Ampera Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) Her er det en auksjon for de som har kroner til overs. 6 stk 911 Porsch og biltransport for og kjøre til og fra tracday, eller for og vise seg fram i nabolaget. https://rmsothebys.com/auctions/s0425/lots/r0004-six-cars-one-truck-the-delivery-mileage-porsche-collection-sold-as-one-lot/ Six Cars, One Truck - The Delivery Mileage Porsche Collection - Sold as One Lot Endret 13 timer siden av Ampera Lars89, GtiGtr, Kolstad Jr. og 4 andre reagerte på dette 7
Orjan Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Grei måte å starte Porsche-samlinga på teerex, GtiGtr og Ingen reagerte på dette 3
E.C. Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden For mye jobb å ta C-lappen, så da utgår den. Gustav C., Dusy, Ampera og 7 andre reagerte på dette 10
Snagg30 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) Imponerende samling! Men at alle bilene blir levert med 0 km på telleren har jeg ikke mye positivt å si om. Vedkommende burde ikke fått lov å kjøpe slike biler, er mange i køa som faktisk hadde brukt de. @E.C. jeg mangler kun oppkjøring på C/CE så om du og noen til vil kjøpe kan jeg sikkert motvillig ha bilene stående hos meg og slikt. Stelle litt og sjekke alt fungerer mot et lite tillegg Endret 13 timer siden av Snagg30 E.C., Orjan, Makky123 og 2 andre reagerte på dette 5
Dusy Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Melder meg frivillig til å holde vakt utenfor lokalet @Snagg30 sammen med den skumle vakt bikkja mi. Orjan og Fredrik 90 reagerte på dette 2
sveigis Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Ja dette var jaggu litt av en samling ❤️❤️. Lurer på hvor mange mill dette ryker for .. Dette er ikke småtterier nei .
Olaandref Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 3 timer siden, E.C. skrev: For mye jobb å ta C-lappen, så da utgår den. Jaa, og så koster den så himla mye 😅
Fredrik 90 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Gjesp tenker jeg, hadde gladelig fylt den traileren der med godsaker fra Buchloe og München fremfor en haug Folkevogner 😅
BrokeBoi Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Noen som vet om 1. gen R8 med V8ern er verdt 450k mer i manuell versjon enn med automat? Jeg sliter litt med å forstå prisen på den ene her til 1,2 mill (man får facelift variant med V10 til samme pris). https://www.finn.no/mobility/item/392253264 https://www.finn.no/mobility/item/396429591
Snagg30 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 45 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Gjesp tenker jeg, hadde gladelig fylt den traileren der med godsaker fra Buchloe og München fremfor en haug Folkevogner 😅 Sikker? Tipper alle folkevognene har skinn dash Markus E30 og Ingvaldsen reagerte på dette 1 1
Fredrik 90 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 10 minutter siden, Snagg30 skrev: Sikker? Tipper alle folkevognene har skinn dash Godsaker fra Buchloe og München fås også med skinn på dasjbord 😎
Ingvaldsen Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 4 timer siden, Fredrik 90 skrev: Gjesp tenker jeg, hadde gladelig fylt den traileren der med godsaker fra Buchloe og München fremfor en haug Folkevogner 😅 men ingen produsent klarer å slå folkevogn når det kommer til motorlyd på ny bil med dagens utslippskrav. Snagg30 og skoglund reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 1 minutt siden, Ingvaldsen skrev: men ingen produsent klarer å slå folkevogn når det kommer til motorlyd på ny bil med dagens utslippskrav. Hvis man legger det en storservice koster på ei slik Folkevogn i eksos så kan en hver produsent låte ganske bra 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå