Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Dette er billig i forhold til hva de står til internasjonalt. 
https://www.finn.no/mobility/item/309759874?ci=1

"Alt" her er vel billig i forhold til internasjonalt.. hadde jeg fått de annonserte prisene for mye av det jeg hadde solgt hadde jeg hatt en litt større båt nå! 

samme som Ebay.. klarer ikke helt stole på alle disse annonse prisene i utlandet 

Skrevet
3 timer siden, Ingvaldsen skrev:

tidenes annonse, ikke alle som oppdager hva dette egentlig er !

riktig bil dette om man vil ha m5 med v10

den er tilogmed fullskinn

Ja annonsen var dårlig. Men hadde jeg fått solgt E61 og Alpina i morgen så hadde jeg nok vurdert denne såpass at jeg ville reist og sett på den. Litt dumt at han valgte å selge akkurat nå. Men jeg mistenker at det ikke er gjort noe med rådelager ettersom han ikke nevner det 😅

Skrevet
42 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Ja annonsen var dårlig. Men hadde jeg fått solgt E61 og Alpina i morgen så hadde jeg nok vurdert denne såpass at jeg ville reist og sett på den. Litt dumt at han valgte å selge akkurat nå. Men jeg mistenker at det ikke er gjort noe med rådelager ettersom han ikke nevner det 😅

like greit å få urørt bil også

har nok fingrer til å telle hvor mange ganger man skulle kjøpt en bil men den ble til salgs på feil tidspunkt.

Skrevet
51 minutes ago, Fredrik 90 said:

Det gjør han faktisk:

image.png.03c65e70bcb5a4d990cf13bd2d6fb55d.png

Fikk litt lyst på den selv. Samboeren i huset var dog ikke enig i at dette var en god reservebil / 3. bil 😬

Skrevet (endret)
2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Mulig jeg er rar, er dårlig annonse, men enkelte ganger treffer slike annonser bra ut i mine øyne. 

Virker som en fair kar, kom å kjøp, får bil man forventer - ikke noe tull. 

Misforså meg også rett, for er nok av dårlige annonser med AI og overredigerte bilder 😅

Endret av e7040d
Skrevet
8 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Får si fra når du skal handle. Har en veldig utrørt en som kanskje kan selges😎

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...