Fredrik 90 Skrevet Februar 7, 2021 Share Skrevet Februar 7, 2021 Det er så deilig når man kan kjøre flere dager også er bilen fortsatt ren. Vel er det bra kaldt, men det har sine fordeler også 😀 Men jeg skal si V8ern er grådig på suppa når man leiker seg litt. Men herregud å herlig når man kun har to drivhjul bak og det lydbildet 😍 Noe annet som slår meg er at E60 har veldig presis og bra styring, bedre styrerespons enn G30 Saltkjelen, Marius2002, Reef89 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Februar 7, 2021 Share Skrevet Februar 7, 2021 Livet består av dårlige valg... Snagg30, HenrikSolberg, liffi og 10 andre reagerte på dette 9 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Februar 7, 2021 Share Skrevet Februar 7, 2021 20 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Livet består av dårlige valg... Syns nå ikke 2021 kaffeavtalen er noen dårlig deal. Litt irriterende med den 7- serien som står i veien for reklamen bare Ingvaldsen, MGunders, Walkabout og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Februar 8, 2021 Share Skrevet Februar 8, 2021 7 timer siden, tennbrikket skrev: Syns nå ikke 2021 kaffeavtalen er noen dårlig deal. Litt irriterende med den 7- serien som står i veien for reklamen bare Hadde Vært billig hadde jeg drukket kaffe ja💩 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 8, 2021 Share Skrevet Februar 8, 2021 E38 er gromt, men jeg håper det ikke er en 728i... 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Februar 8, 2021 Share Skrevet Februar 8, 2021 46 minutter siden, Fredrik 90 skrev: E38 er gromt, men jeg håper det ikke er en 728i... 😅 ingen moped her i gården.... men det er dessverre en 740d liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 8, 2021 Share Skrevet Februar 8, 2021 2 hours ago, Ingvaldsen said: ingen moped her i gården.... men det er dessverre en 740d Dang, sjekka egenvekt på 740d vs. en random 728i fra finn. 300kg ekstra 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 8, 2021 Share Skrevet Februar 8, 2021 2 timer siden, Ingvaldsen skrev: ingen moped her i gården.... men det er dessverre en 740d Konge 😎 Om noen år er dette en ettertraktet klassiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 8, 2021 Share Skrevet Februar 8, 2021 6 timer siden, Fredrik 90 skrev: E38 er gromt, men jeg håper det ikke er en 728i... 😅 Hei hei hei... ikke rakk ned på 728! Min mor og min søster har hver sin. 😂 mutter solgte sin 735 og beholdt 728 pga den var bedre å kjøre. Hu savnet litt power så jakter en fin 750 til henne til riktig pris og interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 8, 2021 Share Skrevet Februar 8, 2021 24 minutter siden, liffi skrev: Hei hei hei... ikke rakk ned på 728! Min mor og min søster har hver sin. 😂 mutter solgte sin 735 og beholdt 728 pga den var bedre å kjøre. Hu savnet litt power så jakter en fin 750 til henne til riktig pris og interiør Hehe, men jeg kan si at det kunne vært verre...725 TDS med 143 hk røkker ikke godt i en stor E38 😅 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 8, 2021 Share Skrevet Februar 8, 2021 lagunilla, *MrB*, tennbrikket og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 8, 2021 Share Skrevet Februar 8, 2021 25 minutter siden, Saltkjelen skrev: Blir litt spam i tråden her men 😅 kjørte dere piggfritt? Funket det fint? Fant ut det var piggfritt og ikke pigg på m5en 🙄 Satser på kjøring Lørdag hos Sebbe racing 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Februar 8, 2021 Share Skrevet Februar 8, 2021 5 timer siden, E.C. skrev: Dang, sjekka egenvekt på 740d vs. en random 728i fra finn. 300kg ekstra 😳 hadde du satt en 728i og en 740d med likt utstyr på samme vekt så hadde det nok ikke vært mange kiloene forskjell, registreringsvekt er ikke alltid reel. hjelper godt på med 500nm istedenfor 280 som er i 2.8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 8, 2021 Share Skrevet Februar 8, 2021 2 timer siden, Skulebollen skrev: Blir litt spam i tråden her men 😅 kjørte dere piggfritt? Funket det fint? Fant ut det var piggfritt og ikke pigg på m5en 🙄 Satser på kjøring Lørdag hos Sebbe racing 😁 Alle hadde piggfritt. Jeg synes det ikke var noe problem, men med xDrive så skal det mer til at det spinner 😂 Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Februar 8, 2021 Share Skrevet Februar 8, 2021 E30n måtte ut og få litt snø på bena😛 danskiii, HenrikSolberg, Reef89 og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå