Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er jo ingen av de 525D bilene solgt. Jeg kan legge ut min e46 320D for 200k, men det betyr ikke at den er verdt det. Hva bilen ligger ute for er (litt) urelevant, er jo summen bilen går for til slutt som teller. Markedet styrer, og basert på at de ikke er solgt, så må nok selgerne ned i pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke klage over prisene på f10 525d med sekser selv, spesielt når en vurderer å selge sin egen 😅 men må si 530d og spesielt 535d er også fenomenalt høye i pris. De koster fort det samme som en 550d 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, StigJ said:

Typisk amerikanske greier med festeanordning i hullet til tauekroken. 🤦‍♂️

Hvorfor har han ikke heller en tauekrok hengende fast montert som et slags smykke på bilen? :D Finn.no slutter aldri å overraske, gudbevareoss så mye merkelig folk finner på med bilene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Walkabout skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=199459793

Hamann-felger er så vanvittig bra. Sitter som støpt på F-karosseriet. 

Er så sugen på tilsvarende hjulsett att jeg sender melding til biler annonsert hos Finn om de selger felger for seg når de annonserer 😅🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Tony Soprano skrev:

Er så sugen på tilsvarende hjulsett att jeg sender melding til biler annonsert hos Finn om de selger felger for seg når de annonserer 😅🙃

Hehe, ja det gjorde jeg også før jeg fikk tak i style 601. Slått meg til ro med de nå egentlig, men et ordentlig sett med Hamann-felger har jeg skikkelig lyst på en gang. Spesielt F06 kler disse helt utrolig bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Daniel. skrev:

Syns egentlig de ser ut som en litt enklere utgave av Alpina felgene til F0x/1x 6/7 serie. 🤔

Tja, jeg synes egentlig det er motsatt. Hamann-felgene er mer helhetlige i utformingen og ser bredere ut. Men det er jo ikke fryktelig mye som skiller de. Begge er pene, men hos meg er Hamann en klar favoritt. 

Alpina.jpg

Hamann.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...