Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

18 timer siden, Walkabout skrev:

Manuell girkasse blir jo noe annet, det er jo noen som foretrekker det. Trenger ikke ødelegge bilen med de ultrakjipe xenonlysene fordi om, det er jo ingen som er strafferettslig tilregnelige som faktisk foretrekker de fremfor de rålekre LED LCI-lampene :P 

Veeeel.... Hadde jeg hatt to valg; sort bil med LED eller Sakhir orange med Xenon vet du helt sikkert veldig godt hva jeg hadde valgt :P 

Ved en slik bil hadde jeg gitt fullstendig beng i om den hadde Xenon eller LED. Den har jo farge og manuell kasse!! :wub::wub::wub::wub::wub::wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Peak skrev:

Mulig det kun er meg, men jeg ser ikke helt humoren i det å haslere en mann som ikke kan forsvare seg om valget han tok. Legger den død fra min side nå, syns bare det var pinlig om om eieren selv hadde sett det. Personlig kunne jeg forresten fint ha kjøpt en M4 med Xenon lamper, dersom bilen ellers var utstyrt etter min smak. -Kjøreopplevelsen blir antageligvis ganske lik.

Jeg er helt enig med deg her 👍 Noen ganger så fremvises det så arrogante holdninger her at det nesten er litt skremmende. Det skapes en kunstig illusjon om at biler skal være sånn å sånn, med touch hendler, lakkerte reflekser og sort N klistremerke på skiltet. Det går jo på repete...

1 time siden, StigJ skrev:

Ved en slik bil hadde jeg gitt fullstendig beng i om den hadde Xenon eller LED. Den har jo farge og manuell kasse!! :wub::wub::wub::wub::wub::wub:

Så lenge denne bilen har manuell så kunne den hatt halogenlys for min del. Skal man være utstyrsfreak så får man kjøpe en 5-serie eller 7-serie. For noen så vil en M4 kun være ett leketøy, da er kjøreopplevelse mer viktig enn LED lys og el seter med minne (som den aktuelle bilen hadde). Men for all del, noen kjøper M4 for å ha en posørvogn man kan høste likes på, mens andre vil ha en M4 som er rent leketøy 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg er helt enig med deg her 👍 Noen ganger så fremvises det så arrogante holdninger her at det nesten er litt skremmende. Det skapes en kunstig illusjon om at biler skal være sånn å sånn, med touch hendler, lakkerte reflekser og sort N klistremerke på skiltet. Det går jo på repete...

Så lenge denne bilen har manuell så kunne den hatt halogenlys for min del. Skal man være utstyrsfreak så får man kjøpe en 5-serie eller 7-serie. For noen så vil en M4 kun være ett leketøy, da er kjøreopplevelse mer viktig enn LED lys og el seter med minne (som den aktuelle bilen hadde). Men for all del, noen kjøper M4 for å ha en posørvogn man kan høste likes på, mens andre vil ha en M4 som er rent leketøy 👍

Kommer fra kongen av arroganse som benytter enhver mulighet til å påpeke at en «ekte» BMW skal ha rekkesekser og at det meste annet er dritt. 


Gud forby å ha en M4 som både er godt spekket og fremstår mest mulig moderne i tillegg til å være god å kjøre. 
 

Litt morsomt at det kommer kritikk for at andre tilsynelatende skaper en kunstig illusjon for at biler «skal» være sånn og sånn, så følger du opp med at man «skal» kjøpe 5- eller 7-serie om man er utstyrsfrik. Ta deg en bolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Walkabout skrev:

Kommer fra kongen av arroganse som benytter enhver mulighet til å påpeke at en «ekte» BMW skal ha rekkesekser og at det meste annet er dritt. 


Gud forby å ha en M4 som både er godt spekket og fremstår mest mulig moderne i tillegg til å være god å kjøre. 
 

Litt morsomt at det kommer kritikk for at andre tilsynelatende skaper en kunstig illusjon for at biler «skal» være sånn og sånn, så følger du opp med at man «skal» kjøpe 5- eller 7-serie om man er utstyrsfrik. Ta deg en bolle.

Vet du at nå er du ekstremt barnslig, det kler deg ikke... Jeg vet utmerket godt at jeg kan oppfattes som arrogant, det er en dårlig egenskap jeg har som jeg må forsøke å bli bedre på. Men jeg skal iallfall være mann nok til å innrømme det.

Du kommer med mye rare meninger, og denne gangen ble du arrestert på det av en annen forumbruker. Så Suck it up og gå videre!

Den bollespisinga kan du ta del i 👍

(Edit: Hvis du ikke føler deg "ferdig" så send meg en PM så tar vi det videre der. Jeg tror ikke andre her er interessert i den diskusjonen vi har her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Patta skrev:

Her var eieren tydelig ruset på LSD når det ble bestemt å bytte taktrekk.

 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=202527287

Vedkommende glemte og farge solskjermene når han holdt på, skjerpings.

For øvrig så slutter jeg aldri og forbause meg over hvor mange som tror de har sperrediff. BMW har aldri levert sperre men mange med  diffbrems. Man kjører jo ikke traktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Rune-K said:

For øvrig så slutter jeg aldri og forbause meg over hvor mange som tror de har sperrediff. BMW har aldri levert sperre men mange med  diffbrems. Man kjører jo ikke traktor.

 

Tyskerne kaller det jo "sperrdifferential", og norsk er nokså likt tysk. Så synes ikke det er galt å kalle det sperre istedenfor diffbrems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Patta skrev:

Her var eieren tydelig ruset på LSD når det ble bestemt å bytte taktrekk.

 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=202527287

For noen som har gammel BMW så er det om å gjøre at bilen ser så jævlig og herpa ut som overhode mulig... Det er trist, en E34 535i fortjener bedre og hadde også vært verd MYE mer om den ble tatt vare på ordentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...