Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, E.C. skrev:

@Ron JeremyJeg har samme ratt i min, også e39 og "så vidt" facelift. Det andre M-sport rattet som er likt e46 kom litt senere. Alcantara er da de kuleste setene, men her har jeg merket at folk blir uenige ;)

Dette med alcantara er jo smak og behag. Syns kanskje det kan bli litt stusslig i en 5 Serie, i en mer sportslig bil er løsning med alcantara riktigere - syns jeg.

kom kanskje i 2002 det rattet jeg tenkte på da, forøvrig et glimrende ratt.

Skrevet
1 time siden, Ron Jeremy skrev:

Dette med alcantara er jo smak og behag. Syns kanskje det kan bli litt stusslig i en 5 Serie, i en mer sportslig bil er løsning med alcantara riktigere - syns jeg.

kom kanskje i 2002 det rattet jeg tenkte på da, forøvrig et glimrende ratt.

Det fine rattet kom på 01 mod m5 å 02 på msport bil

Skrevet

Ok..

335 "2wd"?

Poengtert i både overskrift og tekst; "Denne bilen er satt opp med et sjeldent oppsettet som er 6-trinns manuell og bakhjulstrekk dette er det perfekte oppsette for aktiv kjøring."

Er den da dekaltrimma?

bilde.thumb.png.ab7abc3538319a891174af73231452a7.png

Skrevet
20 minutter siden, Weltzin skrev:

Ok..

335 "2wd"?

Poengtert i både overskrift og tekst; "Denne bilen er satt opp med et sjeldent oppsettet som er 6-trinns manuell og bakhjulstrekk dette er det perfekte oppsette for aktiv kjøring."

Er den da dekaltrimma?

bilde.thumb.png.ab7abc3538319a891174af73231452a7.png

Utifrå vin er dette en x-drive.

DrivetrainAll Wheel-Drive

Transmissionmanual

ColorTansanit-blau Metallic - X10

UpholsteryLeder "dakota"/schwarz - LCSW

ManufacturerBMW AG

MileageShow mileage of this vehicle

Production PlantMunich, Germany

Production Date2013-04-22

Skrevet

Hva er behovet? Ny 1-serie på garanti er kanskje et bedre valg om man må ha BMW. Skal du ha den der pålitelig så er det kanskje lurt å vurde bytte av regkjede og HT-pumpe, om det aldri har vært gjort.

Skrevet

For liten plass i 1-serie, behovet er bil for mor,far og et barn

Trodde det var pre lci som slet med HT-pumpe og registerkjede. kanskje like greit og gå for 530d. Men da føler jeg prisen går mot import av 550i. Men da er vi på pre lci igjenn.

Derfor denne stakk seg ut, som en "billig" bil.

🙂

Skrevet

Sorry, jeg leste "firmabil". Den der hadde jo litt å ta og hadde gått litt, så er vel ikke helt unormal pris.

Skrevet
8 hours ago, Magnus. said:

For liten plass i 1-serie, behovet er bil for mor,far og et barn

Trodde det var pre lci som slet med HT-pumpe og registerkjede. kanskje like greit og gå for 530d. Men da føler jeg prisen går mot import av 550i. Men da er vi på pre lci igjenn.

Derfor denne stakk seg ut, som en "billig" bil.

🙂

Motoren i den du har linket til er fortsatt N47 så det går for det  samme. Om du klarer å finne deg en grei utgave med B47 (fra slutten av 2014) så er nok det sikrere. Men da er du fort nesten på pre-LCI 530d-penger. Jeg ble aldri enig med meg selv hva jeg skulle prioritere av disse, så det enda opp i ingenting :)

Skrevet
På 24.4.2021 den 10.05, mspec skrev:

Denne var jeg faktisk bare et hårstrå unna å kjøpe i 2018/2019. Takk gud for at den ikke har xdrive, det var nemlig det som holdt meg unna :D Ble dog også anbefalt av BMW ansatt om ikke å kjøpe denne modellen..

Han prøvde å selge bilen i rundt 6mnd.. Prisen ble redusert over 100 høvdinger før han fikk napp.

Ser ut som den er solgt nå! 🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...