ahj Skrevet Oktober 14 Forfatter Skrevet Oktober 14 2 timer siden, sveigis skrev: Gratulerer med rå bil @ahj.😊 Tusen takk! Ser du har som vanlig mange prosjekter på hånd. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Oktober 14 Skrevet Oktober 14 44 minutter siden, ahj skrev: Tusen takk! Ser du har som vanlig mange prosjekter på hånd. Sånn en bil som du har anskaffet deg,er jaggu noe som står høyt kurs ja 😊 Joda jeg har noe dog skal sant sies ,at e34 og e28 har det jo vært ekstremt lite med i år pga at jeg ble jo syk samt at jeg ikke har lov til og kjøre . Så da har jeg jo brukt mye tid på e91 bilen . Hvertfall ser frem til oppdateringer her på denne bilen din 😊
papertiger Skrevet Oktober 14 Skrevet Oktober 14 Ah, endelig litt tekst og bilder om av nyervervelsen! Dette er drømmebil for meg, rett og slett en skikkelig hverdags-BMW med grom motor, kan ikke annet enn å like det. Har veldig sansen for BMW sin M performance linje sånn sett.
ahj Skrevet Oktober 15 Forfatter Skrevet Oktober 15 16 timer siden, sveigis skrev: Sånn en bil som du har anskaffet deg,er jaggu noe som står høyt kurs ja 😊 Joda jeg har noe dog skal sant sies ,at e34 og e28 har det jo vært ekstremt lite med i år pga at jeg ble jo syk samt at jeg ikke har lov til og kjøre . Så da har jeg jo brukt mye tid på e91 bilen . Hvertfall ser frem til oppdateringer her på denne bilen din 😊 Det var godt det gikk bra! Hadde samme for par år siden i nærfamilie, det løser seg til slutt Har du lov å kjøre nå? Det blir nok litt rykk og napp på oppdateringer. Fortløpende er å få på plass avblendbart speil på passasjer siden. 13 timer siden, papertiger skrev: Ah, endelig litt tekst og bilder om av nyervervelsen! Dette er drømmebil for meg, rett og slett en skikkelig hverdags-BMW med grom motor, kan ikke annet enn å like det. Har veldig sansen for BMW sin M performance linje sånn sett. Helt fantastisk. Disse anbefales veldig, med sportsdiffen så er den leken og lett. Spent på vinteren 11 timer siden, humpfy skrev: Har @Walkabout startet butikk? Flott bil! Takker! Nei, han kikket på bilen for meg og jeg fikk lånt en plass å sove fupsaker, sveigis, papertiger og 2 andre reagerte på dette 5
fupsaker Skrevet Oktober 15 Skrevet Oktober 15 G21 M340i er sweetspot'en hos BMW, enkelt og greit. Lekre og ekstremt kjøreglade biler med en fantastisk motor. Gratulerer så meget! ahj reagerte på dette 1
ahj Skrevet Oktober 15 Forfatter Skrevet Oktober 15 3 timer siden, fupsaker skrev: G21 M340i er sweetspot'en hos BMW, enkelt og greit. Lekre og ekstremt kjøreglade biler med en fantastisk motor. Gratulerer så meget! Tusen takk!
mr.pingu Skrevet Oktober 15 Skrevet Oktober 15 Gratulerer med en veldig fin bil 😍 ahj reagerte på dette 1
ahj Skrevet Oktober 17 Forfatter Skrevet Oktober 17 På 15.10.2025 den 14.12, mr.pingu skrev: Gratulerer med en veldig fin bil 😍 Tusen takk!
Daniel. Skrevet Søndag kl. 14:23 Skrevet Søndag kl. 14:23 Har vel allerede gratulert tidligere, men gratulerer igjen med grom bil 😁 Syns du kan spandere litt flere bilder på oss da 😄 E.C. og Saltkjelen reagerte på dette 2
Snagg30 Skrevet Søndag kl. 15:57 Skrevet Søndag kl. 15:57 Gratulerer igjen med nydelig bil! Vi tar igjen mini treffet til våren er jo en ypperlig bil å ta med til rudskogen i april. Enig med Daniel, flere bilder!
Marius2002 Skrevet Søndag kl. 16:05 Skrevet Søndag kl. 16:05 For en flott bil! G21 får jeg bare mer og mer sansen for, det merkes på finn-søkene Få på flere bilder!
ahj Skrevet Mandag kl. 06:19 Forfatter Skrevet Mandag kl. 06:19 15 timer siden, Daniel. skrev: Har vel allerede gratulert tidligere, men gratulerer igjen med grom bil 😁 Syns du kan spandere litt flere bilder på oss da 😄 Tusen takk, det kamera biten må jeg bli bedre på. 14 timer siden, Snagg30 skrev: Gratulerer igjen med nydelig bil! Vi tar igjen mini treffet til våren er jo en ypperlig bil å ta med til rudskogen i april. Enig med Daniel, flere bilder! Tusen takk! Det hadde vært morsomt med litt banekjøring igjen, sist var med E91 jeg hadde. 14 timer siden, Marius2002 skrev: For en flott bil! G21 får jeg bare mer og mer sansen for, det merkes på finn-søkene Få på flere bilder! Tusen takk! Jeg skal bli bedre på bildene ja 😅 Marius2002, sveigis og Daniel. reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå