Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Sendte melding til de 2 jeg postet tidligere. Han ene hadde en seilbåt som han pusset opp og 6 motorsykler, slik at det ble alt for lite tid til den. Han andre ville ha kapitalen for å pusse opp hjemme. Er jo forøvrig smart tenkt i disse tider, men spørsmålet er jo hvor bilene havner? :(

 Nydelig E36 M3:image.thumb.png.57002a02ec6b82e51fdc7ab38deb344e.png

 

Endret av Dusy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært dårlig finn.no annonse på denne så gjorde meg ett kupp?

50k for en 535i med full historikk siden 1998 og 1 eier. 25% diffbrems. Rust der listene nederst på døren har vært og noe overflate rundt om.

Masse Nye deler

Men ser generelt ganske jævlig ut.

Bakdører kan ikke åpnes

Men ellers hel og fin bil, mangler bare noe lakk og lister

20230530_211153.jpg

20230530_221056.jpg

20230530_211210.jpg

20230530_211215.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lindqvist skrev:

Svært dårlig finn.no annonse på denne så gjorde meg ett kupp?

50k for en 535i med full historikk siden 1998 og 1 eier. 25% diffbrems. Rust der listene nederst på døren har vært og noe overflate rundt om.

Masse Nye deler

Men ser generelt ganske jævlig ut.

Bakdører kan ikke åpnes

Men ellers hel og fin bil, mangler bare noe lakk og lister

20230530_211153.jpg

20230530_221056.jpg

20230530_211210.jpg

20230530_211215.jpg

Det med bakdørene har jeg på den ene på min og, der er en aktuator som visstnok kan streike, regner med det er den som lager krøll hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Olaandref skrev:

Det med bakdørene har jeg på den ene på min og, der er en aktuator som visstnok kan streike, regner med det er den som lager krøll hos meg.

Ja, sett litt på youtube og regner med det er de.

Det blir nok det første som blir fikset på min da det er litt irriterende at begge bakdørene ikke åpner seg

Usikker på hvor jeg skal få kjøpt aktuator, da jeg ikke fant på GS, men det skal vell være mulig å oppdrive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lindqvist skrev:

Ja, sett litt på youtube og regner med det er de.

Det blir nok det første som blir fikset på min da det er litt irriterende at begge bakdørene ikke åpner seg

Usikker på hvor jeg skal få kjøpt aktuator, da jeg ikke fant på GS, men det skal vell være mulig å oppdrive

Håper du og drar igang prosjekt tråd på denne 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne F30 330e`n har vært ute på Finn i fra før jeg kjøpte min 330e over 2 år siden, og de har fortsatt ikke senket prisen fra 499 000KR...

Den har ikke "alt utstyr" heller, men i følge dem så er det et "kupp" siden den koster 150k mindre enn hva den gjorde ny.

e77b75f60d2d0c568dcc295c2928bec0.png

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=113222234

Endret av MagnusAG99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.6.2023 den 21.55, viggo E34 skrev:

Håper du og drar igang prosjekt tråd på denne 😊

Blir det i sommer, kjøpte den midt i eksamensperioden og har fortsatt 1 igjen. Etter det blir det en del jobb framover i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.6.2023 den 10.53, StigJ skrev:

Da ligger det hele 7 (1 ombygget til 3.2M) av de 26 norskregga Z4 3.0si coupeene på finn.no. Og 6 av de er lagt ut i løpet av de siste 2 ukene :lol:

 

Det er faktisk over 1/4. 😳

Dette er jo ikke de mest lettsolgte bilene heller, så er redd prisen må noe ned om noen av de faktisk vil kvitte bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/1/2023 at 6:42 PM, Lindqvist said:

Svært dårlig finn.no annonse på denne så gjorde meg ett kupp?

50k for en 535i med full historikk siden 1998 og 1 eier. 25% diffbrems. Rust der listene nederst på døren har vært og noe overflate rundt om.

 

Alle gode ting er 3! 

Denne ble jo annonsert både i 2021, 2022 og i år. De verste annonsebildene i manns minne - man kunne lukte mugg og fuktighet bare av å se på de 3 ræva bildene i annonsen.  Ikke rart det tok tid å selge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Werther skrev:

 

Alle gode ting er 3! 

Denne ble jo annonsert både i 2021, 2022 og i år. De verste annonsebildene i manns minne - man kunne lukte mugg og fuktighet bare av å se på de 3 ræva bildene i annonsen.  Ikke rart det tok tid å selge....

ja, men jeg valgte å ta sjangsen, var klar over de tidligere annonsene, men ble positivt overasket på alle punkter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...