liffi Skrevet Januar 5, 2021 Share Skrevet Januar 5, 2021 Ikke ofte man ser 2stk E34 V8 på rad på vinterstid 👹 fupsaker, BimmerFan!, *MrB* og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 5, 2021 Share Skrevet Januar 5, 2021 26 minutter siden, liffi skrev: Ikke ofte man ser 2stk E34 V8 på rad på vinterstid 👹 Funker den greit den bakerste fremdeles ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 6, 2021 Share Skrevet Januar 6, 2021 Ja den funker fint den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Januar 7, 2021 Share Skrevet Januar 7, 2021 Ble rastløs igårkveld, så endte jeg opp med en snartur til folldal for å se ann temperaturen... var kun -25 Hjemme😆 Blir kjørt endel bil om dagen nettop pga tørre fine veier og ekstremt godt veigrep. Bilen fungerer veldig bra selv i nedenom -30, sitter i t-skjorta å koser meg i 25 plussgrader uten å merke noe til ute temperatur. Mye av dette skyldes vell at jeg har fungerende webasto og doble ruter, med enkle ruter trekte det fra glassene i -10. merker dog at understellet blir mer stompete under -30😂 E.C., Marius2002, fupsaker og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 7, 2021 Share Skrevet Januar 7, 2021 Det der er bra kaldt, tror det meste jeg har hatt på tempen i min bil er -20. Har aldri hatt -30, men jeg har derimot hatt +30 mange ganger da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Januar 7, 2021 Share Skrevet Januar 7, 2021 Kjørte den ut av garasjen.... Men pga av salt på veien rygget jeg den inn igjen 🤓 Saltkjelen, Ingvaldsen, Marius2002 og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 8, 2021 Share Skrevet Januar 8, 2021 Kald konebil etter å ha stått en uke 👹 Bruker E34’n til pendling rundt her så sparer man diesel !! Hah fupsaker, Saltkjelen, Marius2002 og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 9, 2021 Share Skrevet Januar 9, 2021 Snart på tide med en vask her. BimmerFan!, Hpi, Saltkjelen og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.A Skrevet Januar 10, 2021 Share Skrevet Januar 10, 2021 ahj, Dusy, Faulken og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 10, 2021 Share Skrevet Januar 10, 2021 Fikk omsider noe snø her i Bergen også ahj, Saltkjelen, Hpi og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 11, 2021 Share Skrevet Januar 11, 2021 Må si at denne på slikt føre er ganske så morsomt 😃 KireS, Snagg30, papertiger og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 11, 2021 Share Skrevet Januar 11, 2021 Plussgrader og snøklesja = Vaskedag i går. Cappucino-skum tyder på at kjemien virker! Snagg30, Dusy, BimmerFan! og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 11, 2021 Share Skrevet Januar 11, 2021 Snø ja, her får vi bare regn som fryser til is på bakken. #Sørlandsvinter 😂 V8ern må stå ute, med med Defaen kobla til så får den litt lunk i motoren og kupéen i det minste 👍 fupsaker, Carlsius, Reef89 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 12, 2021 Share Skrevet Januar 12, 2021 Tirsdags tur : BimmerFan!, Carlsius, *MrB* og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Januar 12, 2021 Share Skrevet Januar 12, 2021 F11’n med botoxrumpe ahj, Walkabout, BimmerFan! og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå