Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Èn ting skal i hvert fall i4 ha. Interiøret oser en vanvittig klasse og interiørkvaliteten er der den bør (skal) være. Dessverre blir det nok tonet betraktelig ned på produksjonsutgaven, men det er likevel lov å håpe at BMW opprettholder kvalitet og finish.

Ellers synes jeg fronten nå faktisk ser tøff ut på videoen her, men skiltet midt i grillen vil ødelegge det visuelle.
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Èn ting skal i hvert fall i4 ha. Interiøret oser en vanvittig klasse og interiørkvaliteten er der den bør (skal) være. Dessverre blir det nok tonet betraktelig ned på produksjonsutgaven, men det er likevel lov å håpe at BMW opprettholder kvalitet og finish.

Ellers synes jeg fronten nå faktisk ser tøff ut på videoen her, men skiltet midt i grillen vil ødelegge det visuelle.
 

 

Er vel sagt at concept i4 er 85/90% av hva i4 blir neste år.

Blir spennende å se hvordan i4 og inext faktisk blir i RL. 

Dette er spennende modeller fra BMW, lenge siden sist jeg så frem til noe fra BMW, håper de ikke skuffer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ron Jeremy skrev:

Er vel sagt at concept i4 er 85/90% av hva i4 blir neste år.

Blir spennende å se hvordan i4 og inext faktisk blir i RL. 

Dette er spennende modeller fra BMW, lenge siden sist jeg så frem til noe fra BMW, håper de ikke skuffer!

Ja, de sier vel 85%, men det betyr jo likevel ikke at ting blir likt. Jeg mistenker at man med denne type begrep egentlig mener at bilen vil se veldig lik ut som konseptet, men at man i realiteten er langt fra 85% likhet. Støtfangerlinjer blir nok tonet ned og myket opp, lyktene blir nok større og mindre sexy, panserlinjen flyttes opp midt på panseret igjen etc. Jeg er helt sikker på at interiørkvaliteten vil være flere mil fra hva konseptet er, og at interiørdeler i stor grad vil bli erstattet av plastikk i en eller annen form. Jeg håper naturligvis at jeg tar feil, for interiøret til i4, slik det fremstår på konseptet, er rett og slett vanvittig sexy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Saltkjelen skrev:

Fantastisk! Ganske alene om et slikt drivverk i den klassen da om en ikke drar inn Panamera vel? Gjenstår bare å se om de gjør som med G21 og tilbyr G31 i denne utførelsen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, papertiger skrev:

Fantastisk! Ganske alene om et slikt drivverk i den klassen da om en ikke drar inn Panamera vel? Gjenstår bare å se om de gjør som med G21 og tilbyr G31 i denne utførelsen også.

Etter det jeg har hørt kommer G31 LCI kun som 530e, men en kan jo håpe de skrinlegger hele 530e-utførelsen og kun kjører 545e som hybridalternativ. 

Synd interiøret i G3X er så utdatert, tviler på de vil gjøre store endringer her på LCI. Får håpe neste 5-serien om tre-fire år blir hakket bedre :) 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper og tror forskjellene på G30 LCI blir minimale, BMW vet å være forsiktige med en av de peneste bilene de har i dag. De må ikke kødde denne til med mega nyrer nå. Men jeg skulle vel helst sett at de fresher opp interiør designet litt mer, men det blir vel de vanlige med litt mer bling her og der 😉

Men nå håper jeg de går all inn på 545e, både sedan og Touring med xDrive. Da kan den bli aktuell for veldig mange...deriblant meg 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...