Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Lars89 skrev:

Elektrisk bakspoiler på E90... Why?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=297984802

Det var da en voldsom pris for ett rep objekt? Man kan jo demontere og selge all dritten som er påmontert denne og erstatte med originaldelene så har man penger til å få orden på motoren igjen kanskje. 

Folk begynner alltid i feil ende med disse N54/55 bilene 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Daniel. skrev:

Flott M340i, men hadde fortjent bedre bilder

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=298030497

Sinnsyk pris for en 2020 regga bil. Får inn en 2022 modell fra Tyskland med tilsvarende utstyr og kjørelengde for den prisen der. Da med M stolene som er vesentlig penere å se på og bedre å sitte i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det passer å spørre her; skal ut å se på denne sammen med en førstegangskjøper:

https://www.finn.no/297960943

E60 med manuel som står på ønskelista.

Lav km, men relativt stiv pris i mine øyne. 

Vet at 6’er fra BMW holder seg greit i pris, men denne er 20 år gml…

Er det spesielle plasser en må se etter rust? Andre ting en må se etter på E60?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mortenej skrev:

Håper det passer å spørre her; skal ut å se på denne sammen med en førstegangskjøper:

https://www.finn.no/297960943

E60 med manuel som står på ønskelista.

Lav km, men relativt stiv pris i mine øyne. 

Vet at 6’er fra BMW holder seg greit i pris, men denne er 20 år gml…

Er det spesielle plasser en må se etter rust? Andre ting en må se etter på E60?

 

Så jo ufattelig slitt ut innvendig mtp. lav km?  min som har passery 300kkm for lengs ser ennå "ny" ut inni, tenker da mest på ripete, flasset deksler og lister.
Ellers er motor noe som varer så og si evig, bruker litt olje, men disse gjør det fra start av.
Rust, se på dørene nederst mot kanal og skjerm, bakluke under ved skiltlys og alle buer.
Dette er gode biler og solid motor  Er nok hovedgrunnen til at jeg ikke selger min som jeg har hatt siden apr. 2009.

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiv pris i forhold til utstyr og motorisering, usikker på om lav km-stand veier opp for dette. Mulig å "løfte den opp" med CCC, sportsratt og litt freshere interiør, men da blir det fort 10-15k i tillegg og det begynner å bli litt. 

På M54 er det oljelekk fra toppdekselpakning og oljefilterhus som er vanlig, så jeg hadde sjekket for oljesøl under panseret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig stort hopp i tid mellom 3 og 4 service (2010->2020), kan jo være greit å sjekke om det er gjort noe servicer som ikke er ført i boka i denne perioden. Ellers virker det vanskelig å finne gode ryddige E6x fortiden så dette er kanskje prisen man må betale selv om utstyrslista var kort. 

@Mortenej Ser forøvrig ut som bilen skiftet eier i dag - ble det dere som kjøpte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Sinnsyk pris for en 2020 regga bil. Får inn en 2022 modell fra Tyskland med tilsvarende utstyr og kjørelengde for den prisen der. Da med M stolene som er vesentlig penere å se på og bedre å sitte i. 

men denne har har * Dieselvarmer med app styring, det er veldig sjeldent på en bensinbil😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Htommy skrev:

Heisann! 

Ny bruker her inne som trenger litt veiledning..😂

Skal se på ny bil nå til uka, etter og ha kjørt rundt i mange slitne BMWér.. Så har jeg endelig lyst og få meg noe ordentlig råskinn!

Har dere noe tanker om denne? noe spesielt jeg burde tenke på?

https://www.finn.no/293097143

Skal jeg være helt ærlig: Styr unna den og finn en Alpina D3 allrad i Tyskland, får fine utgaver med mer utstyr til samme pris, 350hk/700nm, ofte finere farger, bedre skinn, større bremser, bedre lyd i eksos. :) Eller hva @Snagg30 @Fredrik 90?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fupsaker skrev:

Skal jeg være helt ærlig: Styr unna den og finn en Alpina D3 allrad i Tyskland, får fine utgaver med mer utstyr til samme pris, 350hk/700nm, ofte finere farger, bedre skinn, større bremser, bedre lyd i eksos. :) Eller hva @Snagg30 @Fredrik 90?

Ja jeg støtter absolutt den 👍 En Alpina D3 Allrad gir så uendelig mye mer enn en overprisa vanlig 3-serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fupsaker skrev:

Skal jeg være helt ærlig: Styr unna den og finn en Alpina D3 allrad i Tyskland, får fine utgaver med mer utstyr til samme pris, 350hk/700nm, ofte finere farger, bedre skinn, større bremser, bedre lyd i eksos. :) Eller hva @Snagg30 @Fredrik 90?

hmm spennende, skal sjekke ut! Takk for input👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...