Ron Jeremy Skrevet Tirsdag kl. 16:19 Skrevet Tirsdag kl. 16:19 5 timer siden, Saltkjelen skrev: Det der er en X2 jeg hadde kjøpt, i alle fall. Dette er rett rundt hjørnet. IX4?! Vil IX3 40 X-drive selges i Norge? Eller vil de gjøre som med iX45?
Saltkjelen Skrevet Tirsdag kl. 16:22 Skrevet Tirsdag kl. 16:22 1 minutt siden, Ron Jeremy skrev: IX4?! Vil IX3 40 X-drive selges i Norge? Eller vil de gjøre som med iX45? iX1 og iX2 LCI. Mest sannsynlig vil 40 xDrive også selges her, men det spørs hvor varmt de selger om prisdifferansen er for liten.
Ron Jeremy Skrevet Tirsdag kl. 17:41 Skrevet Tirsdag kl. 17:41 1 time siden, Saltkjelen skrev: iX1 og iX2 LCI. Mest sannsynlig vil 40 xDrive også selges her, men det spørs hvor varmt de selger om prisdifferansen er for liten. Nye NK iX1 kommer vel H2 27’? Trodde iX4 var like om hjørnet, sammen med en mer motorsterk iX3 variant? Skal gi iX3 en siste sjans, ikke oppdatert på status mtp ventilerte seter osv de siste mnd, vært mye rabalder. Konkluderer i høst, evt så sitter jeg på gjerdet litt til. Marius2002 reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet Tirsdag kl. 18:47 Skrevet Tirsdag kl. 18:47 1 time siden, Ron Jeremy skrev: Nye NK iX1 kommer vel H2 27’? Trodde iX4 var like om hjørnet, sammen med en mer motorsterk iX3 variant? Skal gi iX3 en siste sjans, ikke oppdatert på status mtp ventilerte seter osv de siste mnd, vært mye rabalder. Konkluderer i høst, evt så sitter jeg på gjerdet litt til. Blingset litt med i. Det er X1/X2 LCI. iX1 (og iX2) går over til NK ja. Ron Jeremy og fupsaker reagerte på dette 2
Saltkjelen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden i4 cabriolet. Ser ut som normale dørhåndtak kommer tilbake. Det er fint å se at cabriolet lever videre og at det ikke bare er snakk om SUVer, men bilen gir meg litt "Opel Astra cab" feeling fremfor tung, tysk soberhet. Her må nok både hekk og panser forlenges og skulderlinjen/bilens tyngdepunkt senkes. laffe, Ron Jeremy og Marius2002 reagerte på dette 3
Fredrik 90 Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden 36 minutter siden, Saltkjelen skrev: i4 cabriolet. Ser ut som normale dørhåndtak kommer tilbake. Det er fint å se at cabriolet lever videre og at det ikke bare er snakk om SUVer, men bilen gir meg litt "Opel Astra cab" feeling fremfor tung, tysk soberhet. Her må nok både hekk og panser forlenges og skulderlinjen/bilens tyngdepunkt senkes. Dette er todørs utgaven av Neue klasse i3 ikke sant? Så når normal ICE 3-serie kommer så vil det også komme to dørs karosseri av den også? I såfall, for ett surr av modeller og varianter. Kan noen forklare meg hvorfor BMW holder på med dette, de har jo 5-serie, 7-serie og nå snart X5 med alle drivlinjer i en modell. Ryddig og oversiktlig. For meg så virker det som om BMW består av flere forskjellige avdelinger som overhode ikke snakker sammen eller har samme strategi.
Saltkjelen Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden @Fredrik 90 Nei, hva BMW holder på med om dagen, er virkelig ikke lett å bli klok på. Det er heller ikke sånn at det automatisk er gitt at det kommer ICE-versjoner av det som lanseres. Neste generasjon X4 vil for eksempel kun bli elektrisk (iX4). Det samme skjer med neste generasjon av X3 M og X4 M, som også vil være helelektriske modeller. Dumskapen toppes imidlertid av at "iX3 M og iX4 M" skal hete X3 M og X4 M uten i foran. Modellangivelsen til BMW er helt på bærtur. "BMWi-brandingen" burde vært forbeholdt stand alone modeller som i3, i8 og iX, mens elektriske versjoner av vanlige biler burde hett (f.eks) 330e (for elektrisk), 330i (bensin), 330ie (bensin + elektrisk), 330d (diesel), 330de (diesel + elektrisk) og 330h (hydrogen). Nå er det virkelig artig når i'en bak bensinbetegnelsen er forsvunnet og med hvordan de plasserer modellbetegnelsen på de nye Neue Klasse bilene. "iX5" til venstre og "M70" til høyre, men er bilen en iX5 60 xDrive, så står hele smørja sammen til høyre som "iX560". Det er ingen som snakker sammen på jobb og hele virksomheten bærer preg av å ha manglende styring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå