Joakim. Skrevet Desember 29, 2019 Share Skrevet Desember 29, 2019 (endret) 16 timer siden, liffi skrev: Litt stell av vintervogna Du har vel ikke noen ekstra M frontfangere liggende? ser du har det på nesten alle e34'ene du har😆 Endret Desember 29, 2019 av Joakim Urke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 29, 2019 Share Skrevet Desember 29, 2019 Jo har det men ikke for salg 👹 har ekstra til M5’n tilfelle uhell Joakim. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 30, 2019 Share Skrevet Desember 30, 2019 Syns det nye vinterfelgene sitter greit på bilen. Fahad, Daniel., Marius2002 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 30, 2019 Share Skrevet Desember 30, 2019 Klar for heimreise, måtte sende pakker fra jul og dåp med venner med Passat 🙈 Reef89, ///M-ini95, BimmerFan! og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 31, 2019 Share Skrevet Desember 31, 2019 For et vellykket design F10 er bakfra! Saltkjelen, opienor, BimmerFan! og 20 andre reagerte på dette 23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Desember 31, 2019 Share Skrevet Desember 31, 2019 Årets siste vask er gjort! Godt nytt år til alle! opienor, E.H.D, fupsaker og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 31, 2019 Share Skrevet Desember 31, 2019 Når det er tørt og saltfritt på veiene da ruller jeg glad og fornøyd rundt i E34 🤩 Blir ikke så mye bruk nå på vinteren når føret er fælt, desto hyggeligere når veiene er tørre og jeg kan ratte Originalwagen 👍 FTE, papertiger, opienor og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim. Skrevet Januar 1, 2020 Share Skrevet Januar 1, 2020 (endret) . Endret Januar 2, 2020 av Joakim Urke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Januar 1, 2020 Share Skrevet Januar 1, 2020 Frankrike turen for i år. Oslo-Lyon-Paris 28 år og fortsatt stor av fan av Disney. Er vel ikke alene om det? FTE, Joakim., Daniel. og 16 andre reagerte på dette 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 3, 2020 Share Skrevet Januar 3, 2020 Aldri vært på Disneyland men skal pokker meg ditt en dag! Bare få med meg guttungen å dama så jeg ikke ser så dum ut når jeg løper rundt der alene Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 3, 2020 Share Skrevet Januar 3, 2020 (endret) 21 minutter siden, liffi skrev: Aldri vært på Disneyland men skal pokker meg ditt en dag! Bare få med meg guttungen å dama så jeg ikke ser så dum ut når jeg løper rundt der alene Og meg! Endret Januar 3, 2020 av danskiii liffi og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 4, 2020 Share Skrevet Januar 4, 2020 Stått lenge nå stakkar og var dømt som delebil også huggeren.. men jeg har ikke hjerte til å ta livet av den slik, så blir prosjekt Isbil 2021 😂 da får den heller dø en verdig død på taket på isen eller i veggen på Rudskogen 🦡 danskiii, Walkabout og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Januar 4, 2020 Share Skrevet Januar 4, 2020 Dager som dette må nytest, utrolig god bil på vinterføre... men merker at det mangler diffbrems når man har kjørt m5 på vinterføre fupsaker, Walkabout, Saltkjelen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim. Skrevet Januar 7, 2020 Share Skrevet Januar 7, 2020 14 grader i januar er ikke gale😋. Mangler bare skilt nå😀 Marius2002 og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 7, 2020 Share Skrevet Januar 7, 2020 Skitten toer og støvete femmer. Etter værmeldinga å dømme blir den ikke ren lengre enn 3 meter etter hver vask de nærmeste ukene 🤷🏼♂️ Walkabout og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå