Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

I dag fikk bilen sine første kjøretur på hele 20 m, siden den ble parkert 28 desember, nypolert. Har ikke giddet å bruke den i saltlaka for da måtte jeg ha vasket etter hver tur. Oppdaterte kartverk til 2020-3. Det er greit å spare km nå, slik at jeg har flere å bruke i sommer.

C6258191-C25F-4E8C-B2FC-99E7479997CB.jpeg

068F46FD-055D-475E-8FFF-CD2723793699.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, liffi skrev:

@Fredrik 90 den får varmet seg opp litt på den tiden ja 😂 jeg setter på webasto’n kl 04:00 selv men er ok temp på 15-20min der

Ja Webasto holder det vel med 20 min, gjør det på G30en. Men på E60en som har Defa, altså blokkvarmer og en sånn liten vifte i fotbrønnen trenger adskillig mer tid enn 20 minutter. Godt å vite at det er litt lunk i motoren når man starter den i mange kalde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men bør man ikke ha på blokkvarmeren noen timer for å få god lunk i motoren? Har bare hørt andre ha hatt Defaen på i noen timer før bruk så da tenkte jeg det er sikkert bra 😅 Merker at motoren blir fortere varm iallfall. 

Det er vel enten en M50 eller M30 du har der, dem tåler jo juling og er solide som fjell 👍 E34en min starta helt perfekt i -22 på Hovden for noen år siden. Passaten til ett vennepar var helt dau, så da måtte vi gnu oss fem voksne inn i E34en med ski klær og utstyr for å komme oss til alpinbakken noen kilometer lenger borte 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke no uting med oppvarmet motor :) 

står en M60 i denne. 
 

Kan si mye om gammal Bmw men E34 er noe av det mest trofaste jeg har hatt. Fruen måtte bruke den gamle 525’n flere ganger til Jobb da E61 sto fast. Utrolig hva Diffbrems og ballongdekk gjør på vinterføre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...