KireS Skrevet Lørdag kl. 22:42 Skrevet Lørdag kl. 22:42 Hva tenker folk om prisen på denne? Litt høy men blir skjeldnere og skjeldnere med velholdte eksemplarer https://www.finn.no/367164852 Ingen og fupsaker reagerte på dette 2
Daniel. Skrevet Lørdag kl. 22:54 Skrevet Lørdag kl. 22:54 Pen Macaoblå E63 M6 https://www.finn.no/394694668 Orjan, papertiger, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4
liffi Skrevet i går, 06:52 Skrevet i går, 06:52 På 20.2.2025 den 23.21, Fredrik 90 skrev: F15. Bilen blir også merkbart mer stabil på Autobahn hvis man senker den ett hakk, særlig på strekninger som A9 syd for Bayreuth med litt kurver. Kan fint pushe på i 160-170 km/t her med litt senk, men med G30en kunne jeg likevel nærme meg 200 km/t på samme strekke så en X5 er og blir en X5 😅 Hadde min x5 i 280+ . Uten luft understell vel å merke 🤓.. På 20.2.2025 den 16.27, Skulebollen skrev: Har du kjørt x5 uten luftfjæring? Er det store forskjeller? Siden x5M er uten luftfjæring så tenker jeg at det tydeligvis er bedre kjøreegenskaper uten luft? både med og uten men nå var det F15 Diesel kontra x5M å helt ærlig så merket jeg ikke mye på dem. Syntes begge var noe stive 😅 M er jo mye mer sporty uten tvil men edc hjelper på kanskje. men lånte F15 30d av en kompis her om dagen å henta Porcha og da merket jeg forskjell fra Alpina’n å x5, dog 5 serie å suv men selvom B5’n er senka og blitt noe stivere så var det kirkebenk i den x5’n 🤷🏼♂️
Skulebollen Skrevet i går, 06:53 Skrevet i går, 06:53 F15 har vel kun luftbelger bak? så kan vel ikke helt sammenlignes med g05 som har "skjikkelig" luftunderstell Saltkjelen reagerte på dette 1
liffi Skrevet i går, 07:27 Skrevet i går, 07:27 (endret) 3 timer siden, Skulebollen skrev: F15 har vel kun luftbelger bak? så kan vel ikke helt sammenlignes med g05 som har "skjikkelig" luftunderstell Nei det er forsovet sant men G05 har sikkert også et forbedret understell mtp comfor en eldre modeller også, men jeg sammelignet bare F15 - F85 å F11 som er ganske "like" Endret i går, 10:06 av liffi
Orjan Skrevet i går, 13:31 Skrevet i går, 13:31 14 timer siden, Daniel. skrev: Pen Macaoblå E63 M6 https://www.finn.no/394694668 Åiåiåi!!! Den var lekker! 🤩
Werther Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden On 2/22/2025 at 11:42 PM, KireS said: Hva tenker folk om prisen på denne? Litt høy men blir skjeldnere og skjeldnere med velholdte eksemplarer https://www.finn.no/367164852 E46 330CiA Cab er herlige cruisere, så er nok en fin nr2 bil. Personlig synes jeg nærmere 250k er for mye for en M54 automat. Ser mer for meg 169k. Ville ikke forventet verdiøkning på dette da de koster sitt å drifte. Kjøp og nyt det du har, gi blanke i fremtidig verdi. Bruktbiler er uansett en dårlig deal for de fleste av oss. KireS reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Bruktbil til salgs: Audi e-tron - 2020 - Svart - 313 hk - SUVOffroad | FINN.no Dette er så latterlig mye luksusbil for pengene For min del så hadde jo dette vært en ypperlig bil til kona, trenger ikke lang rekkevidde på en "konebil" uansett. Å bare skli rundt i kommunen og nærområdet med luftfjøring og god plass må jo bare være helt topp. Og det til prisen av en fæl ID3...
fupsaker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 42 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Bruktbil til salgs: Audi e-tron - 2020 - Svart - 313 hk - SUVOffroad | FINN.no Dette er så latterlig mye luksusbil for pengene For min del så hadde jo dette vært en ypperlig bil til kona, trenger ikke lang rekkevidde på en "konebil" uansett. Å bare skli rundt i kommunen og nærområdet med luftfjøring og god plass må jo bare være helt topp. Og det til prisen av en fæl ID3... Nå begynner vi å snakke fornuftig bil til OK pris. Den er så komfortabel som du får det... Lader "raskt nok" og går greit rekkeviddemessig.
Saltkjelen Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg synes er mest sprøtt; at Audi e-tron taper seg så mye i verdi og koster i3-penger eller at en BMW i3S 120Ah holder seg uforskammet godt i verdi. Marius2002 og liffi reagerte på dette 2
Emilsen Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Men er ikke disse e-tron'ene "tikkende bomber" når det kommer til elmotorene? Er kjølevæske som lekker inn i motorene og gjør at de må byttes. Sett mange verkstedregninger i hundretusen-kroners klassen. Vet ikke om det gjelder alle e-tron eller ikke... Skjer typisk rett etter garantien er utgått. Motor og drivverk forsikring hjelper kanskje, men kjipt uansett. Skjer det konsekvent med veldig mange e-tron vil vel den forsikringen bli dyr. Eystein Ose og Marius2002 reagerte på dette 2
papertiger Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Mulig @///M-ini95 har noe å komme med her, men det er vel det jeg også har hørt. Veldig attraktivt med en slik bil til de pengene da! Stadig like kjekt å se at i3S 120Ah holder seg bra i verdi, men e-Tron til denne prisen... Jeg kjenner dog to stk med e-Tron, der den ene bytta inn e-Tron'en sin rett før garantien gikk ut pga mye kluss og ikke ønske om å eie den bilen utenfor garantitid, og den andre vurderer sterkt å gjøre det av samme grunn. Greit nok med forsikring, men det koster både i tid og penger det også.
Skulebollen Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Fruens i3 120ah er umulig og bli kvitt vertfall, må vel ned i 140-150k skal den forsvinne. Med ny service og eu.. Rart S skal vere så mye dyrere 🤔 ligger 608 i3 for salg.. føler ikke akkurat at det er selgers marked
Marius2002 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) @Saltkjelen en av foreldrene i barnehagen jobber i Audi. Under en fuktig kveld her nå på nyåret røpet vedkommende at han fraråder alle å kjøpe brukt Audi elbil og hybrid. Til og med Tesla er bedre. Kjøper har høy sannsynlighet for å måtte ut med store summer. De nye Q6 og A6 skal være vesentlig bedre, men de er såpass ny at man ikke har fått testet de skikkelig. Så det var litt morsomt å høre. Det er mye feil og det hele vitner om et hasteprodukt, enn så mye "billig" luksus bruktbilene er. Så kan vi sitte å si BMW er treige, men de har iallefall gjennomprøvde produkt, selv med litt småfeil innimellom. Endret 2 timer siden av Marius2002 Saltkjelen reagerte på dette 1
Eystein Ose Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vi har blant annet en 22 mod 55 SB som firmabil. Alltid mitt førstevalg når jeg skal på tur (blant ID Buzz og Q4 E-tron). Men hadde aldri villa eid en utenfor garantitiden. Er alltid ett eller annet med den bilen. Marius2002 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå