HenrikSolberg Skrevet Mars 23, 2020 Share Skrevet Mars 23, 2020 3 timer siden, Fredrik skrev: @Saltkjelen Deler Audi e-tron GT og Porsche Taycan plattform? Jeg synes at de overordnede dimensjonene og formene minner mye om hverandre. Ja E-tron GT bygger på samme plattform som Porsche Taycan, kalt J1. Fredrik, Saltkjelen og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 23, 2020 Share Skrevet Mars 23, 2020 Èn ting skal i hvert fall i4 ha. Interiøret oser en vanvittig klasse og interiørkvaliteten er der den bør (skal) være. Dessverre blir det nok tonet betraktelig ned på produksjonsutgaven, men det er likevel lov å håpe at BMW opprettholder kvalitet og finish. Ellers synes jeg fronten nå faktisk ser tøff ut på videoen her, men skiltet midt i grillen vil ødelegge det visuelle. mslello og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 23, 2020 Share Skrevet Mars 23, 2020 31 minutter siden, Saltkjelen skrev: Èn ting skal i hvert fall i4 ha. Interiøret oser en vanvittig klasse og interiørkvaliteten er der den bør (skal) være. Dessverre blir det nok tonet betraktelig ned på produksjonsutgaven, men det er likevel lov å håpe at BMW opprettholder kvalitet og finish. Ellers synes jeg fronten nå faktisk ser tøff ut på videoen her, men skiltet midt i grillen vil ødelegge det visuelle. Er vel sagt at concept i4 er 85/90% av hva i4 blir neste år. Blir spennende å se hvordan i4 og inext faktisk blir i RL. Dette er spennende modeller fra BMW, lenge siden sist jeg så frem til noe fra BMW, håper de ikke skuffer! macrorain, fupsaker, Fredrik og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 23, 2020 Share Skrevet Mars 23, 2020 14 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Er vel sagt at concept i4 er 85/90% av hva i4 blir neste år. Blir spennende å se hvordan i4 og inext faktisk blir i RL. Dette er spennende modeller fra BMW, lenge siden sist jeg så frem til noe fra BMW, håper de ikke skuffer! Ja, de sier vel 85%, men det betyr jo likevel ikke at ting blir likt. Jeg mistenker at man med denne type begrep egentlig mener at bilen vil se veldig lik ut som konseptet, men at man i realiteten er langt fra 85% likhet. Støtfangerlinjer blir nok tonet ned og myket opp, lyktene blir nok større og mindre sexy, panserlinjen flyttes opp midt på panseret igjen etc. Jeg er helt sikker på at interiørkvaliteten vil være flere mil fra hva konseptet er, og at interiørdeler i stor grad vil bli erstattet av plastikk i en eller annen form. Jeg håper naturligvis at jeg tar feil, for interiøret til i4, slik det fremstår på konseptet, er rett og slett vanvittig sexy! Ron Jeremy og mslello reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Mars 24, 2020 Share Skrevet Mars 24, 2020 https://itavisen.no/2020/03/24/ios-14-har-avslort-at-bmw-far-denne-iphone-funksjonen-forst/ Får håpe det kommer FOTA oppdatering til e46en i september. Hadde vært digg 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 24, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2020 Må skuffe deg der, hørte at e36 var først ute. Marius2002, tennbrikket og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 24, 2020 Share Skrevet Mars 24, 2020 2 timer siden, awt skrev: Må skuffe deg der, hørte at e36 var først ute. Hæ? E36 først? Jeg hørte E21 🤷♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 24, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2020 Nå må du slutte å tulle. e21 er jo altfor gammel til FOTA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 24, 2020 Share Skrevet Mars 24, 2020 (endret) Men er G30 for gammel? Eller er dette noe som kan fungere på min bil hvis jeg tar oppdateringen? Da blir i såfall dispaly key enda mer ubrukelig 😂 Endret Mars 24, 2020 av Fredrik 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 31, 2020 Share Skrevet Mars 31, 2020 Litt mer informasjon om kommende X5 hydrogen. Utvilsomt meget spennende! https://www.bmwblog.com/2020/03/30/bmw-i-hydrogen-next-coming-in-2022-with-368-horsepower/ mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 2, 2020 Share Skrevet April 2, 2020 En liten artikkel om G30 545e LCIhttps://www.bmwblog.com/2020/04/02/2020-bmw-545e-plug-in-hybrid-with-394-horsepower-coming-with-5-series-facelift/ mslello, papertiger, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 3, 2020 Share Skrevet April 3, 2020 6 timer siden, Saltkjelen skrev: En liten artikkel om G30 545e LCIhttps://www.bmwblog.com/2020/04/02/2020-bmw-545e-plug-in-hybrid-with-394-horsepower-coming-with-5-series-facelift/ Fantastisk! Ganske alene om et slikt drivverk i den klassen da om en ikke drar inn Panamera vel? Gjenstår bare å se om de gjør som med G21 og tilbyr G31 i denne utførelsen også. Marius2002 og macrorain reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 3, 2020 Share Skrevet April 3, 2020 (endret) 2 timer siden, papertiger skrev: Fantastisk! Ganske alene om et slikt drivverk i den klassen da om en ikke drar inn Panamera vel? Gjenstår bare å se om de gjør som med G21 og tilbyr G31 i denne utførelsen også. Etter det jeg har hørt kommer G31 LCI kun som 530e, men en kan jo håpe de skrinlegger hele 530e-utførelsen og kun kjører 545e som hybridalternativ. Synd interiøret i G3X er så utdatert, tviler på de vil gjøre store endringer her på LCI. Får håpe neste 5-serien om tre-fire år blir hakket bedre Endret April 3, 2020 av Walkabout Saltkjelen og Ron Jeremy reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 3, 2020 Share Skrevet April 3, 2020 Fikk høre i går at G31 LCI kommer med xDrive akkurat som G21, det blir spennende. Og beklager om noen har hørt om det før. Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 3, 2020 Share Skrevet April 3, 2020 Jeg håper og tror forskjellene på G30 LCI blir minimale, BMW vet å være forsiktige med en av de peneste bilene de har i dag. De må ikke kødde denne til med mega nyrer nå. Men jeg skulle vel helst sett at de fresher opp interiør designet litt mer, men det blir vel de vanlige med litt mer bling her og der 😉 Men nå håper jeg de går all inn på 545e, både sedan og Touring med xDrive. Da kan den bli aktuell for veldig mange...deriblant meg 😇 fupsaker og macrorain reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå