Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

4 hours ago, Emilsen said:

Sendte egentlig melding på denne F11 535D i går og sa at jeg ønsker å kjøpe den, lå ute til 349k som så ut som en veldig bra pris. Økt i dag til 509k... Det må da være veldig dyrt. Litt rart å feilprise seg fra 349 til 509k. Tipper det rant inn med meldinger og telefoner på bilen i går 😛 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=283906200

Veldig feilpriset til både 349 og 509k 😛 noe midt i mellom tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, E.C. skrev:

Får en 545i for under 100k nå:

https://www.blocket.se/annons/sodermanland/bmw_545_i_sedan_automat_333hk/105200556

25% moms + 2-4% av opprinnelig engangsavgift avhengig av når man registrerer bilen. 

Den kan umulig ha gått kun 25 tusen? Eller er det noe jeg har sett over? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Emilsen skrev:

Sendte egentlig melding på denne F11 535D i går og sa at jeg ønsker å kjøpe den, lå ute til 349k som så ut som en veldig bra pris. Økt i dag til 509k... Det må da være veldig dyrt. Litt rart å feilprise seg fra 349 til 509k. Tipper det rant inn med meldinger og telefoner på bilen i går 😛 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=283906200

Hva med denne da? F11 535xd

https://www.finn.no/276867755

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, K-E skrev:

25 000 mil, altså 250 000 km 😊

 

1 time siden, Jarod skrev:

Svenske bilannonser er alltid i mil, ikke km

Der har vi roten til problemet, hehe. Virket for godt til å være sant, men fortsatt er det grei pris for en bil som har gått 250 000km :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Fredrik 90 skrev:

BMW 335x I*306HK*AUTO*SPORT*X-DRIVE*S+V-HJUL*NYBES*NYSERVAD säljes i Göteborg | Blocket

175 000,- ferdig registrert er vel ikke så galt for denne her? :) Kul vinterbil

Det lå en sedan ute i fjor til 130K, på norske skilt. USA-bil, men hatt hele livet i Tyskland. Den lå lenge før den ble solgt, ene og alene fordi ca. ingen vil ha disse med firehjulstrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, awt skrev:

Det lå en sedan ute i fjor til 130K, på norske skilt. USA-bil, men hatt hele livet i Tyskland. Den lå lenge før den ble solgt, ene og alene fordi ca. ingen vil ha disse med firehjulstrekk.

Autolat er vel heller ikke så attraktivt.

Manuell og til nød DCT er vel det folk flest (som kjøper 335i nå) vil ha.

Dessverre kun E92/E93 som fikk DCT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, awt skrev:

Det lå en sedan ute i fjor til 130K, på norske skilt. USA-bil, men hatt hele livet i Tyskland. Den lå lenge før den ble solgt, ene og alene fordi ca. ingen vil ha disse med firehjulstrekk.

Det er nok mulig, men hva andre vil ha blåser jeg i…skal ha bil til meg selv og jeg kjøper ikke 335i uten xDrive 😅 Jeg ser greia med bakhjulstrekk og at det er stas, men nå må folk gå en runde med seg selv å legge fra seg dette tullet. Sånn xDrive fungerer så ser jeg ingen bakdeler med mindre vi snakker om at bilen skal være en banebil. I hverdagsbruk så trumfer xDrive bakhjulstrekk any day. Selv om mange N54/55 eiere tror det…så er ikke dette M biler..

24 minutter siden, Daniel. skrev:

Autolat er vel heller ikke så attraktivt.

Manuell og til nød DCT er vel det folk flest (som kjøper 335i nå) vil ha.

Dessverre kun E92/E93 som fikk DCT.

Det med automat ser jeg, det er jo selvsagt ikke like gøy. Man merker også at disse automat kassene er så gamle som de er sammenliknet med dagens. Men manuell er veldig sjelden på E90/91 335i.

Ser for meg at en E91 335i xDrive hadde vært helt perfekt dailydriver/vinterbil for kona. Jeg er så driiiit satans lei av å kjøre Camaro med to dører, inn og ut men ungen, trangt og jævlig, dårlig sikt…eneste som holder meg gående er lyden og kjøregleden 😎 Nå som E34 og E39 er vinterlagret så vil jeg kjøre G30 fremover og da bør konemor ha noe vettug å ratte rundt i. Men Chevyen må vekk først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Skulebollen skrev:

Rwd trumfer xdrive anyday på en slik bil😁 Det er uendelig mye mer morro og herje med rwd. 

Mulig spinne rundinger på en parkeringsplass er kult med xdrive, på snøen.. men det stopper igrunn der

Hva med xDelete? Er det ett godt nok alternativ, eller veier det ikke opp for ulempene som kommer ved en xDrive bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...