mr.pingu Skrevet Mai 2 Skrevet Mai 2 Lurte om dagen når vi kunne få oppdatering her fra deg; der er den 😃 Så bra du fikk den i gang Saltkjelen reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Mai 2 Skrevet Mai 2 Halleluja endelig 😊 Dette har jeg og ventet på og så gøy å se at den nå er oppe og går . Dette må jo bare bli konge Lasse . Jeg har to ting som skal gjennomføres ,den ene er å få sett denne live i år bla når det passer for deg . Jeg vet du ikke misforstår nå en plass ,men du min gode Bmw kollega ..Du kan retfrofite så mye du vil ,men oppstart og svevet på denne veier alt for meg her 😅. Nei dette var tøft Lasse . mr.pingu, Ampera og Saltkjelen reagerte på dette 2 1
Saltkjelen Skrevet Onsdag kl. 17:19 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 17:19 Årets Vestlandstur er overstått, og som seg hør og bør skal det sykles. I den anledning var jeg møkk lei den gamle, slitne sykkelen, så hva var vel mer naturlig enn å anskaffe seg en BMW-sykkel når man først skulle dytte penger i noe slikt? Å skulle få tak i en slik sykkel viste seg å være vanskelig, men etter et kappløp mot klokka og en sykkel oppdrevet i Munchen, ankom denne Sverige to dager før vi skulle reise. Er man nerd, kan man like gjerne ta strikken fullt ut, så da var det bare å snappe opp Bavarias originale demo-sykkelstativ til en hyggeligere penge. Skilt måtte forresten også ordnes, da en ikke kan kjøre rundt med et hjemmelaget skilt. En tenker jo alltid at man skal være flink til å knipse bilder, men det blir ofte med tanken, og skulle en være så flink til å knipse noe, ender bildene opp med å ikke gi samme fascinerende inntrykk som det man opplever. Det er alltid fascinerende å komme seg over Hemsedalsfjellet. Den massive forskjellen i natur på Lærdalssiden står i sterk kontrast til hva vi er vant med her på Østlandet. Ikke minst bygges og bor det mennesker der det ville vært helt utenkelig å engang levere en byggesøknad her på Østlandet. Som nevnt gir ikke bildene samme inntrykk, men at noen kan drive gårdsdrift i terrenget her hvor det går rett ned, er for meg uforståelig. Utrolig flott og fascinerende. Det meste er uforandret på Harastølen/Luster Sanatorium siden i fjor. Bortsett fra nye eiere og den evige optimismen om at dette skal bli et hotell med et budsjett på kr. 100 000 000,-. Jeg tør vedde på at bare opparbeidelse av veien opp til Harastølen kommer til å suge over halvparten av hotellbudsjettet. Herlig skummel plass. ..og destinasjon innerst i Sognefjorden, Skjolden. ..og cidersmaking i Badebussland, Balestrand. ..og litt vakker natur, bygninger og BMW-sykkel i Luster. Dusy, Ingvaldsen, ///M-ini95 og 24 andre reagerte på dette 27
Saltkjelen Skrevet Onsdag kl. 17:26 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 17:26 Da jeg hentet ut i4en for to år siden, hadde den ene nøkkelen hatt et falluhell og blitt «ødelagt» (i den form at M-merket på siden var løst). Jeg fikk derfor en ny nøkkel (som på feilaktig vis ble levert med sølvknapper) og beholde den skadde. Det har irritert meg litt at nøklene har båret preg av å være litt «billig» i følelsen, og fant ut at de tidligere F-serie/G-serie nøklene hadde deksler i aluminium. Sett i lys av at BMW også økset BMW Individual nøkkelen, var det jo ekstra stas at det var en slik man fant på eBay. Da var det også bare å få skaffet opp et blankt nøkkelemne i aluminium og få den lokale nøkkelspilleren til å slipe opp. I-landsproblem deluxe, men nå føles i alle fall (den ene) nøkkelen solid ut. Her er problemet med at plastikken knekker, og da blir tuppen løs. Aluminium vs. plastic fantastic Vekt med kostnadsbesparelser: Vekt uten kostnadsbesparelser: Reef89, BrokeBoi, Ingvaldsen og 17 andre reagerte på dette 20
