sveigis Skrevet Juni 30, 2019 Share Skrevet Juni 30, 2019 2 timer siden, fxslin skrev: Våler? Jeg skal en tur vestover i august 😀 fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2019 På 27.6.2019 den 21.19, sveigis skrev: For en rå bil du har Stig.😀 Håper jeg får se denne i August . Takk for det Ja kommer du bortover så gjør du det. Jeg er vel nødt til å stille uansett siden jeg er med i styr og stell 14 timer siden, fxslin skrev: Våler? BMW og Opel på camping. BMW CCN Rogaland og Opelklubben som har treff sammen her hjemme som har blitt en årlig event. . fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 9, 2019 Forfatter Share Skrevet August 9, 2019 (endret) Rått bilde tatt av @Gorg under landtreffet til BMW CCN på Arctic Circle Raceway 3 stk. rimelig spesielle biler i Hellrot @Orjan sin Alpina B3, min Z4 coupe og Hallstein fra Rogaland sin M3 3.2 sedan. Noen flere bilder av bilene tatt av meg Endret August 9, 2019 av StigJ mslello, N.E.W., Walkabout og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Oktober 27, 2019 Share Skrevet Oktober 27, 2019 @StigJ synes det er plass med gratulasjon til Coupe'n med å være forside pike på siste utgave Fahrfreude! Og helt fortjent i mine øyne både mtp bilene, men også over selve bildet! (som er tatt av @Gorg, hvis jeg har forstått det riktig) Utrolig flott bilde og selvsagt så er vi enige om at ivaretatt Hellrot lakk er en av de finere BMW fargene papertiger, Fredrik, Gorg og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 28, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2019 Takk for det @fxslin Ja det var stas dette her! Veldig kjekt minne for min del også siden dette ble tatt på ACR som sikkert er første og siste gang på den banen. Er jo et godt stykke vei å kjøre. ahj, Gorg og ogee1 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiHa98 Skrevet Desember 30, 2019 Share Skrevet Desember 30, 2019 På 5.6.2018 den 7.31, StigJ skrev: Så ble det endelig tid for at jeg fikk på de nye joggeskoene, tøflene, lakkskoene, lissene osv osv på brukisen. Og ikke minst slippe å trille rundt på vinterhjul. Aldri vært så sein med å legge om før. Men merker at jeg burde hatt flere timer i døgnet for tiden. Siden jeg oppdaget lekkasje fra det ene bakhjulet i høst og fant ut at det både var sprekk i felgen en annen var det litt kast i samt at jeg ikke var fornøyd med dagen på de ble det i løpet av vinteren jaktet på nye, brukte originalfelger. Ingenting fristet som hadde en vettug pris og hadde forskjellig bredde. Så til slutt slengte jeg meg på et knakende godt tilbud på nye IFG2 fra GS. Har enda ikke gitt opp originalhjul fra annen modell, men jeg har et stramt budsjett for tiden. Så da fikk det bli med disse. Synes de kler bilen godt jeg Hvilke dimensjoner har du på disse felgene og dekka?? Kjører du med spacere her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2019 8 timer siden, SiHa98 skrev: Hvilke dimensjoner har du på disse felgene og dekka?? Kjører du med spacere her? 8,5x19 og 9,5x19 ET35. Dekkene er originaldim 225/40 og 255/35. Ingen spacere brukt på disse bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2020 Nu fær det Designer, fxslin, Stawky og 10 andre reagerte på dette 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 13, 2020 Share Skrevet Januar 13, 2020 Synes det er finest i rødt, jeg, så det blir bra! StigJ og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 14, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2020 Vannlekkasje er noe dritt. Ser ut som jeg har funnet hvor det kommer inn. For å si det sånn så er vannet som har trukket inn i teppet fullt av såpe 😂 Skulle så gjerne hatt ute fremre delen av teppet som er dassbløtt, men da må dashen ut... Her ser det da altså ut til å komme inn. Rundt varmeapparatet/vifta. Akkurat nå er jeg glad jeg har brei garasje og kan stå med dørene helt oppe selv om F30en står inne. I samme slengen skal jeg prøve å få bort noen knirkelyder som irriterer meg. Så nye klips og noen skumgummipakninger så ordner det seg nok 🙂 Røsket ut Ipodadaoteren også da jeg er lei av å få tak i gamle epler. 3 stk har nå tatt kveld pga batteri. Nå blir det hardwiret DAB+ og USB adapter. Skulle jo fikset litt på anlegget og med det samme, men den kostnaden utsetter jeg. Daniel., Diiesel, ogee1 og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 15, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2020 Jepsipepsi 🤣 Jeg er sta 🤪 Ute var både dash og teppe. Teppet er soaked og stinker. Så det skal få seg en god spylings og rens. Ser altså da ut som det kommer herfra. Pakningen ligger ikke helt som den skal, så det er nok grunnen. Plata som ligger foran frontruta må nok også gjøres noe med. Har vært en liten klippe der som sikkert ikke har hjulpet. Walkabout, ogee1, Thundercoil og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Januar 15, 2020 Share Skrevet Januar 15, 2020 Imponerende arbeid 👍 Så gjelder det å være like sta når alt skal inn igjen 😁 StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 15, 2020 Share Skrevet Januar 15, 2020 Ja, et flott stykke arbeid dette. Liker også at du går for rødt tak igjen! StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2020 (endret) @hanssae Hehe. Håper å få brukt opp alle skruene igjen ja I grunnen grei jobb så lenge man er nøye og sjekker hver en krok for skruer og klips. Har vel brukt 5-6 timer på dette. Ikke så gale mtp at jeg aldri har tatt ut et dashbord før. Men har jo en del erfaring av å plukke interiørbiter etter jeg jobbet en del år i som montør hos Bilradiospesialisten. @Saltkjelen Blir kjekt med rødt tak igjen ja Endret Januar 16, 2020 av StigJ hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 18, 2020 Share Skrevet Januar 18, 2020 Imponerende! Redusering av vekt Becauseracecar? 🤔 alltid like spennende å se om det er en skrue og to til overs når du er ferdig 😂 StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå