Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
36 minutter siden, Saltkjelen skrev:

..og her er nye dørhåndtak vist fra BMW Kina. Skal bli interessant å se om dette smitter over på europeiske biler eller om BMW velger å ha forskjellig mekanisme for markedene.

Skjermbilde2026-03-30kl_16_47_34.thumb.png.cf62db6253e025ad9657359632ce0495.png

Hvis ikke de bytter, så kommer LCI iX høyere opp på lista 

Skrevet
51 minutter siden, Ron Jeremy skrev:

Hvis ikke de bytter, så kommer LCI iX høyere opp på lista 

23" felger, B&W, soft close, rundt ratt med fysiske knapper, iDrive-kontroller, luftfjæring, mindre plast, utstrakt bruk av carbon, ikke teite pop-up håndtak.. Det er ikke så mye å lure på! Når får du din iX xDrive60? :D 

Skrevet
33 minutter siden, Saltkjelen skrev:

23" felger, B&W, soft close, rundt ratt med fysiske knapper, iDrive-kontroller, luftfjæring, mindre plast, utstrakt bruk av carbon, ikke teite pop-up håndtak.. Det er ikke så mye å lure på! Når får du din iX xDrive60? :D 

Hehe, jeg forsøkte å lirke litt ut av selger mtp kommende X5, men offisielt er det (tilsynelatende) ingen dato på når iX legger inn årene. 
Han mente disse kunne selges side om side, selv tror jeg den nye X5’en vil kanabilisere store deler av iX salget.

Men LCI iX er fremdeles frisk og leverer. Med vilje kjørte jeg sist en «nøktern» iX med stålfjærer. 
En «929k» bil som selgeren elegant kalte det. Mao Fully charge med M pakken og de nye setene 

Prismessig er jo dette omtrent i iX3 land.

LCI iX er jo kjipere utstyrt enn pre face, men fantastisk komfort i denne også.

Sitter på gjerdet ennå Lasse, men følger med 🐣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...