sveigis Skrevet Onsdag kl. 18:56 Skrevet Onsdag kl. 18:56 En Vestlandstur er noe jeg aldri har hatt med mindre jeg har vært i Bergen og hentet bil ,da er det jo rett ned igjen. Sånn en tur som dette ser kjempegøy ut uten tvil . Mye fint og se ikke minst oppleve 😊😊 Så må det jo være intet mindre enn perfekt å reise på tur med den bilen du har ,fy flate den er fin altså !🙏 Gratulerer med sykkel med skikkelig merke Lasse . Viktig å nerde ! Men du ?Er det håp om noe oppdatering av den andre bilen din snart ? Og du vet hvilken jeg mener ..😊 mr.pingu og Dusy reagerte på dette 2
Saltkjelen Skrevet Torsdag kl. 07:12 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 07:12 12 timer siden, sveigis skrev: En Vestlandstur er noe jeg aldri har hatt med mindre jeg har vært i Bergen og hentet bil ,da er det jo rett ned igjen. Sånn en tur som dette ser kjempegøy ut uten tvil . Mye fint og se ikke minst oppleve 😊😊 Så må det jo være intet mindre enn perfekt å reise på tur med den bilen du har ,fy flate den er fin altså !🙏 Gratulerer med sykkel med skikkelig merke Lasse . Viktig å nerde ! Men du ?Er det håp om noe oppdatering av den andre bilen din snart ? Og du vet hvilken jeg mener ..😊 Det finnes muligens ikke noe bedre enn å feriere i Norge når været viser seg fra sin beste side, så jeg anbefaler virkelig å karre deg innover noen fjorder og fjell. Vi er jo heldig sånn sett som har hus på Vestlandet, det gjør jo ting litt enklere. Ja, det må vi da få til, men jeg rekker ikke før jeg reiser avgårde igjen sydover i Europa. Jeg håper at jeg kan få vist bilen hos SVV i løpet av august eller senest i løpet av midten av september. Da er bilen på ingen måte strøken, men da er den såpass ryddet opp i at det er en fin bruksveteran fram til man drar strikken helt ut. Jeg skal få postet en oppdatering i løpet av august. sveigis, mr.pingu og Marius2002 reagerte på dette 3
ehaugsnes Skrevet Torsdag kl. 07:27 Skrevet Torsdag kl. 07:27 Herlig ferie! Må selv ta meg tid til og stoppe innom, og ikke bare kjøre forbi når jeg ser slike plasser. Vi har virkelig mye fint her til lands😍 Ron Jeremy reagerte på dette 1
mslello Skrevet Torsdag kl. 12:07 Skrevet Torsdag kl. 12:07 Fine steder og knalltøff sykkel 😎 Ron Jeremy reagerte på dette 1
Ron Jeremy Skrevet Torsdag kl. 14:25 Skrevet Torsdag kl. 14:25 2 timer siden, mslello skrev: Fine steder og knalltøff sykkel 😎 Men i den forbindelse, BMW er vel «bare» en branding, er det egentlig en Giant Explora eller noe annet? Sett disse BMW syklene selv og det virker som de kommer fra en premium leverandør og at sykkelen har bra specs. mslello reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet Torsdag kl. 14:43 Skrevet Torsdag kl. 14:43 16 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Men i den forbindelse, BMW er vel «bare» en branding, er det egentlig en Giant Explora eller noe annet? Sett disse BMW syklene selv og det virker som de kommer fra en premium leverandør og at sykkelen har bra specs. BMW kjører vel Brose motor. Denne har etter det jeg vet 90Nm. Brose er premium, det er vel disse Specialized også bruker(men med en liten vri/tune til sin egen). Uansett har BMW gode trøsykler Ingvaldsen, Ron Jeremy og mslello reagerte på dette 3
mslello Skrevet Torsdag kl. 16:27 Skrevet Torsdag kl. 16:27 1 time siden, Ron Jeremy skrev: Men i den forbindelse, BMW er vel «bare» en branding, er det egentlig en Giant Explora eller noe annet? Sett disse BMW syklene selv og det virker som de kommer fra en premium leverandør og at sykkelen har bra specs. 1 time siden, Marius2002 skrev: BMW kjører vel Brose motor. Denne har etter det jeg vet 90Nm. Brose er premium, det er vel disse Specialized også bruker(men med en liten vri/tune til sin egen). Uansett har BMW gode trøsykler Er sikkert rebranding ja, men har ikke sett originalen. Men stemmer som Marius sier Brose motor på 90nm. Er jo som en gammel Fiesta 1,1L 😅 Så bakker går som en lek. Ron Jeremy, laffe og Marius2002 reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå