danskiii Skrevet April 7, 2019 Share Skrevet April 7, 2019 7 minutter siden, magneten skrev: Back in business Tok si tid 😏😏 Ny frontleppe 😊 N.E.W., magneten, lagunilla og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet April 7, 2019 Share Skrevet April 7, 2019 Fått gamlingen ut av garasjen og en liten søndagstur med brukisen liffi, danskiii, norbakken og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet April 7, 2019 Share Skrevet April 7, 2019 1 time siden, magneten skrev: Back in business Blir rått å oppleve denne igjen nå, etter siste "lille" mod magneten og knut_olestad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 7, 2019 Share Skrevet April 7, 2019 Ikke min, men måtte til med liten service på Mor sin E38 Daniel., HenrikSolberg, knut_olestad og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet April 7, 2019 Share Skrevet April 7, 2019 2 timer siden, danskiii skrev: Ny frontleppe 😊 Garasje port leppe? Funker veldig bra de løsningene der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 7, 2019 Share Skrevet April 7, 2019 34 minutter siden, fxslin skrev: Garasje port leppe? Funker veldig bra de løsningene der! Vet ikke hva det vil si men bare en gummi list egentlig Ikke sett noe leppe laget til for E21 og de som har andre lepper må ta til takke for at det ikke tar hensyn til at fronten er såpass spiss, og det ser rart ut.. Men dette så bra ut spesielt mtp prisen så måtte prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe462005d Skrevet April 8, 2019 Share Skrevet April 8, 2019 Marius2002, knut_olestad og Mathiseen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet April 8, 2019 Share Skrevet April 8, 2019 Årets første bilde med sommersko knut_olestad, papertiger, danskiii og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 8, 2019 Share Skrevet April 8, 2019 14 timer siden, magneten skrev: Back in business Hvor har du vært?😀 ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 8, 2019 Share Skrevet April 8, 2019 6 timer siden, lagunilla skrev: Hvor har du vært?😀 Arrestert og fengslet av originalpolizei tipper jeg ahj og lagunilla reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyvinds Skrevet April 8, 2019 Share Skrevet April 8, 2019 Frøkna på 3 måneder var lite glad i å sitte bak i solskinn, så bestilte meg pre cut solfilm fra window-tint.co.uk. Aldri gjort dette før, så det ble ikke 100% på første forsøk. Tror jeg jeg skal klare å redde det inn med en varmepistol. Hvis ikke det blir bra, så setter jeg den inn for å få det gjort professionelt. Har enda igjen bakruten, men den blir tatt i påsken når jeg har tilgang til varmepistol. Nå gjenstår bare en skikkelig polish, litt senk og noen andre felger. Sistnevnte får vente til skattepengene kommer knut_olestad og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 9, 2019 Share Skrevet April 9, 2019 Gøy når fotografen er dyktig! 😁 knut_olestad, RF91, Weltzin og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 9, 2019 Share Skrevet April 9, 2019 Ett par dager siden i Trollstigen, håper på åpning snart. Oyvinds reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 9, 2019 Share Skrevet April 9, 2019 1 time siden, Frode D skrev: Gøy når fotografen er dyktig! 😁 Fyttfifakkerten alså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet April 9, 2019 Share Skrevet April 9, 2019 Snart av med vinterhjul og takboks! Oyvinds og knut_olestad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå