Saltkjelen Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Den blanksorte plastikken kom drøye året etter introduksjon. Nå vet jeg ikke om dette gjelder for G6x også, men BMW nøyde seg med å gi blankt panel foran for forsetepassasjerene og beholdt det matte panelet bak i G45 X3. Ellers er ikke øvrig kvalitet i G6x 5-serie oppgradert, «myke paneler» har det vært siden dag én og det som er av hardplast er fortsatt hardplast. Problemet (for mitt vedkommende) er plast og manglende finesse. Det er vel stort sett bare iDrive-kontrolleren og startknappen i krystall som gir et lite hint av premium.
Fredrik 90 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Nye 3 serie er bare sorgen, selv om proporsjonene er veldig bra så er resten av designet en gedigen skuffelse og ett soleklart brudd på den mangeårige tradisjonen. Men når jeg ser antallet G45 X3 som suser rundt på veiene i Europa nå så sier det meg at BMW kunder flest ikke lenger har samme fokus og ønsker som det jeg selv har. Jeg er åpenbart ikke lenger den typiske BMW kunden. For de fleste er åpenbart merke og statusen det gir det viktigste, men oss som ønsker oss teknikken og kvaliteten bak merket nå må lete etter andre alternativer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå