Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her er det en auksjon for de som har kroner til overs.  6 stk 911  Porsch og biltransport for og kjøre til og fra tracday, eller for og vise seg fram i nabolaget.

https://rmsothebys.com/auctions/s0425/lots/r0004-six-cars-one-truck-the-delivery-mileage-porsche-collection-sold-as-one-lot/

Six Cars, One Truck - The Delivery Mileage Porsche Collection - Sold as One Lot 

f00285c1212024742ae39a0a5fdbc0a1a2a35573.webp

342a560017089379faa72d1588195fc788d74bed.webp

Endret av Ampera
Skrevet (endret)

Imponerende samling! Men at alle bilene blir levert med 0 km på telleren har jeg ikke mye positivt å si om. Vedkommende burde ikke fått lov å kjøpe slike biler, er mange i køa som faktisk hadde brukt de. 

@E.C. jeg mangler kun oppkjøring på C/CE så om du og noen til vil kjøpe kan jeg sikkert motvillig ha bilene stående hos meg og slikt. Stelle litt og sjekke alt fungerer mot et lite tillegg 

Endret av Snagg30
Skrevet

Ja dette var jaggu litt av en samling ❤️❤️.

Lurer på hvor mange mill dette ryker for ..

Dette er ikke småtterier nei .

Skrevet
3 timer siden, E.C. skrev:

For mye jobb å ta C-lappen, så da utgår den.

Jaa, og så koster den så himla mye 😅

Skrevet

Gjesp tenker jeg, hadde gladelig fylt den traileren der med godsaker fra Buchloe og München fremfor en haug Folkevogner 😅

Skrevet
45 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Gjesp tenker jeg, hadde gladelig fylt den traileren der med godsaker fra Buchloe og München fremfor en haug Folkevogner 😅

Sikker? Tipper alle folkevognene har skinn dash :P

Skrevet
10 minutter siden, Snagg30 skrev:

Sikker? Tipper alle folkevognene har skinn dash :P

Godsaker fra Buchloe og München fås også med skinn på dasjbord 😎

Skrevet
4 timer siden, Fredrik 90 skrev:

men ingen produsent klarer å slå folkevogn når det kommer til motorlyd på ny bil med dagens utslippskrav.

Skrevet
1 minutt siden, Ingvaldsen skrev:

men ingen produsent klarer å slå folkevogn når det kommer til motorlyd på ny bil med dagens utslippskrav.

Hvis man legger det en storservice koster på ei slik Folkevogn i eksos så kan en hver produsent låte ganske bra 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...