Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, E.C. skrev:

Denne var fin, kunne godt tenkt meg en E36 som sommerbil: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=283377253

Jeg har hatt lyst å bytte ut min med denne, men jeg klarer ikke å gjør det. Den er for fin og i en unik tilstand til at jeg kan la den gå. Har lyst å kanskje ha begge to men det blir smør på flesk 

@Orjan har du forandret mening? I så fall vet du hvem du må sende melding til. 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snagg30 skrev:

Jeg har hatt lyst å bytte ut min med denne, men jeg klarer ikke å gjør det. Den er for fin og i en unik tilstand til at jeg kan la den gå. Har lyst å kanskje ha begge to men det blir smør på flesk 

@Orjan har du forandret mening? I så fall vet du hvem du må sende melding til. 

Du må jo ikke kvitte deg med den flotte din Snagg 😩😩😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, sveigis skrev:

Du må jo ikke kvitte deg med den flotte din Snagg 😩😩😊

Skal ikke det, har ikke samvittighet! Den er for bra, artig farge kombinasjon og som man definitivt ikke finner mange av. Men kunne tenkt meg en til med litt mer motor :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Snagg30 skrev:

Skal ikke det, har ikke samvittighet! Den er for bra, artig farge kombinasjon og som man definitivt ikke finner mange av. Men kunne tenkt meg en til med litt mer motor :) 

Det stemmer. Du skjønner @sveigis at bilene til @Snagg30 trenger litt Romsdalsluft iblant. Og har han 2 så kan en stå igjen hos meg innimellom og få pustet inn ekstra. Ryktene sier at det er omtrent 12hk å hente med luft fra nordsiden av fjorden her :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW 5-serie | FINN.no

Det er litt av noen priser folk skal ha for 5 år gamle 5-serier med over 100 000 km. Altså, jeg eier samme bil selv som jeg vurderer å selge til våren...jeg forventer ikke å få noe som en gang er i nærheten av dette. Det har jeg ikke troa på... Dette er annonsepenger rett ut av vinduet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Marius2002 skrev:

Det stemmer. Du skjønner @sveigis at bilene til @Snagg30 trenger litt Romsdalsluft iblant. Og har han 2 så kan en stå igjen hos meg innimellom og få pustet inn ekstra. Ryktene sier at det er omtrent 12hk å hente med luft fra nordsiden av fjorden her :) 

Skal vi på treff til sommeren nedover i landet så må du gjerne enten ta E36’n eller X3M’n :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

BMW 5-serie | FINN.no

Det er litt av noen priser folk skal ha for 5 år gamle 5-serier med over 100 000 km. Altså, jeg eier samme bil selv som jeg vurderer å selge til våren...jeg forventer ikke å få noe som en gang er i nærheten av dette. Det har jeg ikke troa på... Dette er annonsepenger rett ut av vinduet

Men du vet, prisene er høyere på Touring enn sedan grunnet innlasting. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, fupsaker skrev:

Men du vet, prisene er høyere på Touring enn sedan grunnet innlasting. ;) 

Jo, men uansett så er mange av disse G30/31 med dieselsekser veldig overpriset i mine øyne. Prisforskjellen mellom Touring og sedan ligger vel på rundt 50-70 000,-. Kan aldri tro jeg skulle få opp mot 600 000,- for min bil selv om det helt klart hadde vært flott :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, papertiger skrev:

@Fredrik 90

men dette er kanskje Norges flotteste BMW 540D X-Drive med full M-sport pakke for å sitere selger. Og sotet folie på lykteglass har den også. Er nok verdt litt bare det 🤷‍♂️

Ja jeg blir ikke så rent lite provosert når jeg leser følgende setninger om en bil som mangler viktig utstyr som bla panorama, varme i ratt, Webasto og 360 kamera…

"Fullastet med utstyr"

"Denne modellen er fullastet med utstyr"

"Denne bilen har en fullastet utstyrsliste"

Bilen er for såvidt flott den, bare å få røska av den idiotiske lyktefilmen og få av de harry gatebil hjula den står på… Bilen er 100 000,- for dyr, ferdig diskutert…😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte egentlig melding på denne F11 535D i går og sa at jeg ønsker å kjøpe den, lå ute til 349k som så ut som en veldig bra pris. Økt i dag til 509k... Det må da være veldig dyrt. Litt rart å feilprise seg fra 349 til 509k. Tipper det rant inn med meldinger og telefoner på bilen i går 😛 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=283906200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...