Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er sikkert ikke alene her inne om å engang i blant sortere biler på Finn fra dyreste til billigste, for å titte litt på biler jeg sannsynligvis aldri vil råd få til å eie. I dag dukket det dog en bil jeg egentlig hadde trodd jeg skulle få råd til en vakker dag, men som på mye annet ser det også ut som prisene har løpt fra meg på Toyota Proace...

Screenshot_2025-04-07-23-39-43-65_a6a855e3920e1b61ee92a1da3bd5d159.jpg

Endret av laffe
Skrevet
9 minutter siden, laffe skrev:

Jeg er sikkert ikke alene her inne om å engang i blant sortere biler på Finn fra dyreste til billigste, for å titte litt på biler jeg sannsynligvis aldri vil råd til å eie. I dag dukket det dog en bil jeg egentlig hadde trodd jeg skulle få råd til en vakker dag, men som på mye annet ser det også ut som prisene har løpt fra meg på Toyota Proace...

Screenshot_2025-04-07-23-39-43-65_a6a855e3920e1b61ee92a1da3bd5d159.jpg

Kostbar den lange utgaven.

Skrevet
3 minutes ago, E.C. said:

Har aldri sett noen ta 67 bilder gjennom en tynn svart søppelsekk før.

Tror det har vært HDR konvertert feil ;) Uansett, stusset over akkurat det samme....

Skrevet
3 minutter siden, E.C. skrev:

Har aldri sett noen ta 67 bilder gjennom en tynn svart søppelsekk før.

Du må kjøre nokon løp til for å få nok streetcred for å låse opp denne bilen. Ev bruke juksekoden firkant, firkant, runding, x , x, runding.

Skrevet

@mr.pingu Aha, begynte å lure på om det var noe feil med skjermen min, om den hadde gått i en slags strømsparer uten farger. Ikke alltid HDR slår så heldig ut. Bare å prøve å ta screenshot i Windows 11 med HDR på 🫣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...