Paulus Skrevet i går, 09:40 Skrevet i går, 09:40 22 timer siden, BrokeBoi skrev: Nå fikk jeg flashback til de daglige hodepinene med hybridbil i de 3 årene jeg hadde 530e, og jeg kommer aldri til å vurdere hybridbil igjen bare på grunn av dette. Amen😇
Daniel. Skrevet i går, 10:59 Skrevet i går, 10:59 Sinnamekker'n selger sin X3 30d med 467.000km https://www.finn.no/447011355 Orjan reagerte på dette 1
Kolstad Jr. Skrevet i går, 11:14 Skrevet i går, 11:14 https://www.finn.no/447262878 Ble bra den opplakkerte døra 👍😬 Olaandref, zkogeng_, E.C. og 5 andre reagerte på dette 7 1
Skulebollen Skrevet i går, 11:23 Skrevet i går, 11:23 5 minutter siden, Kolstad Jr. skrev: https://www.finn.no/447262878 Ble bra den opplakkerte døra 👍😬 Komisk når det for en gangs skyld er en meget lekkert specet bil, som er veldig godt utstyrt. Så nevnes det knapt med ett ord. Stortsett skryter jo forhandlere opp den kjipeste bil som "topputstyrt" Kolstad Jr. reagerte på dette 1
Reef89 Skrevet i går, 12:02 Skrevet i går, 12:02 43 minutter siden, Kolstad Jr. skrev: https://www.finn.no/447262878 Ble bra den opplakkerte døra 👍😬 Det som overrasker meg mest her er at det virker jo som at det faktisk har blitt godtatt, siden døren er montert og alt er greit. Også uheldig at det ikke er nevnt om hvorfor. Kolstad Jr., E.C. og Olaandref reagerte på dette 3
Olaandref Skrevet i går, 12:13 Skrevet i går, 12:13 Lenge siden jeg har solgt bil, men hvordan er det å selge bensinbil for tiden? Har fått 8 henvendelser så langt på Finn, men det virker som de eneste seriøse er enkelte forhandlere som tilbyr innbytte. Ellers virker det som det er mye useriøst, med unntak av en som var ute etter veldig hurtig handel, men som endte opp med en X5 før han fikk sett på min. Noen biler virker å gå fort, som nyere 5 serie, mens det nok er et mer snevert marked for min gjerne.
Skulebollen Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 18 timer siden, Olaandref skrev: Lenge siden jeg har solgt bil, men hvordan er det å selge bensinbil for tiden? Har fått 8 henvendelser så langt på Finn, men det virker som de eneste seriøse er enkelte forhandlere som tilbyr innbytte. Ellers virker det som det er mye useriøst, med unntak av en som var ute etter veldig hurtig handel, men som endte opp med en X5 før han fikk sett på min. Noen biler virker å gå fort, som nyere 5 serie, mens det nok er et mer snevert marked for min gjerne. Er ett helvete og få solgt bil som privatmann uansett, vertfall om man ikke bor på østlandet.. Jeg bruker og prise meg desidert billigst av alle tilsvarende biler på Finn, selv da tar det tid.. Du som har en "nisjebil" gjør ting gjerne enda verre. Men det finnes jo ingen grunn for og velge din når den på Sunndalsøra koster det samme og har gått 50.000km mindre Harde fakta 🙈 Bilforhandlere klarer det utrolige når det gjelder og då solgt biler. Dette hovedsakelig grunnet at folk er late/kunnskapsløse ( uten at jeg gidder den diskusjonen her på forumet ) Saltkjelen, laffe og Ron Jeremy reagerte på dette 3
KireS Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Sprek pris på en 10 år gammel 3 serie som har gått 285.000 km😶 https://www.finn.no/mobility/item/446967941?ci=1
Olaandref Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 1 time siden, Skulebollen skrev: Er ett helvete og få solgt bil som privatmann uansett, vertfall om man ikke bor på østlandet.. Jeg bruker og prise meg desidert billigst av alle tilsvarende biler på Finn, selv da tar det tid.. Du som har en "nisjebil" gjør ting gjerne enda verre. Men det finnes jo ingen grunn for og velge din når den på Sunndalsøra koster det samme og har gått 50.000km mindre Harde fakta 🙈 Bilforhandlere klarer det utrolige når det gjelder og då solgt biler. Dette hovedsakelig grunnet at folk er late/kunnskapsløse ( uten at jeg gidder den diskusjonen her på forumet ) Ja, men en pris på Finn ser jeg på som veldig veiledende, det folk starter med er stort sett å sjekke hvor lavt selger kan gå, så jeg legger alltid inn litt prutningsmonn, uten å forvente noe. Har stort sett ikke slitt med salg av bil før vi skulle selge ID3en til dama, den valgte vi å beholde selv i stedet for å gi den bort. Jeg har aldri stusset eller hatt problemer med å selge/kjøpe av private, men mulig ting har endret seg. Nå har den ikke ligget lenge, og et alternativ er å bytte den i noe mer lettsolgt og, ellers tenkte jeg å se på prisen når den har ligget et par uker.
papertiger Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden (endret) Den ligger jo i absolutt øvre prissjikt mtp. km-stand dersom du sammenligner med de siste som har blitt lagt ut og etterhvert solgt. Den i Ålesund låg ute vel en mnd til 599 uten å bli solgt, ble solgt kort tid etter at den ble lagt ut av Hedin Skodje (innbytte?), der den lå ute til 629, nr 3 og 4 på liste under. Virker som at forhandlerbiler går relativt greit - er snakk om en 8 år gammel bil til 600+, så det er jo for mange en ekstra sikkerhet i å betale litt mer for å få reklamasjonsrett og kanskje bruktbilgaranti på kjøpet. Dette er de som har ligget ute på finn over det siste kalenderåret - har fulgt med i dette markedet. Men med så mye annet en får i markedet i dag til 600k (X545e 2020-2021 bl.a.), vil jeg påstå at en skal være ihuga entusiast for en et par år eldre X3 med samme motor. Kjøreopplevelsen er dog en helt annen, så kanskje ikke helt samme kundegruppe. Og du trenger bare den ene rette kjøperen som er på jakt etter en phytonic blå M40i, mer enn en BMW SAV. Jeg brukte akkurat 30 dager på å selge 420d'en i forfjor sommer fra jeg la den ut på finn til salget ble signert. Da hadde jeg droppet prisen en gang, jeg var nok litt modig å la den ut hakket for høyt, og jeg solgte den 10k under finn-pris igjen. Men igjen, til slutt traff jeg på akkurat rette kjøper - entusiast i 50-åra som såg godt vedlikehold og fin spec'et bil som viktigere enn km-stand, og jeg var veldig glad for at det var akkurat han som kjøpte den. Endret 9 timer siden av papertiger Olaandref og Saltkjelen reagerte på dette 2
Olaandref Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 3 timer siden, papertiger skrev: Den ligger jo i absolutt øvre prissjikt mtp. km-stand dersom du sammenligner med de siste som har blitt lagt ut og etterhvert solgt. Den i Ålesund låg ute vel en mnd til 599 uten å bli solgt, ble solgt kort tid etter at den ble lagt ut av Hedin Skodje (innbytte?), der den lå ute til 629, nr 3 og 4 på liste under. Virker som at forhandlerbiler går relativt greit - er snakk om en 8 år gammel bil til 600+, så det er jo for mange en ekstra sikkerhet i å betale litt mer for å få reklamasjonsrett og kanskje bruktbilgaranti på kjøpet. Dette er de som har ligget ute på finn over det siste kalenderåret - har fulgt med i dette markedet. Men med så mye annet en får i markedet i dag til 600k (X545e 2020-2021 bl.a.), vil jeg påstå at en skal være ihuga entusiast for en et par år eldre X3 med samme motor. Kjøreopplevelsen er dog en helt annen, så kanskje ikke helt samme kundegruppe. Og du trenger bare den ene rette kjøperen som er på jakt etter en phytonic blå M40i, mer enn en BMW SAV. Jeg brukte akkurat 30 dager på å selge 420d'en i forfjor sommer fra jeg la den ut på finn til salget ble signert. Da hadde jeg droppet prisen en gang, jeg var nok litt modig å la den ut hakket for høyt, og jeg solgte den 10k under finn-pris igjen. Men igjen, til slutt traff jeg på akkurat rette kjøper - entusiast i 50-åra som såg godt vedlikehold og fin spec'et bil som viktigere enn km-stand, og jeg var veldig glad for at det var akkurat han som kjøpte den. Ja, helt enig i det du skriver, jeg tror det er mulig å få en bra pris om rett person dukker opp, men det renner gjerne noe vann i havet innen den tid, så det spørs om det er verdt ventetiden.
humpfy Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) 26 minutter siden, Olaandref skrev: spørs om det er verdt ventetiden. Gjør et anslag (tid) og legg på eventuelt lån og forsikring. Dette kan du som minimum trekke fra salgssum for kjappere salg. Regn deg frem til ønsket sluttilstand Endret 5 timer siden av humpfy
StigJ Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Her ble jeg litt svimmel selv om det så ut som en meget Pen E46 M3 Originalt engelsk med SMG i følge VIN (og altså da høyrerattet). Import til Sverige og senere eksportert til Norge. Da fremdeles med SMG. Annonseres nå som ORIGINAL STAND – Manuell .... med paddles på rattet. 😅 I mitt hode kan jeg ikke akkurat si den er så original lengre...
sondre Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Ser litt rart ut med paddle på manuell ja, men uansett så er jo manuelt gir en stor oppgradering på en e46 M3, er ikke veldig vanskelig heller - er jo i praksis samme kasse som sitter i SMG. Så dem bygget om til manuell på Wheeler Dealers for en god stund siden Endret 4 timer siden av sondre
Skulebollen Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden https://www.finn.no/mobility/item/447464377?ci=23 Snasen bil for pengene igrunn. Selvom den har gått i lengste laget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå