Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Daniel. skrev:

Min opplevelse av å se på denne annonsen gikk sånn ca. slik

299965568_final_5c11567032962c0013aa6c3b_641052copy.thumb.png.825a3612e9a5fbe309d9c656eda5b968.png

Finn tråden er interessant på den måten at de fleste her inne blir av en eller annen grunn helt hinsides kravstor til bilene som blir linket her, men den eneste som selv har en perfekt bil på bimmers er muligens @Ampera sin F90 ellers er det ingen med en 100% komplett bil her inne, i mine øyne.

Edit: @Walkabout sin M4 og @Saltkjelen sin F11 er vell helt der oppe de og. 

Og dette var ikke direkte til deg Daniel! Ivory white hadde vært innertier på denne bilen :D selv om jeg likte total pakka på denne svært godt. 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, GreenE36Cab skrev:

Look out, we've got a master of PhotoShop over here

Er da fint med beige(ish) interiør til mørkeblå bil? Ikke? :P

Den type beige interiør syns jeg ikke er fint nei, spesielt ikke når det er så mye av det. Må være nærmere hvitt (som f.eks Oyster i E9x og F1x) og kun være setene + skinn delen av dørtrekkene mens resten svart.

16 minutter siden, Snagg30 skrev:

Finn tråden er interessant på den måten at de fleste her inne blir av en eller annen grunn helt hinsides kravstor til bilene som blir linket her, men den eneste som selv har en perfekt bil på bimmers er muligens @Ampera sin F90 ellers er det ingen med en 100% komplett bil her inne, i mine øyne.

Edit: @Walkabout sin M4 og @Saltkjelen sin F11 er vell helt der oppe de og. 

Og dette var ikke direkte til deg Daniel! Ivory white hadde vært innertier på denne bilen :D selv om jeg likte total pakka på denne svært godt.


Joda, ser hva du mener 😛 Lett å kritisere andre biler og samtidig se for seg hvordan en selv hadde satt sammen den bilen det gjelder, selv om man ikke sitter med den perfekte bilen selv.

Men nå er det vel ikke kravstort å pirke på interiørfargen? 🤔

Hvitt eller brunt interiør hadde absolutt gjort seg i den G31n der ja :)

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daniel. skrev:

Men nå er det vel ikke kravstort å pirke på interiørfargen? 🤔

Overhode ikke, at jeg tok opp det med å vær kravstor hadde ingenting med deg å gjør. Har tenkt på det før også postet jeg det nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er interiørbilder av F10 som er utenom det normale.

Gulvteppe og gulvmatter i velurchampagne II.
Takforing, a/-b/-c søylebeklædning, solskjermer, brytelysdeksel (Sedan), pakkehylle (Sedan), i Alcantara champagne.

Tror ikke det finnes noen her inne, som hadde bestilt bil med denne fargekombinasjon! 😇

C0C83275-1ECF-4597-99B3-2A8FAB5A1FC8.jpeg

7D43F00A-8BF7-4D91-BD09-48564DFF92DD.jpeg

A68BC264-840D-4C16-BC9F-E900E36A3A70.jpeg

Endret av Ampera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig skulle jeg gjerne sett flere BMW modeller med dette maritime interiøret fra E53.

Kanskje den fineste BMW’en jeg noensinne har sett, kombinasjonen av nattblå lakk på en E53 sammen med champagne interiør er slående sammen med disse teak listene.

CD435232-1581-46ED-8E8B-4173DBB8C2D5.jpeg

6C898E2D-7A68-4568-8685-C34C9BEE9CAB.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang den 730i'en som jeg postet over der, er det noen som har peiling på statistikk for hvor mange slike som ble laget? Hva gang jeg ser en E32 V8 med manuelt gir får jeg inntrykk av at de er veldig sjeldne men det er jo ikke sikkert om ingen vet hvor mange som er laget

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, awt skrev:

Man fikk samme treverk i Z4, og der har man større flater også. Likte det ikke før, men nå synes jeg det ser stilig ut.

63C56A14-49FA-42E5-B3F5-DB6A6FAB21B5.jpeg.2e8f460771f8198bfbab1b6850709683.jpeg

Når jeg så dette bildet ,minnet det meg automatisk på tiden jeg hadde som båtbygger / dekkmontør på Windy Boats 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...