Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Fint å se F22, F23 og F87 få seg en etterlengtet LCI, men likevel trist å se at BMW fortsatt sparer på kruttet og lanserer noe som er middelmådig (sett i forhold til konkurrenter). Halogenlys burde vært et forunt syn i 2017, og det er nitrist å se de nye hendlene til blinklys- og vindusviskere sakte men sikkert implementeres i alle modellvariantene. Dashbordet ser i det minste bedre ut enn dagens modell.

Ellers overraskende å se at det nærmest blir en "F3x 3-serie LCI II" med "blacked out" hovedlykter slik 4-serie/M4/M3 LCI har.

P90258135_highRes_the-new-bmw-2-series.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Saltkjelen skrev:

Fint å se F22, F23 og F87 få seg en etterlengtet LCI, men likevel trist å se at BMW fortsatt sparer på kruttet og lanserer noe som er middelmådig (sett i forhold til konkurrenter). Halogenlys burde vært et forunt syn i 2017, og det er nitrist å se de nye hendlene til blinklys- og vindusviskere sakte men sikkert implementeres i alle modellvariantene. Dashbordet ser i det minste bedre ut enn dagens modell.

Ellers overraskende å se at det nærmest blir en "F3x 3-serie LCI II" med "blacked out" hovedlykter slik 4-serie/M4/M3 LCI har.

P90258135_highRes_the-new-bmw-2-series.j

Skulle gjerne hatt den sorte innmaten på lysene, men ellers var det ikke nok nytt å spore som jeg ikke kan bytte selv i min F31. Ser de på bimmerpost spekulerer i heldigitalt display på F2x-serie, og det er flott, men da bør de nærme seg Audi på funksjonalitet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok en av de som synes chrome er fint (til en viss grad og med en viss systematikk i det, naturligvis), så synes ikke dine lykter står tilbake for de som har mørk innmat. Ser at F3x blant annet får touch-display også fra og med juli produksjon. Det med heldigitalt instrument på F2x/F87 er nok dessverre bare spekulasjoner (at BMW hadde tilbudt noe slikt anno 2017 i en slik bil ville jo vært for bra, liksom...), så panelet er om ikke annet "black panel" design. I bunn og grunn et rimelig kult panel og mye bedre enn dagens paneler, men likevel litt for oldschool og lite fremtidsrettet (wow-effekt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ryktes en helelektrisk 4 serie, wait for it.... GT! I 2019/20. 

Og hele bimmerpost gikk i harnisk 😂

Er så mye GT hat på det forumet at det er forbi all fornuft.. 

Trodde GT skulle fases ut, men 3GT går over til 4GT er jo logisk. Spent på denne! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
2 timer siden, Saltkjelen skrev:

Første bildet av 8-serie Concept.
-bilde-

Lenge siden jeg har blitt så skuffet..... :(:( Den fronten var direkte stygg, og designet ser veldig klumpete ut. Buen på panseret ser ut som at bilen har vært i en kollisjon.

Audi R8 feks har et mye mer gjennomført design.

Endret av Frode D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt sett synes jeg det er en fin bil, men den oser kanskje ikke like mye som det gjør av Mercedes S-klasse Coupé. Det jeg derimot registrerer er at grillen nå henger sammen, så det sorte feltet i mellom nyrene på dagens modeller har nok vært en introduksjonsfase for sammenhengende grill.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...