Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Ampera skrev:

Den er svart og kjedelig!!!

Kommer vel an på øyet som ser og kanskje til og med kvaliteten på øynene. Det har selvfølgelig hent at folk tror at bilen min er svart, men det er ingen tvil blant de som eier eller har eid oxford grønn bil hvilken farge det er. Riktig belysning hjelper selvfølgelig å få frem fargen og da særlig på en veldig flott sommerdag. Kjedelig kan du mene i stillhet.

:D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hoppsann skrev:

Kommer vel an på øyet som ser og kanskje til og med kvaliteten på øynene. Det har selvfølgelig hent at folk tror at bilen min er svart, men det er ingen tvil blant de som eier eller har eid oxford grønn bil hvilken farge det er. Riktig belysning hjelper selvfølgelig å få frem fargen og da særlig på en veldig flott sommerdag. Kjedelig kan du mene i stillhet.

:D 

Oxford grønn og brunt interiør må vær den perfekt kombinasjonen! 
 

Drømme M3’n

4F616014-CC35-4000-BB56-C8439C235FE5.thumb.jpeg.feea2b472aa295624f185a16c065830d.jpeg

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hoppsann skrev:

Vet ikke om noen andre har postet denne, men steike for en flott bil i den fargen.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=227353746

Denne så jeg faktisk i dag når jeg kjørte forbi Jæger (hvem hadde trodd det?). Har stått en grå 8-serie der et par ganger nå, men grønnfargen på denne fanget blikket mitt med en gang. Så bra ut i forbifarten i hvertfall :D

3 timer siden, Snagg30 skrev:

Oxford grønn og brunt interiør må vær den perfekt kombinasjonen!

Var en F82 M4 i USA som ble bestilt i Oxford Green med Amaro brunt skinn. Ganske pen bil.

https://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1417146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snagg30 skrev:

Oxford grønn og brunt interiør må vær den perfekt kombinasjonen! 

Enig i at Oxford grønn er nyyyydelig. Min forrige E38 (740i, 1995) var Oxford grønn med sandbeige interiør.

Dessverre ble denne ødelagt i brann og det ble en svart med svart interiør i stedet (E38, 750iL, 1999).

89_-2067272322.jpg

D.JPG

F.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Daniel. skrev:

Denne så jeg faktisk i dag når jeg kjørte forbi Jæger (hvem hadde trodd det?). Har stått en grå 8-serie der et par ganger nå, men grønnfargen på denne fanget blikket mitt med en gang. Så bra ut i forbifarten i hvertfall :D

Kan tenke meg at den er flott å se i virkeligheten, jeg får ta meg en tur en dag å se den for meg selv :)

Flott å se at en for så vidt eldre farge på BMW fortsatt er ønsket blant de som er i posisjon til å å bestille ny fra fabrikk. Selv om den har vel forandret seg noe siden den kom først på e34 om jeg har rett kunnskap på det.

43 minutter siden, knbaard skrev:

Enig i at Oxford grønn er nyyyydelig. Min forrige E38 (740i, 1995) var Oxford grønn med sandbeige interiør

Veldig stolt over min Oxford e39 med beige sportstoler. Drømmen ville vært å få caramel m5 interiør en gang i fremtiden, men enn så lenge får jeg trøste meg caramel m5 nakkestøtter som ligger i boden :)

 

IMG_0698 – Kopi.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppsann skrev:

Veldig stolt over min Oxford e39 med beige sportstoler. Drømmen ville vært å få caramel m5 interiør en gang i fremtiden, men enn så lenge får jeg trøste meg caramel m5 nakkestøtter som ligger i boden :)

Nydelig E39👍
Har du behov for en multimediaoppgradering i din? Jeg har gjort følgende i min E38:

https://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?2424246-BMW-E38-multimedia-upgrade

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Vakker bil, intet annet å si 😀 Men til den prisen hadde jeg heller kjøpt en ett år gammel F90 M5 😅

Godt vi er forskjellige :lol:

 

19 timer siden, Hoppsann skrev:

Tja, hver sin smak. Fin farge den du viste til også, men aller helst skulle jeg bare sett interiørfargen fra den i den oxford grønne. Må også tilføye at som eier av en oxford grønn bil så er jeg svært svak for den fargen i alle modeller.

 

Da snakker vi samme språk ja :D

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...