Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Peak skrev:

Bilen i seg selv er interessant nok, men historien og eierforholdet er vel det som var spesielt her.
- Eldre ektepar i midten av 70 årene med Z3 Coupé fra den var ny? - Pretty damn cool spør du meg :)

Åja, jeg leste ikke teksten hehe. Ja det er jo råtøft! :) Kjekt at noen gikk for noe annet enn en Corolla da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke finn.no, men likevel (Facebook-gruppe).

Årtusenets optimist?

592c943a819a5_Skjermbilde2017-05-29kl_23_37_19.thumb.png.3a760073c7fcae2ff6b3404f85c6d38b.png

2012 116d med ca. null utstyr, Man får faktisk en ny med M-sport for nesten samme pris.

Bilen ble forøvrig først annonsert som 125d. Det er jo som vanlig "bare" til å godkjenne effekten. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Peak skrev:

Bilen i seg selv er interessant nok, men historien og eierforholdet er vel det som var spesielt her.
- Eldre ektepar i midten av 70 årene med Z3 Coupé fra den var ny? - Pretty damn cool spør du meg :)

Ja, dette er ganske unikt + at den ser helt orginal ut (ruver jo) med unntak av felgene. Prisen er også ca riktig. Tydelig at Coupe blir solgt mye av i det siste, har fulgt med en god stund. Og de blir ofte solgt fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Peak skrev:

Bilen i seg selv er interessant nok, men historien og eierforholdet er vel det som var spesielt her.
- Eldre ektepar i midten av 70 årene med Z3 Coupé fra den var ny? - Pretty damn cool spør du meg :)

Siden 2007, ikke ny. Bilen ble importert i 2007 og da regner jeg med den ble kjøpt av nå¨værende eier. 

Hadde jeg hatt midlene hadde jeg vært på vei til Skretting Bil i dette minutt :P

 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, StigJ skrev:

Siden 2007, ikke ny. Bilen ble importert i 2007 og da regner jeg med den ble kjøpt av nå¨værende eier. 

Hadde jeg hatt midlene hadde jeg vært på vei til Skretting Bil i dette minutt :P

 

Samme her: hadde jeg hatt cash og innendørs plass for forsvarlig lagring hadde jeg stått på døra der i dag:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, awt skrev:

Ikke finn.no, men likevel (Facebook-gruppe).

Årtusenets optimist?

592c943a819a5_Skjermbilde2017-05-29kl_23_37_19.thumb.png.3a760073c7fcae2ff6b3404f85c6d38b.png

2012 116d med ca. null utstyr, Man får faktisk en ny med M-sport for nesten samme pris.

Bilen ble forøvrig først annonsert som 125d. Det er jo som vanlig "bare" til å godkjenne effekten. :D

Der lyser alle varsellampene for meg.

- blodtrimmet

- ikke godkjent hos SVV per d.d

- dysleksi (har ikke noe imot dyslektikere, men en salgsannonse må se proff ut, ikke noe man skribler på telefonen på 2 minutt)

- dårlige bilder (ser bare to bilder, så det er med forbehold :D )

- "Trenger ikke selge"

Prisen er jo skrekkelig høy! For 30000 mer får du en helt ny 116d! https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=95359085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et par bilder til, men ellers stemmer det. :)

Det beste er at selgeren hardnakket påstår det bare er å godkjenne dette (er litt kommentarer som ikke viser her), til tross for at hverken bremser eller annet er byttet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, awt skrev:

Det var et par bilder til, men ellers stemmer det. :)

Det beste er at selgeren hardnakket påstår det bare er å godkjenne dette (er litt kommentarer som ikke viser her), til tross for at hverken bremser eller annet er byttet. :)

Jeg skjønner ikke de som "jaja null stress, er bare å godkjenne".. Hvorfor har ikke de gjort det selv før salg om det er så kjapt, enkelt og billig?
En godkjent bil er mye mer attraktiv og lettsolgt enn en som ikke er det.
Jeg tviler noen vil punge ut 320k for en ikke godkjent 116d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...