Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Saltkjelen skrev:

Ikke finn.no, men mobile.de. Føler det var gjort mye riktig med denne X3en her. Interessant å se CIC-kontroller med original skjerm. Mon tro om det er montert CIC modifisert i original skjerm eller om man har fått iDrive-kontroller til å fungere med gammelt system (tviler på sistnevnte).

Er ikke den midt i blinken for deg? Mener å huske at du hadde litt lyst på en sånn med komfortseter, disse er det ikke mange av med 3 liter :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Er ikke den midt i blinken for deg? Mener å huske at du hadde litt lyst på en sånn med komfortseter, disse er det ikke mange av med 3 liter :) 

Jo, egentlig, men her er det litt for mange potensielle feilkilder til at jeg har lyst på den (uoriginal luftfjæring, uoriginalt (?) multimediasystem, 300kkm). Sett bort fra dette hadde bilen absolutt vært høyaktuell, men kursen om dagen gjør det lite gunstig å importere. Den er liksom ikke verdt 150k når X5en koster en 50-lapp mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Vingerei said:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=287382613
 

Er ikke dette rimelig for en F15 3,0 R6 diesel? Mye utstyr på denne, mangler m pakke men mye annet fint

Den største mangelen her synes jeg er ekstremt dårlige bilder.
Basert på hvor høyt disse har ligget i pris vil jeg si dette er en god pris for denne bilen. Ja, den har rullet sine km, men ikke avskrekkende mye. Og et lass med utstyr ser det ut som. Den har også skjermbreddere, så regner med det er 315-dekk bak på sommerhjula. Utrolig fint interiør, og nesten forfriskende å se en uten M pakke - spesielt når den har de brede bakhjula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, papertiger skrev:

Den største mangelen her synes jeg er ekstremt dårlige bilder.
Basert på hvor høyt disse har ligget i pris vil jeg si dette er en god pris for denne bilen. Ja, den har rullet sine km, men ikke avskrekkende mye. Og et lass med utstyr ser det ut som. Den har også skjermbreddere, så regner med det er 315-dekk bak på sommerhjula. Utrolig fint interiør, og nesten forfriskende å se en uten M pakke - spesielt når den har de brede bakhjula.

Kanskje man burde prutet, kjøpt, laget ny, god annonse, tatt gode bilder og solgt igjen? 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Vingerei skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=287382613
 

Er ikke dette rimelig for en F15 3,0 R6 diesel? Mye utstyr på denne, mangler m pakke men mye annet fint

F15 begynner å få «fornuftige» priser.

De er fremdeles moderne «nok» og har særdeles bra komfortseter, noe som for meg er vesentlig ved neste bil.

Stort sett er F15 bra utstyrt, men ser det en flere som ikke har adaptiv cruise, dealbreaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ron Jeremy skrev:

F15 begynner å få «fornuftige» priser.

De er fremdeles moderne «nok» og har særdeles bra komfortseter, noe som for meg er vesentlig ved neste bil.

Stort sett er F15 bra utstyrt, men ser det en flere som ikke har adaptiv cruise, dealbreaker.

Ja mange har ikke ACC, og det må jeg ha. Er ikke lett å finne den som har alt, men de er jaggu bra prisa de jeg finner som er det😃💰men mange biler står lenge, kan være gode kjøp å gjøre muligens. 
 

April/mai måned er jeg klar for å handle, har omsider landet på BMW diesel, etter å ha vurdert andre ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kolstad Jr. skrev:

https://www.finn.no/280977311

Litt irriterende når annonsen har ligget ute i mange måneder og fremdeles ikke har et eneste bilde av bilen som selges 💩

De selger mange av bilene i kommisjon, kan ha noe med saken å gjøre.

Men der bør man dra innom hvis man er forbi, utrolig mye lekkert stående🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...