Saltkjelen Skrevet i går, 07:40 Skrevet i går, 07:40 Den blanksorte plastikken kom drøye året etter introduksjon. Nå vet jeg ikke om dette gjelder for G6x også, men BMW nøyde seg med å gi blankt panel foran for forsetepassasjerene og beholdt det matte panelet bak i G45 X3. Ellers er ikke øvrig kvalitet i G6x 5-serie oppgradert, «myke paneler» har det vært siden dag én og det som er av hardplast er fortsatt hardplast. Problemet (for mitt vedkommende) er plast og manglende finesse. Det er vel stort sett bare iDrive-kontrolleren og startknappen i krystall som gir et lite hint av premium.
Fredrik 90 Skrevet i går, 08:51 Skrevet i går, 08:51 Nye 3 serie er bare sorgen, selv om proporsjonene er veldig bra så er resten av designet en gedigen skuffelse og ett soleklart brudd på den mangeårige tradisjonen. Men når jeg ser antallet G45 X3 som suser rundt på veiene i Europa nå så sier det meg at BMW kunder flest ikke lenger har samme fokus og ønsker som det jeg selv har. Jeg er åpenbart ikke lenger den typiske BMW kunden. For de fleste er åpenbart merke og statusen det gir det viktigste, men oss som ønsker oss teknikken og kvaliteten bak merket nå må lete etter andre alternativer. teerex reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet i går, 11:28 Skrevet i går, 11:28 Jeg har ikke ord… G20 er umiskjennelig BMW mens den nye kan være hva som helst…er det en Mazda? Kan det være en Honda for det amerikanske markedet eller det en Kinabil? teerex, Mr. Erling, bricks og 1 annen reagerte på dette 1 2 1
Yngvejos Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Synes begge de bilene blir skuffende når man tenker på hvordan en ny 3-serie så ut for 20 år siden.
papertiger Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden 56 minutes ago, Yngvejos said: Synes begge de bilene blir skuffende når man tenker på hvordan en ny 3-serie så ut for 20 år siden. Tror ikke det var få som sa akkurat samme setningen når E90 kom ut. Marius2002, Eystein Ose og fupsaker reagerte på dette 3
Yngvejos Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden (endret) 20 minutes ago, papertiger said: Tror ikke det var få som sa akkurat samme setningen når E90 kom ut. Jeg var heller ikke superbegeistret for E90 (eller E87 for den del), men jeg begynte raskt å like den etter å ha sett den litt på veien. Det er ingen 3-serier siden som har vokst på meg siden. F30 ser fremdeles rar ut med lyktene som prøver å vokse inn i grillen. Senere generasjoner minner om mine værste mareritt fra diverse Need for speed spill. Jeg følte at nye 3-serien kunne være ett steg i riktig retning mens den fremdeles var kamuflert, men det ser ut som de ikke giddet igjen. Endret 20 timer siden av Yngvejos
papertiger Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden (endret) Hmm.. etter å ha sett litt videoer og bilder av G50 over det siste døgnet, begynner jeg sånn smått å like den. Jeg synes fronten ser tøff ut på G50, men rar ut på i3. Den har akkurat de proporsjonene i3 burde hatt. HVORFOR. Endret 11 timer siden av papertiger fupsaker, Fahad, Kolstad Jr. og 5 andre reagerte på dette 8
Marius2002 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Ja. Den er ikke halvgærn nye 3-serie Synes modellbetegnelsen har litt rar utforming og rart uten i (320i), men… fupsaker, Mr. Erling og Ron Jeremy reagerte på dette 3
Ron Jeremy Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Syns nye 3 serien - har som nevnt tidligere, har mer vanlige og med det mer attraktive proporsjoner enn i3. Det er pga disse er laget på ulike plattformer og med ulik drivlinje. En rekkesekser tar mer plass enn en elektrisk drivlinje. Kunne de laget en i3 med fossilbilens proposjoner, selvsagt - i4 er jo nettopp en slik model. Men plassforholdene man kan utnytte i et dedikert elbil chassi, ville da blitt mindre åpenbare. Selv syns jeg nye 3 serien og i3 er mer vellykket enn iX3, teknikken og rekkevidden er imponerende. Så får vi se hvordan den er å kjøre og hva man syns om den i levende live. Den ser mer intetsigende og platt ut på bilder, det er hvertfall min mening. Mr. Erling og fupsaker reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden For min del så er kanskje E90/91 pre face det dølleste 3-serie designet i modellens historie, men den reddes av ett bra interiør, artige motorer og flotte kjøreegenskaper. Det som kanskje har ødelagt pre face E90/91 litt i mine øyne er havet av dølle non M-Sport 316i og 318d som har vært ett daglig syn på våre veier i snart 20 år. Pre face E90/91 i M-Sport i en fin spekk med Black line lamper og sekser stusser derimot er en klar forbedring. Jeg synes også at LCI versjonen er helt topp, særlig i M-Sport så er det en tøff bil. Utgående G20/21 var for min del back on track for 3-serien, herlig og typisk 3 serie i god gammel tradisjon. Eneste man kan kritisere den for er at den ikke lenger har de fysiske målene til en 3-serie, den er like stor som en E34. Men det merker man likevel ikke på kjørefølelsen, den kjører fantastisk. Selv hybriden kjører som en 3-serie skal. Min største utfordring med nye 3-serie nå er vel egentlig hekken, bakfra er den forferdelig stygg. Bilen er ikke direkte stygg fra de andre vinklene men den ser merkelig og intetsigende ut. Konkurrentene ser ser langt bedre or mer premium ut en dette greiene her. fupsaker reagerte på dette 1
papertiger Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Jeg avventer til Touring kommer. Har mer tro på den utseendemessig, både hva i3 og 3 gjelder. Men så har jeg alltid likt 3er Touring bedre enn sedan, uavhengig av generasjon. Ron Jeremy, Marius2002, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4
Mr. Erling Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg liker svært godt utseende til den nye 3 serie ICE utgave.🥰 Sikkert bare meg, men jeg ser faktisk i noe (g29) Z4 her. Litt langt panser, senket og du sitter også lavt på en 3-serie, da snakker vi.... Her ser det åpentlyst ut for meg at de prøver finne til bake til ''røttene''. Vedr. EV utgaven...? Den må jeg venne meg mer til. Marius2002 reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg støtter @papertiger sine betraktninger her angående nye 3 serien på alle sett . Samme det som @Fredrik 90 nevner angående e9x og tingene der . Likevel så synes jeg en godt ivaretatt feks 325 i non m sport er like pent som alt annet ,den du hadde var pen . En annen ting så må vi ikke glemme hylekoret her inne da M3 med «Alfa front « kom . Idag elsker stortsett alle den 😊 Er vel bare sånn det har blitt at sånn vi ønsker Bmw var aldri vil komme tilbake og vi må ta aksept for sånn det har blitt desverre . Trist på mange måter . Ron Jeremy reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå