Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Skrevet

Fint å se F22, F23 og F87 få seg en etterlengtet LCI, men likevel trist å se at BMW fortsatt sparer på kruttet og lanserer noe som er middelmådig (sett i forhold til konkurrenter). Halogenlys burde vært et forunt syn i 2017, og det er nitrist å se de nye hendlene til blinklys- og vindusviskere sakte men sikkert implementeres i alle modellvariantene. Dashbordet ser i det minste bedre ut enn dagens modell.

Ellers overraskende å se at det nærmest blir en "F3x 3-serie LCI II" med "blacked out" hovedlykter slik 4-serie/M4/M3 LCI har.

P90258135_highRes_the-new-bmw-2-series.j

Skrevet
11 timer siden, Saltkjelen skrev:

Fint å se F22, F23 og F87 få seg en etterlengtet LCI, men likevel trist å se at BMW fortsatt sparer på kruttet og lanserer noe som er middelmådig (sett i forhold til konkurrenter). Halogenlys burde vært et forunt syn i 2017, og det er nitrist å se de nye hendlene til blinklys- og vindusviskere sakte men sikkert implementeres i alle modellvariantene. Dashbordet ser i det minste bedre ut enn dagens modell.

Ellers overraskende å se at det nærmest blir en "F3x 3-serie LCI II" med "blacked out" hovedlykter slik 4-serie/M4/M3 LCI har.

P90258135_highRes_the-new-bmw-2-series.j

Skulle gjerne hatt den sorte innmaten på lysene, men ellers var det ikke nok nytt å spore som jeg ikke kan bytte selv i min F31. Ser de på bimmerpost spekulerer i heldigitalt display på F2x-serie, og det er flott, men da bør de nærme seg Audi på funksjonalitet. :)

Skrevet

Jeg er nok en av de som synes chrome er fint (til en viss grad og med en viss systematikk i det, naturligvis), så synes ikke dine lykter står tilbake for de som har mørk innmat. Ser at F3x blant annet får touch-display også fra og med juli produksjon. Det med heldigitalt instrument på F2x/F87 er nok dessverre bare spekulasjoner (at BMW hadde tilbudt noe slikt anno 2017 i en slik bil ville jo vært for bra, liksom...), så panelet er om ikke annet "black panel" design. I bunn og grunn et rimelig kult panel og mye bedre enn dagens paneler, men likevel litt for oldschool og lite fremtidsrettet (wow-effekt).

Skrevet

Det ryktes en helelektrisk 4 serie, wait for it.... GT! I 2019/20. 

Og hele bimmerpost gikk i harnisk 😂

Er så mye GT hat på det forumet at det er forbi all fornuft.. 

Trodde GT skulle fases ut, men 3GT går over til 4GT er jo logisk. Spent på denne! 

• 2 weeks later...
Skrevet (endret)
2 timer siden, Saltkjelen skrev:

Første bildet av 8-serie Concept.
-bilde-

Lenge siden jeg har blitt så skuffet..... :(:( Den fronten var direkte stygg, og designet ser veldig klumpete ut. Buen på panseret ser ut som at bilen har vært i en kollisjon.

Audi R8 feks har et mye mer gjennomført design.

Endret av Frode D
Skrevet (endret)

Ser ut som en kval som opner gapet for å fange småfisk. Heldigivis bare konsept :) 

Endret av hsd
Skrevet

Totalt sett synes jeg det er en fin bil, men den oser kanskje ikke like mye som det gjør av Mercedes S-klasse Coupé. Det jeg derimot registrerer er at grillen nå henger sammen, så det sorte feltet i mellom nyrene på dagens modeller har nok vært en introduksjonsfase for sammenhengende grill.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...