Gabz Skrevet Juni 22, 2019 Share Skrevet Juni 22, 2019 Ah, moro! Får prøve det, ja Så bra ut da! Spent på i3en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 26, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2019 Nå nærmer det seg! papertiger, Chris A, lagunilla og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 26, 2019 Share Skrevet Juni 26, 2019 Dette blir bra 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 29, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2019 Mottok den nye i3en i går, og må si det var overraskende hvor mye som har skjedd siden i3 først kom. Kvalitetsfeelingen er hevet mange hakk, og jeg vil i enkelte tilfeller si at bilen har høyere kvalitetsfeeling enn 7-serien. Gårsdagen gikk med til nedvask og coating, med god hjelp fra @ahj Plukker ut taktrekket og sender det til salmakere i midten av august. Ferdig behandlet med CarPro Quarz 3.0, flytende senterkopper og 10/15mm spacere. Thundercoil, Mathiseen, HenrikSolberg og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 29, 2019 Share Skrevet Juni 29, 2019 Ref såpebildet, har ahj kort vei for å hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 29, 2019 Share Skrevet Juni 29, 2019 3 timer siden, flobben skrev: Ref såpebildet, har ahj kort vei for å hjelpe? Kort vei? Bilen ble helt fantastisk med spacer! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 29, 2019 Share Skrevet Juni 29, 2019 Gratulerer, dette ser ut som en skikkelig råtass av en elbil! Det går en hvit i3 (vanlig) her i området, med spacere, senk og en liten flat leppe foran. Utrolig hva de tre tingene gjør med den bilen, ser rett og slett råfrekk ut. Spesielt leppa og spacere gjør underverker. Har du noen slike planer, utenom spacere som allerede er gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 29, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2019 1 time siden, ahj skrev: Kort vei? Bilen ble helt fantastisk med spacer! 😃 Vil tro han muligens sikter til at du står parkert hos naboen din på det ene såpebildet. @flobben, jeg er så heldig at @ahj har vaskeutstyr og rikelig med plass, så det er hjemme hos han! 13 minutter siden, papertiger skrev: Gratulerer, dette ser ut som en skikkelig råtass av en elbil! Det går en hvit i3 (vanlig) her i området, med spacere, senk og en liten flat leppe foran. Utrolig hva de tre tingene gjør med den bilen, ser rett og slett råfrekk ut. Spesielt leppa og spacere gjør underverker. Har du noen slike planer, utenom spacere som allerede er gjort? Takktakk! Nå er i3S senket fra fabrikk, så noe lavere enn dette tror jeg nok ikke det blir. Kunne godt tenkt meg en leppe, men det finnes så vidt meg bekjent ikke noe til disse. 3D design har noe til pre-LCI, men disse koster jo også over 10.000kr også. Dukker vel alltids opp noen planer etter hvert, men svart taktrekk og softclose dører står høyest opp på prioriteringslisten. papertiger, BimmerFan!, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 30, 2019 Share Skrevet Juni 30, 2019 Grattis med flott bil. Syns denne kler rødt utrolig godt😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 30, 2019 Share Skrevet Juni 30, 2019 14 timer siden, Saltkjelen skrev: Mottok den nye i3en i går, og må si det var overraskende hvor mye som har skjedd siden i3 først kom. Kvalitetsfeelingen er hevet mange hakk, og jeg vil i enkelte tilfeller si at bilen har høyere kvalitetsfeeling enn 7-serien Nettopp, virkelig et nivå eller to opp ifht vår gamle 16» også. Gjør seg i rødt, grattis! Men disse felgene, er de eksklusive til i3s? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 30, 2019 Share Skrevet Juni 30, 2019 Gratulerer Lasse .😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 30, 2019 Share Skrevet Juni 30, 2019 Gratulerer Lasse 😀 Jeg må si at dette er den første i3en som falt i smak hos meg. Helt riktig farge med fine felger 👌 andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 30, 2019 Share Skrevet Juni 30, 2019 18 timer siden, Saltkjelen skrev: Vil tro han muligens sikter til at du står parkert hos naboen din på det ene såpebildet. @flobben, jeg er så heldig at @ahj har vaskeutstyr og rikelig med plass, så det er hjemme hos han! Takktakk! Nå er i3S senket fra fabrikk, så noe lavere enn dette tror jeg nok ikke det blir. Kunne godt tenkt meg en leppe, men det finnes så vidt meg bekjent ikke noe til disse. 3D design har noe til pre-LCI, men disse koster jo også over 10.000kr også. Dukker vel alltids opp noen planer etter hvert, men svart taktrekk og softclose dører står høyest opp på prioriteringslisten. Aha.... ja synes jeg spotta bilen hans på plassen over, men da skjønner jeg. Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 7, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2019 På 30.6.2019 den 9.12, andreaskarm skrev: Grattis med flott bil. Syns denne kler rødt utrolig godt😊 Mange takk! Jeg var veldig skeptisk til rød rett etter jeg bestilte bilen, men angrer overhodet ikke på at det ble det. Det andre alternativet hadde vært en hvit bil, men det er alltids greit å prøve noe nytt også! På 30.6.2019 den 10.36, Ron Jeremy skrev: Nettopp, virkelig et nivå eller to opp ifht vår gamle 16» også. Gjør seg i rødt, grattis! Men disse felgene, er de eksklusive til i3s? Takk for det! Ja, dette er felger tilhørende i3S (og de med sportspakke). For første gang har i3 fått en litt mer "normal" dekkdimensjon i form av 175/195-bredde. Når det gjelder kvalitetsfølelsen er jeg mildt sagt overrasket over hvor stor forskjell det kunne være mellom denne og den hvite, men på en annen side skulle det også bare mangle mht. vesentlige forskjeller i utstyrsnivå. Uansett virker dette langt bedre sammenskrudd enn 2014-modellen. På 30.6.2019 den 11.03, sveigis skrev: Gratulerer Lasse .😀 Takktakk! På 30.6.2019 den 11.31, Fahad skrev: Gratulerer Lasse 😀 Jeg må si at dette er den første i3en som falt i smak hos meg. Helt riktig farge med fine felger 👌 Takker, Fahad! Ja, jeg var ingen storfan av i3 da den kom, men modellen har virkelig vokst på meg. Faktisk synes jeg dette er noe av det kuleste BMW leverer nå om dagen. ------------------------------------ Ellers har jeg fått kjørt på bilen rett i overkant av 1000km siden forrige fredag, så jeg har nå fått noen betraktninger hva gjelder rekkevidde. Motorveikjøring sluker batteri (selv med cruisecontrol på 95 km/t), men ved normal kjøring har jeg fått 313km i comfort og 339km i ECO PRO+. Tenker da at rundt 200km bør være realistisk på vinteren, og det holder mer enn nok for mitt vedkommende. Det store spørsmålet nå blir hvorvidt 7-serien blir brukt, så jeg tar nok en evaluering på videre eierskap i løpet av høsten. Ellers er alle deler på plass for det nye taktrekket, men på grunn av sommerstengt salmaker får jeg ikke gjort dette før i midten av august en gang. Skinn og eik i skjønn harmoni. Ellers fryktelig irriterende at BMW ikke leverer svart taktrekk til i3, men heldigvis finnes stort sett de fleste delene fra andre modeller i riktig farge. Et sett med solskjermer fra Mini måtte bøte med livet slik at jeg fikk speil med sort innramming. danskiii, ahj, Ron Jeremy og 16 andre reagerte på dette 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 10, 2019 Share Skrevet Juli 10, 2019 Gratulerer med i3S! Fargen er i hvert fall helt rett synes jeg. 👍 Må si du er ganske dedikert siden du velger å koste på custom taktrekk i en I3. Ser du hadde H&R på F01. Har du luft bak på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå