpå bimmers treffet i regi av @magneten lagunilla, fxslin, HenrikSolberg og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 14, 2018 Share Skrevet Juli 14, 2018 @///M-ini95 🙏🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Juli 15, 2018 Share Skrevet Juli 15, 2018 Ikke all verden å skrive om, men kommer en liten oppdatering på tråden snart Marius2002, Mathiseen, mcelg og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juli 15, 2018 Share Skrevet Juli 15, 2018 Good night fellow bavarians! Daniel., Fahad, bjorneoen og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 15, 2018 Share Skrevet Juli 15, 2018 Ready for noen runder på Rudskogen! Startnummer 7, @fxslin med startnummer 6 lagunilla, Designer og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 Liten vaskerunde hos @ahj lagunilla, magneten, Designer og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 (endret) Før start: Før coating: foto: Bjarne Ruyter @ Ruyters Premium Car Care. Skal ikke nevne firmaet hvor denne bilen har blitt regelmessig behandlet før, men jeg er nokså sjokkert. Ruyters har virkelig fått bilen bedre enn ny. Gleder meg til å hente den idag! Ps: noen legger kanskje merke til bilen, ..eeh skulpturen på 4 hjul i speilbildet. Endret Juli 16, 2018 av papertiger lagunilla, magneten, Walkabout og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 ALBUAK, Werther, MGunders og 16 andre reagerte på dette 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 #detailed Designer, Walkabout, magneten og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 Nå er bilen vasket og skylt over med vannfilter. Blir deilig med helt ren bil på en lang kjøretur imorgen! Blir vel nødt til å ta en vask igjen når vi kommer frem 🙄 papertiger, fupsaker, Designer og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 I likhet med @papertigerså må jeg også få bilen til å skinne før treffet på onsdag magneten, Designer, Fahad og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boerrejr Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 (endret) Etter en lang runde i vaskebåsen ble den ikke så aller verst Endret Juli 16, 2018 av M95 feil bildeformat Walkabout, Designer, magneten og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 17, 2018 Share Skrevet Juli 17, 2018 Lets go! papertiger, magneten, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 17, 2018 Share Skrevet Juli 17, 2018 7 timer siden, Walkabout skrev: I likhet med @papertigerså må jeg også få bilen til å skinne før treffet på onsdag Jeg strides veldig om jeg skal ta med Minien eller Fireren... 🤔 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Juli 17, 2018 Share Skrevet Juli 17, 2018 (endret) Noen bilder av min E91, tatt av @Designer rett før helga! Endret Juli 17, 2018 av bjorneoen papertiger, magneten, Mathiseen og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå