Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

@mslello i4 _konseptet_ ser jo smashing ut:

Bilderesultat for i4 concept

i4 i produksjonsutgave - dog kamuflert - vekker betydelig mindre begjær:

Bilderesultat for i4 bmw

Men, vi kan bli overrasket, la oss ikke ta sorgene på forskudd :) Dersom 4-serie-konseptet som @Marius2002 viste til over ligner like mye på den endelige produksjonsutgaven som 4 series concept coupe i 2014 gjorde på den endelige produksjonsutgaven av F32 så kan det vel ikke bli så aldeles galt :)

Bilderesultat for bmw 4 series concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, papertiger skrev:

@mslello i4 _konseptet_ ser jo smashing ut:

i4 i produksjonsutgave - dog kamuflert - vekker betydelig mindre begjær:

Bilderesultat for i4 bmw

 

Ja, synes den ser litt høy og smal ut i forhold til konseptet, så jeg er litt spent..

Men den bør jo se bedre ut enn G20 som jeg liker veldig godt :) (Overraskende nok ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, mslello skrev:

Tror det er noe galt med øynene mine, for jeg synes i4 konseptet ser tøft ut 🤔 Dette er jo også ganske pent, 3.0 hommage.. Stor grill, men for en lyd og hekk 😁

 

Med 3,0 Hommage så har BMW klart å løse en stor grill på en pen måte. Her er grillen formet og vinklet på en mye mer elegant måte, også går den ikke helt ned. En sånn løsning på 4-serien kunne man leve med, men sånn som de legger opp til nå så ser det helt grusomt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Med 3,0 Hommage så har BMW klart å løse en stor grill på en pen måte. Her er grillen formet og vinklet på en mye mer elegant måte, også går den ikke helt ned. En sånn løsning på 4-serien kunne man leve med, men sånn som de legger opp til nå så ser det helt grusomt ut..

Vi får krysse fingrene og vente på bilder av produksjonsmodellen. Jeg har litt håp enda iallfall 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, ahj skrev:

Ser veldig ut som at siden X1 er mulig med hybrid, samme blir X2.

Det står så i bilnorge-artikkelen Marius linket til tidligere også :) ser ut som den får samme el-rekkevidde som X1, men kommer seg til 100km/t en tidel fortere, på 6,8 sekund.

At disse blir billigste i lineupen er en underdrivelse med god margin; billigste på BMW.no sin konfigurator per nå er X1 xdrive 18d til 476000kr. Hybriden kommer til 423000kr. Om ikke bilen utelukkende brukes til langkjøring (hvorpå jeg hadde valgt en annen bil i utgangspunktet), virker valget til å være en no-brainer.

Finner det uansett litt merkelig at det finnes så ekstremt lite info om bilen til at de skal begynne med levering om 2 måneder.

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Marius2002 skrev:

@ahj 

https://www.bavaria.no/biler/suv/bmw-x2/

"Per 2020 finnes BMW X2 med bensin- eller dieselmotor og vil komme som Ladrbar hybrid i 2020."

Kan se for meg at denne kan bli litt mer spenstig enn X1. Veldig mye mer morsom bil å kjøre, så blir spennende å se om de klarer å beholde det når den er blitt hybrid :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...