amansingh Skrevet Januar 11, 2023 Share Skrevet Januar 11, 2023 Skulebollen, StigJ, N.E.W. og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 12, 2023 Share Skrevet Januar 12, 2023 (endret) Min for i dag! (Håper kanskje på heltid) Endret Januar 12, 2023 av Snagg30 Saltkjelen, BimmerFan!, Marius2002 og 22 andre reagerte på dette 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Januar 12, 2023 Share Skrevet Januar 12, 2023 (endret) 27 minutter siden, Snagg30 skrev: Min for i dag! (Håper kanskje på heltid) Nu snakka vi:) turbo ? Endret Januar 12, 2023 av skoglund Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 12, 2023 Share Skrevet Januar 12, 2023 3 timer siden, skoglund skrev: Nu snakka vi:) turbo ? Carerra S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Januar 12, 2023 Share Skrevet Januar 12, 2023 (endret) 23 minutter siden, Snagg30 skrev: Carerra S Funker uansett:) har en kompis som har hadd en 2014 turbo s, den montert jeg ny eksos , fra manifold og hele veien, y-piper, nye dump ventiler og filter. Pluss ett ny tune on your on risk:) hehe den sparka fint fra den. ser de har lagt ut ny bilen hans for salg på Porsche Tromsø sort turbo s den også. Den har jeg faktisk ikke kjørt , råe biler anyway, 911 blir aldri feil Btw er den en noe tull på 17mod , olje lekkasjer og nå turbo greier, han jeg leide oss før hadde en sånn som han levert tilbake til Porsche , har kjøpt ny nå, har ikke spurt hvordan modell den nye er… Endret Januar 12, 2023 av skoglund Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 12, 2023 Share Skrevet Januar 12, 2023 17 minutter siden, skoglund skrev: Funker uansett:) har en kompis som har hadd en 2014 turbo s, den montert jeg ny eksos , fra manifold og hele veien, y-piper, nye dump ventiler og filter. Pluss ett ny tune on your on risk:) hehe den sparka fint fra den. ser de har lagt ut ny bilen hans for salg på Porsche Tromsø sort turbo s den også. Den har jeg faktisk ikke kjørt , råe biler anyway, 911 blir aldri feil Btw er den en noe tull på 17mod , olje lekkasjer og nå turbo greier, han jeg leide oss før hadde en sånn som han levert tilbake til Porsche , har kjøpt ny nå, har ikke spurt hvordan modell den nye er… Ikke prøvd turbo s, men utifra tester tror jeg ikke den er riktig for meg pga fravær av lyd. Lyden i carrera S imponerte meg stort Mange takk for tips! Men Porsche har jo garanti (Paw) som faktisk er en reel garanti med gode vilkår i motsetning til en annen «garanti» så her kommer jeg til å sove godt om natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 12, 2023 Share Skrevet Januar 12, 2023 (endret) Det turbo greiene er verdt og sjekke opp litt grundig i, PAW dekker ikke mer enn faktisk skade, slik at ting som er anbefalt/bør taes i samme slengen ikke blir dekket ( husker ikke eksakt hva det var på disse ). Men uansett har du reklamasjon fra PCÅ så er vel ingen stress 😊 Turbo har vel ikke så stort fravær av lyd vs Carrera 🤔? Men Turbo er jo såpass dyrt at da er det jo GT som gjelder 😎 Endret Januar 12, 2023 av Skulebollen Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Januar 12, 2023 Share Skrevet Januar 12, 2023 4 minutter siden, Skulebollen skrev: Det turbo greiene er verdt og sjekke opp litt grundig i, PAW dekker ikke mer enn faktisk skade, slik at ting som er anbefalt/bør taes i samme slengen ikke blir dekket ( husker ikke eksakt hva det var på disse ). Men uansett har du reklamasjon fra PCÅ så er vel ingen stress 😊 Turbo har vel ikke så stort fravær av lyd vs Carrera 🤔? Men Turbo er jo såpass dyrt at da er det jo GT som gjelder 😎 Lyden er en ting, men jeg personlig er så Power junki at for min egen del trumfer Power lyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 13, 2023 Share Skrevet Januar 13, 2023 Årets første vask. Fahad, Reef89, BimmerFan! og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Januar 14, 2023 Share Skrevet Januar 14, 2023 Bilen er endelig tilbake etter en uke på spaferie. Fahad, Ampera, Snagg30 og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 14, 2023 Share Skrevet Januar 14, 2023 5 minutter siden, BrokeBoi skrev: Bilen er endelig tilbake etter en uke på spaferie. På tide å gi oss et interiør bilde og nå ingenting å måtte skjemmes over der! liffi og BrokeBoi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Januar 14, 2023 Share Skrevet Januar 14, 2023 Dagens luftetur! Morten B, BimmerFan!, sveigis og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 14, 2023 Share Skrevet Januar 14, 2023 Ikke helt min men mitt vaskeansvar 😁 Reef89, Fahad, ///M-ini95 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 14, 2023 Share Skrevet Januar 14, 2023 Justering av fremkommeligheten på E34’n! Skulebollen og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 14, 2023 Share Skrevet Januar 14, 2023 1 hour ago, StigJ said: Ikke helt min men mitt vaskeansvar 😁 Fin! Ferdig med vinterhjul allerede? StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå