Fredrik 90 Skrevet Juni 5 Share Skrevet Juni 5 @Orjan Dette er vel det siste vi kommer til å få servert av Alpina slik vi kjenner merket i dag. Men de går virkelig av lufta med flagget til topps, det skal dem ha 😀 Ampera, fupsaker og Orjan reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 5 Share Skrevet Juni 5 @Fredrik 90- ja, tror ikke det kommer noe mer derfra før BMW overtar sjappa i januar. Det blir interessant å se hva de klarer å få til med Alpina Classic. 🤞 Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 5 Share Skrevet Juni 5 1 time siden, Orjan skrev: @Fredrik 90- ja, tror ikke det kommer noe mer derfra før BMW overtar sjappa i januar. Det blir interessant å se hva de klarer å få til med Alpina Classic. 🤞 Ja absolutt og jeg håper de produserer så mye de klarer frem til de overlater stafett pinnen til BMW. Så blir det flest mulig "ekte" Alpinaer å velge i for oss i årene fremover. Slik jeg kjenner BMW de siste årene så stoler jeg ikke ett fi….hår på at de fører arven fra Buchloe videre på en verdig måte. Ellers så hadde jeg forståelsen av at de skulle produsere ut 2025 og at BMW tar over 1.1.2026? fupsaker og Orjan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 5 Share Skrevet Juni 5 46 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Ellers så hadde jeg forståelsen av at de skulle produsere ut 2025 og at BMW tar over 1.1.2026? Du har rett - bare jeg som har tatt sorgen på forskudd 😁 Jeg tror heller ikke at BMW klare å ivareta Alpina på en ordentlig måte, og jjeg tror at «nye» Alpina blir «BMW Individual +» og ikke egne modeller i sortimentet. Fredrik 90 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 7 Share Skrevet Juni 7 G45 X3 mr.pingu, Ron Jeremy, fupsaker og 6 andre reagerte på dette 2 1 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 7 Forfatter Share Skrevet Juni 7 Nei. fupsaker, Snagg30, BrokeBoi og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Juni 7 Share Skrevet Juni 7 (endret) 37 minutes ago, Saltkjelen said: G45 X3 Ai ai, hvorfor begynner de med skrått grill? Så det på F70 også… Trodde BMW var ferdig med prototyper av forskjellig griller 🙈 Kudos til designteamet at de fant enda en mulighet på grillen etter disse årene med eksperimenter Endret Juni 7 av mr.pingu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 7 Share Skrevet Juni 7 1 time siden, Saltkjelen skrev: G45 X3 Må vel dukke opp flere bilder, men dette er fossil/hybrid varianten, så spørs det om hvordan NK varianten vil se ut Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 7 Share Skrevet Juni 7 For tidlig å si noe om designet, må se den fra flere vinkler og i de forskjellige utstyrsversjonene. Men den grillen var ett forstyrrende og rotete element, her er det gjort forandringer for forandringens skyld. mr.pingu reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Juni 7 Share Skrevet Juni 7 6 hours ago, mr.pingu said: Ai ai, hvorfor begynner de med skrått grill? Så det på F70 også… Trodde BMW var ferdig med prototyper av forskjellig griller 🙈 Kudos til designteamet at de fant enda en mulighet på grillen etter disse årene med eksperimenter De begynner å gå tom for idéer og føler et sterkt behov for å gjøre endringer på designelementer som strengt tatt ikke trenger å endres. Det skulle ikke ha forundret meg om de snart kjører på med sirkulæ- eller trekantgrill.🤦♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Juni 7 Share Skrevet Juni 7 22 minutes ago, BrokeBoi said: De begynner å gå tom for idéer og føler et sterkt behov for å gjøre endringer på designelementer som strengt tatt ikke trenger å endres. Det skulle ikke ha forundret meg om de snart kjører på med sirkulæ- eller trekantgrill.🤦♂️ Jeg trodde de var tom for ideer og da kom de med det her… kanskje det var bare litt håp inni meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 7 Share Skrevet Juni 7 (endret) Har sett litt videoer av prototypen og den har annen grillutførelse på det lille jeg har sett. Også lyktene i denne filmen er/virker litt annerledes. Men det er jo prototype, så mye kan endres 🤷♂️ 🤔 Endret Juni 7 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 7 Share Skrevet Juni 7 M50 (tidligere M40i) skal få en annen grill så mulig det er håp, men det der var en særs uheldig vinkel. Vi får håpe det er bedre fra andre vinkler, men mange nyere Bmw ser jo verst ut bakfra så frykter det bare blir værre. fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 12 Share Skrevet Juni 12 BMW har ikke engang rukket å overta Alpina før de ser ut til å besudle hele Alpina-merkevaren. BMWs første nye Alpina blir altså, etter det som skal være sikre kilder internt i Munchen, iX7 Alpina 100 - der 100 skal bety at den er "sinnsykt" mye høyere på rangstigen enn f.eks en i7 M70. Det vil også komme en "lavbudsjetts-Alpina" med det som etter sigende skal være iX7 Alpina 60. Fra å være en "BMW Alpina", ser det ut til at BMW har valgt ut linjen om at "Alpina" blir som en slags M-pakke eller Individual-bil. Trist. Ellers kikket jeg litt på registreringsstatistikken til BMW i5. Siden salgsstart i mai 2024, har det altså blitt registrert 164 stk G60 og G61 i5 (eller "hele" 72 stk hittil i år) . Tenker registreringstallene taler for seg selv. Til tross for at vi er i dyrtid, selges det både iX, i4, iX1 og iX2 i fleng. mslello, Markus E30, papertiger og 1 annen reagerte på dette 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juni 12 Share Skrevet Juni 12 New 2025 BMW X3 G45 Leaked Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå