Saltkjelen Skrevet Fredag kl. 13:24 Skrevet Fredag kl. 13:24 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Det her er jo for billig, mer fet bil for pengene får man ikke.. https://www.finn.no/mobility/item/465195597?ci=1 Skamdeilig 7er! Litt artig å se utstyrslisten her, for det er så åpenbart at denne er solgt ny i Tyskland med de litt rare utstyrskombinasjonene de leverer. Her gikk vi for det meste, men vi sparte 1000 euro og droppet alarm, soft close og DAB. Jeg leter etter hvor han har ettermontert kasettspilleren. 😅 papertiger, fupsaker, gnilb og 3 andre reagerte på dette 6
teerex Skrevet Fredag kl. 13:34 Skrevet Fredag kl. 13:34 (endret) 10 minutter siden, Saltkjelen skrev: Skamdeilig 7er! Litt artig å se utstyrslisten her, for det er så åpenbart at denne er solgt ny i Tyskland med de litt rare utstyrskombinasjonene de leverer. Her gikk vi for det meste, men vi sparte 1000 euro og droppet alarm, soft close og DAB. Jeg leter etter hvor han har ettermontert kasettspilleren. 😅 Min Tromsø-solgte 2013 E70 manglet heldigvis softclose og comfort access. Men også DAB+ dessverre 🤔 Var ikke alarm standard, eller er det en ekstra alarm? Endret Fredag kl. 13:34 av teerex
Saltkjelen Skrevet Fredag kl. 15:24 Skrevet Fredag kl. 15:24 1 time siden, teerex skrev: Min Tromsø-solgte 2013 E70 manglet heldigvis softclose og comfort access. Men også DAB+ dessverre 🤔 Var ikke alarm standard, eller er det en ekstra alarm? Forskjellen er at din Tromsø-solgte E70 ble solgt til en annen kundegruppe enn den tysk-solgte direktørvogna. "Æ kanj no fan mæ låkke dørra sjøl, æ treng ikkje ein jævla motor får det, å nøkkln, den kan æ putt i håle sjøl din hælvettes latsabb. Radio seie du? Ka i svarte fette peis høle skal æ me det? Æ hørre på måsan, kjærringa som skrik og diselmotorn når e kjøyra. Gi mæ no den derre Æxfæmmen og hold kjæften på dæ". Alarm var nok ekstrautstyr (som det meste annet). Jonas_S, RNJ, Markus E30 og 12 andre reagerte på dette 15
teerex Skrevet Fredag kl. 15:29 Skrevet Fredag kl. 15:29 5 minutter siden, Saltkjelen skrev: Forskjellen er at din Tromsø-solgte E70 ble solgt til en annen kundegruppe enn den tysk-solgte direktørvogna. "Æ kanj no fan mæ låkke dørra sjøl, æ treng ikkje ein jævla motor får det, å nøkkln, den kan æ putt i håle sjøl din hælvetes latsabb. Radio seie du? Ka i svarte fætte peis høle skal æ me det? Æ hørre på måsan og diselmotorn når e kjøyra. Gi mæ no den derre Æxfæmmen og hold kjæften på dæ". Den "mangler" også panoramatak og luftfjæring. Hva kan kjøper ha tenkt om det tro? 😀
Saltkjelen Skrevet Fredag kl. 15:39 Skrevet Fredag kl. 15:39 10 minutter siden, teerex skrev: Den "mangler" også panoramatak og luftfjæring. Hva kan kjøper ha tenkt om det tro? 😀 Sannsynligvis har han tenkt noe i retningen av; "Ha du vært norrafør nån gang? Panoramatak lækker jo meir einn sjarken til hanj bæssfar. Koffor i hælvette skal e ville mæ så vondt med luftfjæran som går rett til hælvette og litt til bærre av å sjå på dæm. Nei, bli no færdi me de derran homopapiran og gi mø nøklan, æ ska ut å fesk". Orjan, zkogeng_, mslello og 10 andre reagerte på dette 13
ahj Skrevet Lørdag kl. 06:57 Skrevet Lørdag kl. 06:57 15 timer siden, Saltkjelen skrev: Sannsynligvis har han tenkt noe i retningen av; "Ha du vært norrafør nån gang? Panoramatak lækker jo meir einn sjarken til hanj bæssfar. Koffor i hælvette skal e ville mæ så vondt med luftfjæran som går rett til hælvette og litt til bærre av å sjå på dæm. Nei, bli no færdi me de derran homopapiran og gi mø nøklan, æ ska ut å fesk". Må ikke glemme DPF delete, ellers er det ingen som ser at bilen er på. Marius2002, fupsaker og teerex reagerte på dette 1 2
Espen.st Skrevet i går, 17:43 Skrevet i går, 17:43 (endret) https://www.finn.no/mobility/item/462277398?ci=13 første "brukte" m2cs g87 til salgs? Endret i går, 17:43 av Espen.st Ampera reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet i går, 20:36 Skrevet i går, 20:36 2 timer siden, Espen.st skrev: https://www.finn.no/mobility/item/462277398?ci=13 første "brukte" m2cs g87 til salgs? Det var den som ble levert ut i Arendal, venta bare på at han skulle flippe denne ja 😅 Ser ut som han har registrert den også, inntil nylig så var @Ampera sin M2 CS den eneste i Norge på skilt. Ampera reagerte på dette 1
Espen.st Skrevet i går, 21:26 Skrevet i går, 21:26 49 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Det var den som ble levert ut i Arendal, venta bare på at han skulle flippe denne ja 😅 Ser ut som han har registrert den også, inntil nylig så var @Ampera sin M2 CS den eneste i Norge på skilt. vet du nypris på disse? trodde de var over godt over 2? sikkert litt under 2 med rabatter osv
Fredrik 90 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 13 timer siden, Espen.st skrev: vet du nypris på disse? trodde de var over godt over 2? sikkert litt under 2 med rabatter osv Nei det vet jeg ikke, men jeg regner med at @Ampera har kontroll på dette
Fredrik 90 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden G70 med ordentlig motor https://www.finn.no/mobility/item/465566604?ci=1 fupsaker og RNJ reagerte på dette 2
Ampera Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden 15 timer siden, Espen.st skrev: vet du nypris på disse? trodde de var over godt over 2? sikkert litt under 2 med rabatter osv Regner med at denne bilen kostet kunde ca. 1.900.000 Denne er likt utstyrt som min, men jeg har 5 årlig serviceavtale og individual lakk. Engangavgiften for 2025 var kr. 499.000 - nå er den 552.000. Serviceavtale, 5/60.000 koster ca.kr. 27.000 , individual lakk koster ca 60.000 ekstra. Espen.st, Orjan og fupsaker reagerte på dette 3
Orjan Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden 15 timer siden, Espen.st skrev: vet du nypris på disse? trodde de var over godt over 2? sikkert litt under 2 med rabatter osv Står en på Sulland Trondheim som er priset til 2107. https://finn.bmw.no/r/G87-M2-Coupe/M2-CS-Coupe-WBS31DM0808F93146?vehicleDealer=039792
ahj Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Kom over denne https://www.finn.no/mobility/item/464449072?ci=2 Er det gjort større reparasjoner? Ja. Bilen har hatt en liten helt ubetydelig frontskade. Byttet plastik,lamper,panser div kjølere. Har demontert til og inspisert, utrolig god jobb utført. Det sies at bilen har ny motor og girkasse på km mellom 25-35'. Men pga GDPR får jeg ikke ut info. Synes det høres ut som en ganske så stor skade. Orjan reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 53 minutter siden, ahj skrev: Kom over denne https://www.finn.no/mobility/item/464449072?ci=2 Er det gjort større reparasjoner? Ja. Bilen har hatt en liten helt ubetydelig frontskade. Byttet plastik,lamper,panser div kjølere. Har demontert til og inspisert, utrolig god jobb utført. Det sies at bilen har ny motor og girkasse på km mellom 25-35'. Men pga GDPR får jeg ikke ut info. Synes det høres ut som en ganske så stor skade. Han har demontert bilen for å sjekke at skaden er bra utført? Ja særlig 😂😂 Faen å folk juger altså ahj reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå